ГЕОЛОЗИ БУШЕ ТЛО: У току истражни радови за прву линију подземне железнице

С. Б. М.

29. 05. 2021. у 11:23

ИСТРАЖНЕ гeoлoшкe рaдoвe зa прojeкaт првe линиje бeoгрaдскoг мeтрoa нa лoкaциjи Tрeбeвићкe улицe нa Бaнoвoм брду, обишли су јуче градски челници.

ГЕОЛОЗИ БУШЕ ТЛО: У току истражни радови за прву линију подземне железнице

Фото Архива

Зaмeник грaдoнaчeлникa Гoрaн Вeсић, пoмoћник грaдoнaчeлникa Aндрeja Mлaдeнoвић, грaдски сeкрeтaр зa jaвни прeвoз Joвицa Вaсиљeвић и дирeктoр JКП "Бeoгрaдски мeтрo и вoз" Стaнкo Кaнтaр, уверили су се да се ради пуном паром на испитивању слојева земљишта.

Према Весићевим речима, на територији града сада има око 123 бушотине.

- До сада смо већ завршили деведесет одсто бушотина, а око 50 одсто лабораторијски обрадили. Овде се буши на 45 метара јер то ће бити дубина метроа у овом делу града. То ће бити и просечна дубина метроа у граду, а негде ће бити нижа, као на Дорћолу где ће износити око 19 метара - рекао је Весић.

ВЕШТАЧЕЊЕ О КАТАСТРУ РИЗИКА

ЈКП "Београдски метро и воз" заједно са Заводом за вештачење ради катастар ризика.

Тренутно се снимају све зграде на траси метроа како би се знало у каквом су стању и какву технику треба спровести када се тунели буду копали, а станице градиле.

Геолошка истраживања се обављају како би кинеска компанија "Пауер Чајна" на основу тих података могла да пројектује "кртицу" која ће копати тунел пречника десет метара.

АНАЛИЗА Специјална машина на локацији, Фото Архива

- Ова геолошка истраживања највећа су која су икада рађена на територији Србије, што је и нормално када се има у виду величина пројекта. Овде сада раде наше компаније које се баве геолошким истраживањима, сутра ће то бити компаније које ће градити метро, а наши архитекти ће пројектовати метро станице. На тај начин ћемо овај највећи пројекат у историји Србије успешно завршити, а Београд ће после 50 година добити метро - нагласио је заменик градоначелника.

ПОСТУПАК  Узорци се носе у лабораторију, Фото Архива

СИМИНА УЛИЦА

И У СИМИНОЈ улици у центру града налази се дубока бушотина. Ипак, у Емилијана Јоксимовића нема ознаке, па многи крену ка улици, наиђу на радове, па се окрећу. Ова улица уређена је претпрошле године, а сва је прилика да ће се путари вратити како би поправили калдрму.

Градња метроа почиње у новембру, прво ће се радити депо на Макишком пољу. Затим се прелази на метро станице прве трасе линије од Железника до Миријева. Једна "кртица" ће копати тунеле од једне до друге станице из правца Железника, а друга из правца Миријева, па ће се оне срести негде на средини трасе.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЕНДИЈУ МАРИЈУ ЛИЦЕ У МОДРИЦАМА, ОГЛАСИО СЕ: Мука ми је од свега, ја сам људско биће! Молим вас - оставите ме на миру (ВИДЕО)

ЕНДИЈУ МАРИЈУ ЛИЦЕ У МОДРИЦАМА, ОГЛАСИО СЕ: "Мука ми је од свега, ја сам људско биће! Молим вас - оставите ме на миру" (ВИДЕО)

"ЈА САМ људско биће! У реду? Престаните да ме јурите! Мука ми је шта сваког дана морам да носим на раменима. Молим вас, оставите ме на миру."

22. 01. 2025. у 14:15

Коментари (0)

ОВО СВЕ ЖЕЛИМ ШТО ПРЕ ДА ЗАБОРАВИМ: Швјонтек очајна после пораза у Мелбурну