USKORO NOV SISTEM ULASKA I IZLASKA U GRADSKOM PREVOZU: Najavljeno pomeranje aparata za overu karte
GRADSKI i prigradski prevoznici dobili su dopis u kome se obaveštavaju da će "Kentkart" razmestiti aparate za overu karata "radi uređenja protoka putnika"
Gradski i prigradski prevoznici dobili su od Sekretarijata za javni prevoz dopis u kome se obaveštavaju da će "Kentkart" razmestiti aparate za overu karata "radi uređenja protoka putnika u vozilu".
Ipak, na osnovu ovog obaveštenja, čini se da će, kada aparati budu razmešteni, organizacija ulaska u vozilo i izlaska iz njega biti nešto drugačija od najavljivane, odnosno da se neće ulaziti isključivo na prednja vrata.
Jer, kako stoji u dopisu upućenom prevoznicima, "Kentkart" će aparate razmestiti tako što će u zglobnim vozilima validator instaliran kod drugih vrata biti pomeren kod prvih, a onaj koji je kod trećih biće pomeren kod zadnjih. U solo vozilima validator kod srednjih vrata biće izmešten kod zadnjih.
Ovakvo razmeštanje upućuje da će, ukoliko se validatori iz sredine pomere ka prednjim i zadnjim vratima, ulazak i overa karata biti i kod prednjih i kod zadnjih vrata.
Ulaz na prva i zadnja vrata
Na osnovu ovoga izgleda i da će putnici biti usmeravani da izlaze na srednja vrata gde validatora ubuduće neće ni biti.
Za razliku od Beograda, pravila ulaska, izlaska i overe karata zaživela su, delimično, u Novom Sadu. Mnogi putnici, naročito kada nisu gužve, ulaze na prednja vrata, kupuju kartu kod vozača ili overavaju mesečnu i tek onda prolaze.
Ima i onih koji ulaze na srednja, pa i zadnja vrata, ali isto, kada uđe većina overava karte kod srednjih ili zadnjih vrata. Ne poštuju svi ni pravilo izlaska, ima švercovanja i tamo, ali očito je da se u Srpskoj Atini u prevozu znatno više poštuju pravila.
Sistem pretplatnih karata mora da se promeni
– Ključna je naplata karata, da novac koji se zaposlenima isplaćuje za ove namene bude direktno uplaćivan za markice i da ne može da se iskoristi ni za šta drugo. Kada bi se uvelo to pravilo, samim tim bi više od 60 odsto putnika imalo plaćen mesečni prevoz i za rešavanje problema neplaćanja karata bi ostalo onih tridesetak odsto - smatra Drago Tošić, direktor Konzorcijuma privatnih prevoznika.
(Politika)
Preporučujemo
VOZAČ AUTOBUSA RAZBIO ŠOFERŠAJBNU BEJZBOL PALICOM: Incident na Medaku (VIDEO)
15. 11. 2022. u 15:13
ŠAPIĆ NAJAVIO LEPE VESTI: "Vozačima u GSP od januara plata oko 100.000"
22. 11. 2022. u 13:33
NATAŠA DNK DUGUJE 700.000: Ne isplaćuje zarade radnicima - šta je poručila o problemu
30. 11. 2022. u 09:21
DOSTA SRBA ŽIVI TAMO: Prema istraživanjima, reč je o NAJNELjUBAZNIJEM gradu na svetu
30. 11. 2022. u 10:26
PRVE FOTOGRAFIJE "OREŠNIKA": Ukrajinski istražitelji ispituju ostatke ruske rakete (FOTO)
UKRAJINSKI istražitelji počeli su da ispituju ostatke Orešnika, nove ruske balističke rakete srednjeg dometa, koja je nedavno upotrebljena u napadu na Dnjepar, i predstavlja najmoćnije oružje upotrebljeno u ratu do sada.
24. 11. 2024. u 15:26
BRITANCI OBJAVILI ZASTRAŠUJUĆU MAPU: "Orešnik" može da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta (MAPA)
BRITANSKI list "Dejli mejl" ocenio je da bi balistička raketa "orešnik" mogla da stigne do bilo kog evropskog grada za manje od 20 minuta.
23. 11. 2024. u 15:58
"I ZEMUNCI SU GA SE PLAŠILI": Kako je Beli postao Zver - priča o Sretku Kaliniću
"KALINIĆ je bio zver od čoveka. Zapravo, zver je blaga reč" - rekao je tada Bagzi, nakon čega je Kalinić kojeg su članovi klana do tada oslovljavali sa "Beli" dobio nadimak "Zver".
24. 11. 2024. u 11:09
Komentari (4)