USPEŠNA AKCIJA NAMIRIVANJA DUGA: Rate odabralo više od 15.000 dužnika "Infostana"
SAMO 15 odsto dužnika za komunalije, iskoristilo je akciju reprograma JKP "Infostan tehnologije", koja je trajala od početka novembra prošle godine. Iako je bilo omogućeno da čak 150.000 sugrađana sklopi ugovor sa pomenutim preduzećem, do 6. avgusta pismeni dogovor postiglo je samo 15.897 korisnika.
Blizu tri milijarde dinara duga naplaćeno je na ovaj način.
OPET OPOMENE
IZ "Infostana" još podsećaju i na to da su poslednji put korisnicima slali opomene pred utuženje u novembru 2019. godine.
- U obavezi smo da se pridržavamo zakonskih rokova, pa korisnici u najskorijem periodu mogu očekivati opomene, čime želimo da im napomenemo da smo im obezbedili dodatan rok za plaćanje zaostalih obaveza koji mogu da iskoriste pre pokretanja postupka prinudne naplate, kako ne bi bili izloženi dodatnim troškovima - kažu nadležni.
Opšti utisak redovnih platiša, s druge strane, jeste da su izigrani. Bez obzira što redovno izmiruju račune i ne strahuju od izvršitelja, oni koji duguju prilikom reprograma još i uštede. A to što je rok za reprogram odlagan nekoliko puta, te je dodatno pružana prilika da se povoljno reše problemi, nije uticalo da se ljudi prijave.
- Akcija je produžavana u nekoliko navrata, kako bi se korisnicima izašlo u susret. Poslednji put, JKP "Infostan tehnologije" je prepoznalo da je važno da, pored brojnih mera za finansijsku zaštitu korisnika od ekonomskih posledica nastalih usled epidemije, obezbedi po okončanju vanrednog stanja dodatan rok za zaključenje reprograma duga - kažu u preduzeću za objedinjenu naplatu komunalnih usluga.
"Infostan" je obezbedio svim grupacijama korisnika odloženo plaćanje računa izdatih tokom trajanja vanrednog stanja do kraja juna. Tada im je bio obezbeđen kontinuitet u korišćenju popusta i subvencija bez obzira na kašnjenja u plaćanju. Takođe, pokretanja postupaka prinudne naplate i sprovođenje izvršenja do tada pokrenutih postupaka bilo je stopirano.
SA POPUSTOM 350.000 DOMAĆINSTAVA
JKP "Infostan tehnologije" ima oko 350.000 redovnih platiša koji koriste popuste od pet, šest i sedam odsto pri plaćanju računa, kao i oko 60.000 socijalno ugroženih korisnika koji koriste 10-30 odsto subvencije na komunalije. Osim toga, više od 200.000 korisnika izmiruje svoje račune u roku dospeća, bez korišćenja popusta.
"SRAM TE BILO, OAFE ŠICE" Mask žestoko odgovorio Šolcu zbog onoga što je rekao u Davosu
AMERIČKI milijarder Ilon Mask poručio je nemačkom kancelaru Olafu Šolcu da treba da ga bude sramota nazvavši ga "Oafom Šicom".
22. 01. 2025. u 08:22
"NEMA VIŠE MIRA" Nemački general dao alarmantnu izjavu o ratu sa Rusijom
VIŠE nema mira između Rusije i Nemačke, rekao je general Bundesvera Andre Bodeman u intervjuu za BR24, prenosi RIA Novosti.
20. 01. 2025. u 12:50
ENDIJU MARIJU LICE U MODRICAMA, OGLASIO SE: "Muka mi je od svega, ja sam ljudsko biće! Molim vas - ostavite me na miru" (VIDEO)
"JA SAM ljudsko biće! U redu? Prestanite da me jurite! Muka mi je šta svakog dana moram da nosim na ramenima. Molim vas, ostavite me na miru."
22. 01. 2025. u 14:15
Komentari (5)