POSLE Nove godine, svako vozilo javnog gradskog prevoza moglo bi da ima "svog" kontrolora karata, a putnici bi u vozilo javnog gradskog prevoza trebalo da ulaze isključivo na prednja vrata.
Na prednja vrata može da udje samo Tvigi i to ako nema ništa u rukama. Kakva je to budalaština? Smanjite onda vozačku kabinu.
@mislim - U Nemackoj se u autobuse ulazi samo na prednja vrata i pokazuje soferu karta,a ako neko udje pozadi sofer jednostavno ne vozi dok taj ne izadje.Takav putnik brzo izadje ,jer ga nezadovoljstvo ostalih putnika sto autobus stoji na to natera.
Dali je istina da za starije od 65 godina, bus plus kartica, besplatna?
Već je to pokušavano i provereno ne funkcioniše. Jedino rešenje vam je da uz kontrolora bude i jedan komunalac u svakom vozilu.
Nema dovoljno vozača. Nema dovoljno vozila. Nema dovoljno polazaka. Nema dovoljno linija. Kad to rešite, možda će ljudi i hteti da plate kartu.
Nema ulaska u gradski prevoz ako niste kupili kartu, to je osnov. A ulazak na prednja vrata, to je uslov za vožnju građana, nema gužve na prednjim vratima, to izmišljaju oni putnici kojima odgovara haos, kako ne bi kupili kartu. Nema ulaska u bioskop ako nisi kupio kartu. Treba gradska vlast za početak da angažuje komunalnu policiju kao ispomoć, i brzo će se građani na sve to navići. Budimo kulturni, to je kod slovenac i voviđana već sto godina....
Цео проблем је у турским валидаторима, који су спори, непотребни и служе за прање новца. Народ хоће старе цик-цак секаче карата, а тада ће моћи да се улази на предња и задња врата, као у Новом Саду.
u kojima to može da funkcioniše...
Kao sto je Sapic rekao, sve je ovo moguce i ostvarivo, ali tek u momentu kad na ulicama bude toliko autobusa da kontrolol moze nesmetano da prolazi kroz autobus i proverava karte, a ne da u vec krcat autobus koji cekam 25 min trpaju i kontrolora.
Pozdravljam povratak konduktera (za početak) i obavezan ulazak na prednja vrata, ali je to nemoguća misija dok : - ne bude podignuta svest putnika da od njih zavisi kvalitet prevoza - cena karte za 90 minuta vožnje ne bude primerena platežnoj moći ( 50 dinara) - ne bude znatno uvećana frekventnost i broj vozila ( a ne samo u Bgd na H2O ) - radničke i đačke pretplatne karte ne budu ponovo glavni izvor prihoda ( putem aplikacija ) - svaki kiosk ne bude prodavao i pojedinačne karte, a bude zadržana i praksa sa karticama - vozači ne budu imali direktivu da ne pokreću vozilo u slučaju da svi putnici nisu ušli na prednja vrata. Pa i tada treba biti spreman na dugotrajnost procesa, s obzirom na način života kakav vodimo u poslednje tri decenije.
Baš bih volela to da vidim. Da ujutru, kad grunu srednjoškolci i zaposleni, autobus stoji 10 minuta na svakoj stanici dok svi udju na prednja vrata.Od ovoga su odustali i u vreme karantina tokom korone, upravo iz gore navedenog razloga.Teorijski je lepo zamišljeno ali u praksi teško izvodljivo u milionskom gradu.
Gradski prevoz treba da bude besplatan po mom mišljenju ako stvarno želite da rešite gužve, zagadjenje i život u ovoj džungli. Ima i tih primera po svetu, izguglajte malo.
Moze..placacu onog trenutka mesecnu kartu kad budem mogla istu da koristim i posle 00h. A ne 15 dana u mesecu da placam i privatnicima nocni prevoz. Pa ne radimo svi do 21h. Svako hoce svoj deo kolaca na stetu putnika. E ne moze! Kad se to bude omogucilo i prodaja karata ce biti dosta povecana,a oni koji voze nocne smene imace vece dnevnice,jer ce biti i vise novca od prodaje karata.
