GRAD ŽELI SAM DA NAPLAĆUJE PREVOZ: Pregovori između čelnika prestonice i kompanije koja prodaje "bus plus"
DECENIJSKI ugovor Grada i kompanije "Kentkart" koja se bavi prodajom "bus plus" karata mogao bi da bude raskinut.
Ovo je najavio prvi čovek prestonice Aleksandar Šapić, rekavši da bi bilo bolje da se naplata karata javnog prevoza vrati pod okrilje Grada. Prema njegovim rečima, nedovoljno je to što se svega 15 odsto građana "ukucava", dok iz "Kentkarta" nismo dobili precizan podatak o broju validiranih karata.
Mada je ugovor s ovom turskom kompanijom prošle godine produžen na još 10 godina, gradonačelnik Šapić ističe da to nije bila dobra ideja.
- Pokušaćemo da raskinemo taj ugovor, mislim da naplata karata treba da se vrati kod nas, da Grad ima kontrolu nad tim sistemom - kaže Šapić. - Jer, kada naplaćujete karte morate da znate na koji način vodite čitav sistem. Oni koji se time bave imaju procenat i može da ih ne interesuje kolika je naplata i kako da je unaprede. Razgovarali smo već sa njima i imaju razumevanja za neke stvari.
U "Kentkartu" smatraju da bi mnogo veći broj ljudi trebalo da plaća kartu, odnosno uslugu javnog prevoza. Za "Novosti" ističu da je na smanjenu prodaju markica uticala i pandemija virusa korona, ali da oni svoje obaveze prema Gradu izmiruju na vreme.
- Od uvođenja sistema do danas naplata funkcioniše besprekorno - objašnjavaju, za naš list, iz "Kentkarta". -Tačnije, sredstva od svake prodate karte uvek su uredno prebačena na račun Grada i to na nedeljnom nivou, bez ijednog dana kašnjenja i do poslednjeg dinara.
Ističemo da pre uvođenja sistema ovo nije bio slučaj.
Na naša pitanja da li kontrolora ima dovoljno i da li bi više ljudi validiralo karte ukoliko bi bili bolje raspoređeni, u ovoj turskoj firmi kažu da broj njihovih radnika na terenu nije problem, nego nedostatak ovlašćenja.
- Ukoliko bi naše kolege imale adekvatna ovlašćenja da rade svoj posao, trenutni broj kontrolora bio bi i više nego dovoljan - zaključuju u "Kentkartu".
PRVO ČIŠĆENjE GSP
GOVOREĆI o tome kada bi javni prevoz mogao da poskupi, Šapić naglašava da prvo moraju da budu rešeni problemi u GSP i sektoru javnog prevoza, da građani osete poboljšanje.
- Moramo da rešimo probleme prvo u n ašem dvorištu, mislim na GSP i sektor javnog prevoza, koji postoje već decenijama. Time ćemo se baviti narednih nekoliko meseci, a onda ćemo podići kvalitet usluge i zamoliti ljude da počnu da plaćaju prevoz. Kad počnu da plaćaju prevoz, onda možemo da razmišljamo o nekom poskupljenju, u zavisnosti od toga kakva ekonomska situacija bude tad.
Preporučujemo
ZIMSKI RED VOŽNjE OD 1. SEPTEMBRA: Evo koje linije u Beogradu prestaju sa radom
23. 08. 2022. u 16:55
KOD GRANICE CG/SRB: Sablasan snimak autobusa dok obilazi provaliju (VIDEO)
25. 08. 2022. u 15:25 >> 18:04
TAČNO NA OVOM MESTU BI MOGAO POČETI TREĆI SVETSKI RAT: Putin ga smatra svojom teritorijom, NATO trupe već raspoređene
OVAJ snegom prekriveni granični most između dve srednjovekovne tvrđave u delu Estonije gde se govori ruski, mogao bi biti mesto gde će započeti treći svetski rat, piše Politiko.
26. 12. 2024. u 08:55
POJAVILA SE ŠOK TVRDNjA: "Rusi su oborili avion u Kazahstanu, pogledajte tragove eksplozije na repu letelice"
AVION Azerbejdžan erlajnsa, koji se 25. decembra srušio na putu za Rusiju, možda je oboren ruskom raketom zemlja-vazduh, prema izveštajima ruskih medija koji nisu naklonjeni Kremlju i ruskom predsedniku Vladimiru Putinu.
26. 12. 2024. u 07:44
A POSLEDICE? Kina gradi najveću hidroelektranu na svetu - iseliće milione ljudi, "keširaće" neverovatne 35 milijarde dolara
PROIZVODIĆE trostruko više od 88.2 milijarde kWh, koliki je projektovani kapacitet trenutno najveće hidroelektrane na svetu - "Tri klanca" u centralnoj Kini.
26. 12. 2024. u 14:37
Komentari (1)