УЗ БОЉИ ИМИЏ, ВЕЋА И НАПЛАТА: Расписани тендери за промоцију јавног саобраћаја у Београду,за рекламу 160 милиона
ПОЉУЉАНИ имиџ и поверење грађана који користе услуге јавног градског превоза надлежни секретаријат поново ће покушати да поправи бољим медијским пласманом, са израдом такозваног визуала.
Ово ће бити реализовано преко тендера вредног 87,5 милиона динара, којим се тражи најповољнији понуђач. Пре само две недеље надлежни су расписали сличну набавку вредну 75 милиона динара, за израду филмова и штампаног материјала, такође у циљу промовисања градског превоза.
Како је наведено у документу, Секретаријат за јавни превоз одлучио је да реализује кампању, мада је познато да путници и грађани престонице имају многобројне примедбе на функционисање јавног превоза, чији успех, наравно, зависи и од редовности плаћања. Ипак, намеће се питање да ли је новац који се издваја за потребе промоције паметније било уложити у чистоћу, безбедност, климатизацију возила. У Секретаријату, међутим, наводе:
- Процењује се да би реализација овог пројекта допринела значајном повећању прихода од продаје карата, чиме би се омогућила средства за унапређење квалитета саме услуге. Кампању је потребно спровести ка циљним групама са порукама корисницима превоза, а пројектни задатак подразумева израду визуала, видео-спотова за ТВ оглашавање, на билбордима и стајалиштима, као и на интернету. Медијски пласман обухвата телевизије са националним фреквенцијама у "прајм тајму" (28 дана), билборде и стајалишта (14), као и интернет и друштвене мреже (30).
И РАНИЈЕ СЛИЧНЕ АКЦИЈЕ
КАКО би поправили репутацију међу грађанима престонице, али и поспешили продају карата, надлежни секретаријат је и ранијих година спроводио сличне акције. Тако је 2019. за медијски простор издвојено 90 милиона динара, а још толико за израду интерактивне кампање. Такође је снимљено неколико спотова на најпрометнијим престоничким улицама.Такође, Град на промоцију превоза планира да потроши још 75 милиона динара, пошто је пре две недеље расписан и тендер за израду филмова и штампаног материјала. Уз ове две набавке, за поправљање имиџа годинама непрофитног предузећа укупно ће бити утрошено више од 160 милиона динара. Изабрана фирма биће у обавези да изради најмање по један филм у трајању од 30 до 60 секунди, један од 60 секунди до три минута, један од најмање 60 минута, и продукцију и постпродукцију једног филма у дужини од најмање 90 минута. Набавка обухвата и припрему и штампање материјала историјског и културног карактера од најмање 50 страница у минимум 100 примерака.
Препоручујемо
ПРЕТОПЛИ МАЈСКИ ДАНИ: Возачи ГСП укључили расхладне уређаје да олакшају грађанима вожњу
17. 05. 2022. у 08:50
СТРАШАН СНИМАК ИЗ ОВЧЕ: Деца на рингишпилу пролећу тик изнад аутомобила (ВИДЕО)
16. 05. 2022. у 21:21
„ТРАВА ДО КОЛЕНА“: Београђани затрпали надлежне жалбама због неуређених зелених површина
17. 05. 2022. у 16:00
ПОПРАВЉЕНА ОГРАДА НА "ЗРЕЊАНИНЦУ": Безбеднији пут код скретања ка Борчи
17. 05. 2022. у 07:52
"ПРОНАЋИ ЋУ И УНИШТИЋУ ИХ СВЕ" Хитно се огласио Илон Маск, реаговала и Захарова
АМЕРИЧКИ бизнисмен Илон Маск саопштио је путем друштвене мреже да ће „пронаћи и уништити“ све оне који га оптужују за контакте са Москвом.
16. 11. 2024. у 16:18
"НЕМАЧКА ПОСЛЕ МАЂАРСКЕ ИЗВОДИ ПУТИНА ИЗ ИЗОЛАЦИЈЕ" Бес у Кијеву након разговора Шолца и руског лидера
БИВШИ украјински министар иностраних послова Дмитриј Кулеба изјавио је данас да је позивом немачког канцелара Олафа Шолца председнику Русије Владимиру Путину, руски лидер изашао "из европске изолације, а да је Немачка одмах после Мађарске утрла тај пут".
16. 11. 2024. у 16:44
ЂУРЂИЦ И ЂУРЂЕВДАН: Исти светац, две иконе и два празника - у чему су сличности и разлике?
СВЕТОГ Георгија или светог Ђорђа/Ђурађа - како у народу зову овог свеца, православни Срби славе два пута у години.
16. 11. 2024. у 08:25
Коментари (0)