Problem je u ceni karata. Pretplatnu za penzionere podići na 500 mesečno, ako i za studente. Ukinuti za srednjoškolce. Ukinuti zone i odrediti cenu karte u iznosu od 4000 za zaposlene.
Cene prevoza su bezobrazno skupe u Srbiji! U Ceskoj Republici mesecna cena karte u gradu Brno i Prag su iste 550 Kruna, a to je nepunih 23 evra tj. 2691 dinar bez obzira na zonu! Zona se gleda samo ako kupujete pojedinacnu kartu! Narod u Srbiji je slep ako ne vidi da im se dere koza sa leđa! U Ceskoj postoji kontrola karata kao i u Srbiji, a ulazi se i izlazi na sva vrata! Povecajte plate ljudima u Srbiji pa ce i naplata karata biti bolja!
Slažem se da je za nijansu bolje u n.sadu ali i ovde ima problema.U gradu se kupuju donekle karte i putnici koliko toliko disciplinovano ulaze u prevoz ali velika prigradska naselja veternik, futog, bukovac,kać naseljena pretežno izbeglicama iz bosne tu ni 10 % ne plaća kartu.
Zašto deca koja nemaju prihod moraju da plate kartu a penzioneri koji imaju prihod ne moraju ? Zar nije uvedeno pravilo da preduzeća prevoz više ne mogu da daju na ruke zaposlenima ? Ako je uvedeno to pravilo (a jeste) otkud je ispalo da niko ne plaća kartu ? Zašto policajac ne plaća kartu ? Zašto vojnik ne plaća kartu ?
@Pjer Nije istina da je besplatna placamo godisnju pretplatu
Za nas je sve teško izvodljivo jer smo narod koji ne poštuje pravila, švercuje se i vara gde stigne. U velikom broju zemalja se u gradski prevoz ulazi na prednja vrata, a u metro se ulazi na sva vrata ali nikome ne pada na pamet da prethodno ne kupi kartu. Moraće samo da se poveća broj vozila u špicu. Mislim da bi i penzionerima koji primaju više od 40 hiljada mesečno penziju trebalo povećati cenu godišnje karte bar na hiljadu dinara.
Jedino rešenje je da se naplati direktno markica svim državnim preduzećima. Dobili su posao koji nepostoji red bi bio barem da svi plaćaju markicu
Sinoć, nesreća u Bulevaru Kralja Aleksandra, tramvaji nisu krenuli do jedanaest i deset uz Bulevar, napolju hladno, kiša može početi svakog trenutka, nema nikakvog autobusa koji će voziti uz Bulevar. Jesmo li preskupo platili karte kako bi se vozili, čekali dva sata na stajalištu ili šta već?
Ja ne mogu da verujem da ima onih ljudi kojima je ulazak na prednja vrata ok stvar. To su sigurno neki radici na drzavnim jaslama koje niko i nekontrolise da li dolaze na posao na vreme i da li nesto uopste i rade.. Meni npr. znaci i 1 minut razlike da li cu stici da predjem u drugu liniju i stici na vreme na posao, a ulazak na prednja vrata u spicama trajao bi predugo. Drugo, posle treba i izaci na odredjenoj stanici, gde i kako se progurati... Pa jos uz to i da kucam kartu.. pa ne pada mi napamet da svaki dan kucam mesecnu kartu, ja sam je jednom otkucao i imam je kod sebe, platio sam i to je kraj price njihovo je pravo da provere... I ovako placam vec godinama svaki mesec mesecnu kartu i ako mi realno i ne treba jer stalno idem linijom na periferiji na kojoj uopte i nema kontrole jer su odustali od pokusaja da iskontrolisu karte u tom regionu. Ladno sam mogao da za te pare imam 13. platu... Umesto toga, oni se jos i popi***u i pose** na mene tako sto na liniji na kojoj ide samo jedan autobus postave kratki autobus, gde postoji spica da jedva svi stanu i da treba 5 minuta da narod i udje u bus, sa nekom debilnom konstatacijom da ne vide naplatu bus plus karti po validatoru, a zapravo na toj liniji zarade vise mesecno nego na nekoj ekstra prometnoj liniji jer naplacuju redovne mesecne karte koje svi moraju da imaju...GRRRRR
Postoji subjektivno (visok nivo svercovanja) ali i objektivno (slabo funkcionisanje GSP-a). Ja imam kartu ali u vecini slucajeva ne ulazim (i necu) na prednja vrata. Evo danas, 17 h, cekam 16-icu kod Cvijiceve. Stize PREPUNA, a nas koji hocemo da udjemo 14. Nisu svi mogli ni da udju, pa ni ja (zato sam i brojao do 14) Na bilo koja vrata. A o prednjim - nemoguca misija. Ne bi se ugurao ni Sapic iako je snazniji od mene. Ah, da - on i njemu slicni ne koriste GSP.
