BEOGRADU je potrebno 7.006 taksi vozila, koja rade osam sati u toku dana po principu jedan automobil jedan vozač, a predviđeno je i osnivanje Odeljenja za monitoring i kontrolu rada taksi sistema.
Sve je to Ok!!!Ali pitam se gde je u celoj ovoj priči CarGo?????Zar je moguće da nije spomenut!!Zašto?Zabrsnjena tema,ili???Posla na taksiju zbog neregularnih sve manje,a studija diže potreban broj potrebnih taksista u gradu.Malo nelogično!!!!
Opet igra brojkama i statistikom!!!
Kobajagi novo zapošljavanje,povećan prihod od poreza i ostalih nameta.Socijalni mir!!!
Povećan broj u nelojalnu i neregularnu konkurenciju dovodi takvu taksi službu u bankrot?Čini mi se da je to i cilj ove studije,naručen od nekih tamo?,zna se i od kojih!!!
Netacna je duzina prosecne voznje, to bi bilo otprilike 600din prosek.450-500 je pravi prosekk.Cena je iz oktobra 2012 i zadovaljavajuca je kad ima posla.Trebalo bi povezati taksimetre u sistem i uvesti izdavanje fiskalnih racuna.
Ovo je 5 studija izvodljivosti koju smo platili a kao i prethodne 4 na žalost ce ostati mrtvo slovo na papiru...
U zemlji u kojoj se pravo NE primenjuje a sve više diplomiranih pravnika? koji ćute?
Slažem se sa principom oporezivanja svih branši po zaključku iz monitoring jer jedan sportraje godinama i to bi pokazalo da se pravnik mora sankcionisati?....
Monitoring o gradskom saobraćajnom preduzeću bi pokazala da ima višak šefova i ćata a manjak šofera i majstora...
Zanimljivo je da se monitorinzi forsiraju uprivatnom sektoru dok nam razbucavaju EPS.....
U OSNOVNOJ školi "Mihailo Petrović Alas" danas je održana svečanost povodom završetka osmog ciklusa akcije "Đačko parking mesto" i početka nove sezone zabavno-edukativnog programa "Đaci vas mole, usporite pored škole", a u organizaciji Grada Beograda i JKP "Parking servis" i saradnji sa 35 osnovnih škola.
U OSNOVNOJ školi „Mihailo Petrović Alas“ održana je svečanost povodom završetka osmog ciklusa akcije „Đačko parking mesto“ i početka nove sezone zabavno-edukativnog programa „Đaci vas mole, usporite pored škole”.
Aca
04.01.2021. 17:22
Sve je to Ok!!!Ali pitam se gde je u celoj ovoj priči CarGo?????Zar je moguće da nije spomenut!!Zašto?Zabrsnjena tema,ili???Posla na taksiju zbog neregularnih sve manje,a studija diže potreban broj potrebnih taksista u gradu.Malo nelogično!!!! Opet igra brojkama i statistikom!!! Kobajagi novo zapošljavanje,povećan prihod od poreza i ostalih nameta.Socijalni mir!!! Povećan broj u nelojalnu i neregularnu konkurenciju dovodi takvu taksi službu u bankrot?Čini mi se da je to i cilj ove studije,naručen od nekih tamo?,zna se i od kojih!!!
kiza D
04.01.2021. 17:47
Netacna je duzina prosecne voznje, to bi bilo otprilike 600din prosek.450-500 je pravi prosekk.Cena je iz oktobra 2012 i zadovaljavajuca je kad ima posla.Trebalo bi povezati taksimetre u sistem i uvesti izdavanje fiskalnih racuna.
Miki
04.01.2021. 18:31
Ovo je 5 studija izvodljivosti koju smo platili a kao i prethodne 4 na žalost ce ostati mrtvo slovo na papiru... U zemlji u kojoj se pravo NE primenjuje a sve više diplomiranih pravnika? koji ćute? Slažem se sa principom oporezivanja svih branši po zaključku iz monitoring jer jedan sportraje godinama i to bi pokazalo da se pravnik mora sankcionisati?.... Monitoring o gradskom saobraćajnom preduzeću bi pokazala da ima višak šefova i ćata a manjak šofera i majstora... Zanimljivo je da se monitorinzi forsiraju uprivatnom sektoru dok nam razbucavaju EPS.....