ИЗВРШИТЕЉИ НАЈВЕЋА МУКА И ПРОБЛЕМ: Заштитнику грађана престонице највише жалби Београђана на рад ЈКП "Инфостан технологије"
БРОЈ телефона градског омбудсмана у току претходне године позвало је 3.000 грађана како би поднели притужбе на рад градске управе и предузећа.
Директно је дошло 202 грађана. Од укупно 369 жалби, које су биле у надлежности ове институције, највише је било упућено на рад ЈКП "Инфостан технологије" - чак 57.
Највише приговора који су пристигли током прошле године, грађани су подносили појединачно, али су стизали и од стамбених заједница. На другом месту по броју пријава су градске општине (32 жалбе), а треће место деле предузећа "Градско стамбено" и "Београдски водовод и канализација" на чији рад је стигло по 30 замерки.
- Поново се велики број грађана жалио на рад "Инфостана", највише на скраћен рок за покретање поступка принудне наплате због неплаћених рачуна за комуналне услуге, односно на прослеђивање предмета извршитељима - наводи се у годишњем извештају о раду омбудсмана града Београда.
- Више пута смо им указивали да је потребно да успоставе бољи систем комуникације и сарадње са канцеларијама извршитеља, јер се често догађало да су обавезе измирене, али да грађани добију утужење. Грађани су се жалили и на висину износа рачуна, пријава и одјава корисника комуналних услуга, коришћење субвенција за плаћање рачуна и њихово укидање.
Почетак фебруара и новогодишња расвета која ради натерали су једну Београђанку да приложи тужбу омбудсману. Чланица Градске библиотеке пожалила се што је два пута плаћала камате и казне за књиге које је вратила са закашњењем. Грађани су се шест пута жалили и на рад ЈКП "Погребне услуге", а међу пријавама било је оних које су се односиле на висину трошкова сахране и цену надгробних плоча. Сметало је Београђанима и поступање контролора "Бус плуса", али и недостатак возила на појединим линијама.
Како се наводи у извештају, примећено је да је током 2021. године био мањи број притужби на рад Секретаријата за социјалну заштиту и Центра за социјалну заштиту Београда.
"ЖУЉА" И ПОДЕЛА НАСЛЕДСТВА
МЕЂУ прошлогодишњим притужбама било је и 68 дописа који нису у надлежности градског омбудсмана. Они су се односили на рад министарстава, РГЗ, банака и републичких јавних предузећа. Како се наводи у извештају, грађани су се обраћали због злоупотребе личних података, на примену Закона о заштити потрошача, дискриминацију, ша чак и на поделу имовине након развода и поделу наследства.
Препоручујемо
ЗАШТИТНИК ГРАЂАНА: Повући спорни уџбеник из српског језика до следеће школске године
27. 01. 2022. у 16:27
КАНДИДАТ ЗА РУМУНСКОГ ПРЕДСЕДНИКА ЂОРЂЕСКУ: Украјина је измишљена држава, биће подељена сто посто
КАНДИДАТ за председника Румуније Калин Ђорђеску изјавио је да је Украјина „измишљена држава“ коју ће поделити суседи.
30. 01. 2025. у 13:44
БРИТАНСКИ ЕКСПЕРТ: Имамо посла са дилетантом – Зеленски не може да поднесе да је крај
ШЕФ украјинског режима Владимир Зеленски подсвесно не може да прихвати тему повлачења украјинских снага у зони борбених дејстава, изјавио је британски војни аналитичар Александар Меркурис
30. 01. 2025. у 07:58
РАСКИД ПОСЛЕ СМРТИ ПРИЈАТЕЉА: Последње појављивање Дачићевог сина са девојком
НАКОН тога Милица се углавном сама појављивала на разним догађајима, кад је и почело да се шушка да је њиховој љубави дошао крај, јер раније никада није био случај да се певачица појави сама на јавном месту.
29. 01. 2025. у 18:41
Коментари (0)