BEOGRAĐANI ZVALI 11-0-11 VIŠE OD 630.000 PUTA: Evo kako je radio Servisni centar Grada Beograda tokom prvih šest meseci

Snježana Vidačković

01. 11. 2023. u 14:03

ZA ŠEST meseci, koliko je prošlo otkako je sa radom počeo Servisni centar Grada Beograda, građani su broj 11-0-11 pozvali više od 630.000 puta.

БЕОГРАЂАНИ ЗВАЛИ 11-0-11 ВИШЕ ОД 630.000 ПУТА: Ево како је радио Сервисни центар Града Београда током првих шест месеци

Foto: Grad Beograd

To je mnogo više nego što je očekivano i vredno je poštovanja, rekao je juče predsednik Privremenog organa Grada Beograda Aleksandar Šapić, tokom obilaska ovog centra.

Prema njegovim rečima, ovi podaci su potvrda da je nešto što deluje nemoguće zapravo moguće uz ljude koji žele da urade nešto konkretno, da ostave rezultat iza sebe i rade u interesu Beograđana.

- Pre šest meseci, obećali smo da ćemo pokušati da umrežimo sve službe na jednom mestu - podseća Šapić. - Sve komunalne usluge preduzeća "Javno osvetljenje", "Parking servis", "Beograd put", "Naplata prevozne usluge", "Infostan tehnologije", "Zelenilo", "Gradska čistoća", "Beogradske elektrane", "Gradsko stambeno", "Beogradski vodovod i kanalizacija". Ukupno 12 službi stavili smo na jedan broj telefona.

Namera je bila, ističe Šapić, da sve telefone gradskih preduzeća objedine jednim brojem. U gradskom Servisnom centru sada radi 130 ljudi, u tri smene. Za pola godine, objedinjeni kol centar primio je 630.000 poziva, dok je 2011. broj poziva u kol centrima bio oko 40.000. U toku 2012. bilo je 52.000, naredne godine 130.000, a od 2015. do 2022. bilo je u proseku između 125.000 i 160.000 poziva godišnje.

Odgovorili na 22.600 mejlova

- ŽAO mi je što sa nama danas nisu oni koji su na najavu ovog sistema ranije gledali sa podsmehom - rekao je Šapić, podsetivši da je sistem do sada odgovorio i na 22.600 imejlova.

Aleksandar Šapić je zahvalio svima koji rade u ovoj službi i dodao da je napravljen dobar tim i da korisnici osećaju da su deo dobro usklađenog sistema

Šapić je istakao da servisni centar Grada izgleda poput centara u najozbiljnijim svetskim kompanijama, a da brojevi pokazuju da je to jedan od najvažnijih projekata urađenih u proteklih nekoliko meseci.

- Ne postoji grad u regionu koji ima ovako nešto. Kada su bile velike oluje i poplave u Zagrebu recimo, na građane je apelovano da ne zovu službe zbog preopterećenja osim ako je došlo do ugrožavanja života, dok mi u Beogradu imamo samo jedan, jedinstven broj i umrežen sistem. Pomoću njega dobija se odgovor bez obzira na ishod.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

NEČUVENO! Evo šta Nikola Jokić doživeo u Denver nagetsima (VIDEO)