OPREZ ZA VOZAČE: Ako se ovde uključujete na Ibarsku magistralu pravite opasan prekršaj

S. B. MILOŠEVIĆ

05. 11. 2020. u 15:41

VOZAČI koji dolaze iz Rakovice i žele da se sa kružnog puta uključe na Ibarsku magistralu u pravcu Čačka, imaju dva izbora.

ОПРЕЗ ЗА ВОЗАЧЕ: Ако се овде укључујете на Ибарску магистралу правите опасан прекршај

Foto: N. Skenderija

Prvi, da poštuju obavezan smer i voze u pravcu prestonice do prvog mesta gde mogu da naprave polukružno skretanje ili drugi, da na uključenju pređu preko duple pune linije! Za ovu opciju, odnosno prekršaj, odlučuje se većina vozača. Režim saobraćaja izmenjen je, inače, zbog radova na petlji "Petlovo brdo", koji su u punom jeku, što stvara problem onima za volanom.

Od kada su počeli radovi na nadvožnjaku na petlji, saobraćaj je preusmeren na saobraćajnicu koja je služila za isključenje sa Ibarske ka Rakovici. Ona je sada postala dvosmerna, pa se vozači tuda uključuju na Ibarsku, umesto kroz petlju. Ali, oni mogu da se uključe na magistralu samo u smeru ka Beogradu, jer je to obavezan smer, kako stoji na vertikalnoj signalizaciji, a ne levo i ka Čačku. I onda vozila praveći prekršaj polukružno skreću i uključuju se u nedozvoljenom smeru. Sve to čine dok im automobili dolaze u susret s obe strane puta.

"ISPRAVLjENA" SAOBRAĆAJNICA

IZGRADNjA petlje "Petlovo brdo" podrazumeva izgradnju trase Ibarske magistrale od petlje "Orlovača" do "Metroa". Ibarska magistrala će biti "ispravljena", odnosno biće uklonjeno postojeće nebezbedno rešenje u zoni ukrštaja magistrale sa kružnim putem Rakovica - Železnik. Ujedno, biće izvedena samo prva faza projekta petlje "Petlovo brdo", odnosno neće se graditi direktna i indirektna rampa u zoni park-šume "Borići". Građanima i svim vlasnicima komercijalnih objekata uz magistralu obezbediće se bezbedan prilaz izgradnjom kružne raskrsnice u zoni ukrštaja magistrale i Ulice Đuje i Dragoljuba.

- Svako napravi ovaj prekršaj. Barijere smo postavljali nekoliko puta, ali tokom noći ih vozači uklone. Čak smo ih i ekserima pričvršćivali za tlo, ali ne pomaže. Džipovima i kamionima prelaze preko prepreka, pa ih iščupaju lako - pojašnjava jedan od zaposlenih na gradilištu reporterima "Novosti", dok prisustvujemo brojnim scenama polukružnog okretanja.

Sreća u nesreći je to što, zbog radova, samo jedna traka postoji po smeru, pa vozila voze usporeno.

Onima za volanom nije lako. Ako odluče da poštuju signalizaciju, prinuđeni su da voze više od 500 metara u smeru ka gradu, pa da se okrenu kod "Tempa" i onda da se vraćaju nazad, ka Čačku.

Stručnjaci kažu da bi još u Rakovici trebalo da stoji obaveštenje da je deonica puta zatvorena ka Čačku, a ne pred samo uključenje na Ibarsku magistralu. Vozači bi u tom slučaju preko Petlovog brda ušli bez problema na ovu saobraćajnicu i vozili ka Čačku.
Izmene saobraćaja važiće sve do kraja godine, kada bi trebalo da se završe radovi na nadvožnjaku.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
DNEVNIK STEPINCA ZAGREB KRIJE DECENIJAMA: Intervju - Prof. dr Predrag Ilić, autor trotomne studije o zločinima u NDH

DNEVNIK STEPINCA ZAGREB KRIJE DECENIJAMA: Intervju - Prof. dr Predrag Ilić, autor trotomne studije o zločinima u NDH

O NEKADAŠNjEM zagrebačkom nadbiskupu Alojziju Stepincu (Brezarić, 1898 - Krašić, 1960) i njegovoj ulozi u Nezavisnoj Državi Hrvatskoj tokom Drugog svetskog rata, objavljen je u Republici Hrvatskoj ogroman broj istoriografskih i hagiografskih knjiga, zbornika radova, feljtona, članaka, ali ne i njegov dnevnik u pet knjiga, koji je vodio od 30. maja 1934. do 13. februara 1945. godine.

15. 12. 2024. u 13:55

Komentari (1)

SRBI VLADAJU TURSKOM: Tadić i Kostić režirali novi pobedu za Fenerbahče (VIDEO)