POŠTUJE PUTNIKE I BRINE SE O NJIMA: Slaviša Soković, saobraća na liniji 39, vozač za primer
NjEGOV autobus je čist, putnici ulaze na prednja vrata, a oni koji se često voze linijom 39 od Birčaninove do Kumodraža znaju i njegovo ime - Slaviša Soković (52).
Život ga je pre dve godine naveo da sedne za volan gradskog autobusa i nije zažalio. I kao što zavodi red u svom vozilu, tako obavlja i "donkihotovki" posao svuda kuda se kreće, pokušavajući da ličnim primerom popravi sve što mu smeta - od zatravljenih aleja do semafora koji su danima u kvaru.
Slaviša je primer kakav vozač treba da bude. Dolazi na posao 15 minuta ranije, kako bi na vreme preuzeo smenu. Prvo pokupi smeće u vozilu, koje bahati putnici ostave za sobom. Zatim prebriše šoferšajbnu i na staklo stavi tablu na kojoj jasno piše "ulaz na prednja vrata". Onda na vrata kabine kači pločicu sa svojim imenom i prezimenom kako bi Beograđani znali ko ih vozi. Do kraja smene, u pauzama, briše i stakla na vratima.
- Kad radiš nešto, radi kako treba - budi čovek. A prema mojim putnicima ja se tako i ponašam. Stavim se u njihovu kožu. Zato nikada ne kasnim na polazak. A, moje kolege se ponašaju bahato. Pričaju telefonom za vreme vožnje, iako slušalice nisu skupe, dolaze u minut pred polazak, preskaču stanice. Svega sam se nagledao i nije mi pravo - kaže ovaj Borčanin zaposlen u "Tamnava transu".
UKLjUČENjE CRNA TAČKA
ZBOG semafora na raskrsnici sa Bulevarom oslobođenja, a koji danima nije radio i usporavao saobraćaj, potrošio je 2.000 dinara. Svakodnevno je zvao saobraćajnu policiju, Sekretarijat za saobraćaj, Beograd put, sve dok nije popravljen. Nadležne upozorava i na skretanje iz Birčaninove u Bulevar oslobođenja, jer autobusi moraju delom da uđu u suprotnu traku kako bi skrenuli i taj potez je potencijalna opasnost i kritična tačka, pa moli sve da to nekako reše.
Da sašije sebi odelo i nabavi pločicu sa imenom koja mu stoji na prsluku, dao je oko 10.000 dinara. Od firme je dobio samo majicu , a on želi da izgleda profesionalno. Zato, kako kaže, ne shvata vozače GSP "Beograd" kojima je firma obezbedila uniforme, a oni ne žele da ih nose.
Kaže da je svedok da usled udesa i gužvi vozači, kako bi stigli na sledeći polazak često preskaču stanice, voze bez putnika što nikako ne bi smeli da rade. Po njemu, šoferi nikako ne bi smeli da zatvore putniku vrata "pred nosem" i da se prave da ga nisu videli.
Da bi se zaveo red, putnike na manje ferkventnim stajalištima, kaže, treba primati na prednja vrata. Druga i treća vrata otvarati po potrebi, čime autobus zadržava toplotu, odnosno leti održava rashlađenu temperaturu. Smatra da zaposleni za volanom treba da podsećaju putnike da kupe kartu.
NOVE SVETSKE SILE UKLjUČILE SE U SUKOB U UKRAJINI: "Dve na strani Putina, dve žestoko protiv Rusa"
SUMNjE u podršku SAD Ukrajini u slučaju pobede Donalda Trampa na predsedničkim izborima mučile su sve one kojima je cilj da se Kijev obrani od ruske agresije. Tramp je pobedio i tek treba videti u kom će smeru krenuti njegova politika, ali sva ta dešavanja zasenila su drugi važan odnos u tom, ionako komplikovanom, odnosu.
22. 11. 2024. u 09:14
RUSIJA POSTALA GLAVNI "IGRAČ" U EVROPI: Ovo se desilo prvi put od proleća 2022. godine
RUSIJA je u septembru prvi put od proleća 2022. postala glavni snabdevač gasom Evropske unije, prenosi RIA Novosti, pozivajući se na podatke Evrostata.
21. 11. 2024. u 11:32
POTPREDSEDNIK SAD UMRO TOKOM ODNOSA: Bio sa 50 godina mlađom ljubavnicom, Bela kuća nije znala kako da saopšti vest o smrti
BIO JE to 27. januar 1979. godine. U 1 ujutro, portparol porodice Nelsona Rokfelera objavio je zvaničnu izjavu za štampu. Bivši potpredsednik preminuo je U 71 godini života ranije te večeri.
22. 11. 2024. u 18:36
Komentari (1)