МАЂАРСКО ПРЕДСЕДАВАЊЕ ЕУ БИЛО НАЈУСПЕШНИЈЕ: Жигмонд о постигнутим резултатима
08. 01. 2025. у 13:00
08. 01. 2025. у 13:00
08. 01. 2025. у 12:57
08. 01. 2025. у 12:50
08. 01. 2025. у 12:01
08. 01. 2025. у 07:49
08. 01. 2025. у 13:07
08. 01. 2025. у 12:29
sedi1
27.09.2021. 09:16
.. vidi da su bili pametni napravili bi još jedan kružni tok i rešili zakrčenje..
nemanja
27.09.2021. 09:28
zar nije bilo lakse napraviti kruzni tok kao 300 metara dalje na trosarini. imali su savrsenu priliku da lepo rese ali morali su da naprave glupost i zakomplikuju. kruzni tokovi su vec 50 godine u svetu prepoznati kao najbolje resenje jedino kod nas od semafora ne mogu da se odlepe. nasi zastareli 'strucnjaci' ....i eto ti sranje...
Aleksandar
27.09.2021. 11:23
Увек светлосна сигнализација има предност у односу са хоризонталну и вертикалну. Ово правило смо сви учили у ауто-школама.
Aca
27.09.2021. 15:21
Pa osnovna škola vožnje! Ukoliko semafor ne radi primenjuje se pravilo znakova!!!
mitrovic
28.09.2021. 12:26
Ne radi se o tome ko kada ima pravo, to je jasno. Problem je sto prvenstvo prolaza nije isto u slucaju kada semafori rade i kada ne rade a to nema logike.