GRAD ŽELI SAM DA NAPLAĆUJE PREVOZ: Pregovori između čelnika prestonice i kompanije koja prodaje "bus plus"

С. В.

26. 08. 2022. u 09:38

DECENIJSKI ugovor Grada i kompanije "Kentkart" koja se bavi prodajom "bus plus" karata mogao bi da bude raskinut.

ГРАД ЖЕЛИ САМ ДА  НАПЛАЋУЈЕ ПРЕВОЗ: Преговори између челника престонице и компаније која продаје бус плус

Foto N. Fifić

Ovo je najavio prvi čovek prestonice Aleksandar Šapić, rekavši da bi bilo bolje da se naplata karata javnog prevoza vrati pod okrilje Grada. Prema njegovim rečima, nedovoljno je to što se svega 15 odsto građana "ukucava", dok iz "Kentkarta" nismo dobili precizan podatak o broju validiranih karata.

Mada je ugovor s ovom turskom kompanijom prošle godine produžen na još 10 godina, gradonačelnik Šapić ističe da to nije bila dobra ideja.

- Pokušaćemo da raskinemo taj ugovor, mislim da naplata karata treba da se vrati kod nas, da Grad ima kontrolu nad tim sistemom - kaže Šapić. - Jer, kada naplaćujete karte morate da znate na koji način vodite čitav sistem. Oni koji se time bave imaju procenat i može da ih ne interesuje kolika je naplata i kako da je unaprede. Razgovarali smo već sa njima i imaju razumevanja za neke stvari.

U "Kentkartu" smatraju da bi mnogo veći broj ljudi trebalo da plaća kartu, odnosno uslugu javnog prevoza. Za "Novosti" ističu da je na smanjenu prodaju markica uticala i pandemija virusa korona, ali da oni svoje obaveze prema Gradu izmiruju na vreme.

- Od uvođenja sistema do danas naplata funkcioniše besprekorno - objašnjavaju, za naš list, iz "Kentkarta". -Tačnije, sredstva od svake prodate karte uvek su uredno prebačena na račun Grada i to na nedeljnom nivou, bez ijednog dana kašnjenja i do poslednjeg dinara.

Ističemo da pre uvođenja sistema ovo nije bio slučaj.

Na naša pitanja da li kontrolora ima dovoljno i da li bi više ljudi validiralo karte ukoliko bi bili bolje raspoređeni, u ovoj turskoj firmi kažu da broj njihovih radnika na terenu nije problem, nego nedostatak ovlašćenja.

- Ukoliko bi naše kolege imale adekvatna ovlašćenja da rade svoj posao, trenutni broj kontrolora bio bi i više nego dovoljan - zaključuju u "Kentkartu".

Foto: Arhiva

 

PRVO ČIŠĆENjE GSP

GOVOREĆI o tome kada bi javni prevoz mogao da poskupi, Šapić naglašava da prvo moraju da budu rešeni problemi u GSP i sektoru javnog prevoza, da građani osete poboljšanje.

- Moramo da rešimo probleme prvo u n ašem dvorištu, mislim na GSP i sektor javnog prevoza, koji postoje već decenijama. Time ćemo se baviti narednih nekoliko meseci, a onda ćemo podići kvalitet usluge i zamoliti ljude da počnu da plaćaju prevoz. Kad počnu da plaćaju prevoz, onda možemo da razmišljamo o nekom poskupljenju, u zavisnosti od toga kakva ekonomska situacija bude tad.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (1)

ALTA banka donirala paketiće za dečje osmehe: Mališani iz Sremčice i Dečjeg sela uživali u iznenađenju i druženju