Od toga nema nista. Garantovano. Kad nam plate budu takve, bice i karata.
Povezane vesti
"STRELA" BI VIŠE PO KILOMETRU: Pred odbornicima u Skupštini grada Beograda danas aneks ugovora sa privatnim prevoznicima
PRED odbornicima Skupštine grada naći će se aneks ugovora sa ASP "Strela" Obrenovac, kojim je ovaj prevoznik zatražio povećanje cene rada za 5,11 odsto zbog, kako se navodi, "promene uticaja zbirnih parametara" na osnovu kojih se formira cenovnik za angažovana vozila u prigradskom i lokalnom prevozu.
16. 09. 2024. u 07:30
KONTROLOM U CIVILU PROTIV ŠVERCOVANJA: U Beogradu počela primena nove taktike za bolju naplatu gradskog prevoza
KONTROLORI karata i komunalni milicionari od početka septembra ulaze u autobuse, trolejbuse i tramvaje u civilnoj odeći, sa legitimacijama oko vrata i proveravaju ko je od putnika platio vožnju SMS.
11. 09. 2024. u 06:45
Najnovije iz rubrike
DELOVI BEOGRADA BEZ VODE NAREDNIH DANA: Evo gde će biti suve slavine
ZBOG neophodnih radova na primarnom potisnom cevovodu prema južno-prigradskom pravcu, pad pritiska i prekide u vodosnabdevanju, u noći između utorka i srede, osetiće potrošači u nekim prigradskim naseljima i opštinama, saopštili su iz JKP "Beogradski vodovod i kanalizacija".
25. 11. 2024. u 19:26 >> 19:26
AUTOM UDARILA I OBORILA DALEKOVOD U VELIKOJ MOŠTANICI: U nezgodi srećom, niko nije stradao
U Velikoj Moštanici danas je oko 13 časova došlo do saobraćajne nesreće, kada je žena koja je upravljala automobilom udarila u stub dalekovoda, koji je od siline udarca oboren na kolovoz.
25. 11. 2024. u 17:50
ZA PAKETIĆE DO PETKA: Novogodišnji darovi za najmlađe Zemunce
ZBOG velikog interesovanja roditelja za novogodišnje paketiće, rok za prijavljivanje je produže do petka, 29. novembra, svakog radnog dana u vremenu od 9 do 15 časova u Kancelariji za mlade, Ulica Kosovska broj 9, saopštila je opština Zemun.
25. 11. 2024. u 15:27
PONOVO PUŠTEN SAOBRAĆAJ U NOVOM REŽIMU SA NOVOBEOGRADSKE STRANE STAROG SAVSKOG MOSTA: Omogućeno vozilima da se kreću u ovim pravcima
ZA VREME pripremnih radova na prilagođavanju tramvajskih baštica kretanju vozila, GSP „Beograd“ je uklonio sve stubove kontaktne mreže i celokupnu kontaktnu mrežu, u skladu sa čim više ne postoje tehnički uslovi da se odvija tramvajski saobraćaj i takva situacija će trajati do izgradnje novog mosta i uspostavljanja nove kontaktne mreže.
25. 11. 2024. u 09:25
JUTARNJI ŠPIC PONOVO BLOKIRAO GRAD: Ove tačke su najkritičnije (FOTO)
POČETAK radne nedelje u Beogradu obeležile su i gužve na ulicama prestonice. Tako je ovoga jutra najkritičnije na mostu Gazela, Pančevačkom mostu, Autokomandi, ali i Trgu Nikole Pašića.
25. 11. 2024. u 08:40
Komentari (26)