SVI mostovi koji će se graditi u prestonici, trebalo bi da budu završeni do 2030. godine. Ovo je naveo zamenik gradonačelnika Goran Vesić, dodajući da će se najpre graditi novi savski most. Sledi gradnja mosta na Adi Huji, mosta kod Vinče na spoljnoj obilaznici oko Beograda. Gradiće se i dva mosta na Savi za potrebe širenja linija BG voza.
Opet se na Dunavu gradi most koji ima veliki broj stubova - kao cesalj. Kada se gradio most Mihajla Pupina SVI iz struke koji znaju nesto o mostovima su bili protiv tog projekta - zbog materijala i zbog velikog broja stubova u vodi. Ali je most bio jeftin. Na kraju su ga kinezi manje vise u delovima doneli iz Kine i sklopili. Tako smo most zbog koga ladjari prlicno nervozni kada prolaze pored Beograda. Sada se ista prica ponavlja sa novim mostom koji ce da se gradi ispod Pancevca. Ovaj most ce biti betonski ali najeftiniji moguci - sa vise stubova u vodi od Pancevackog mosta koji je otvoren 1939. Kada se "preklope" postojeci stubovi Pancevackog mosta sa stubovima novog mosta dobice se u bukvalnom smislu gusti cesalj u sred Dunava sa mali otvorom za prolaz brodova. Od mosta u Beskoj na autoputu za NS koji ima jedan stub u Dunavu i koji je gradjen 70-tih dodjosmo na "cesalj" u sred Beograda 50 godina kasnije. Ako klima nastavi da se menja i dodje do nekog globalnog zahladjenja - vrate se one stare zime, nece da nas spase ni 5 ledolomaca na potezu Zemun - Vinca kada led krene da se kaci na silne stubove.
Komentari (1)