Najveci problem je u samim gradjanima koji samo voze kola, sve po jedan covek u automobilu. U jutarnjem spicu svi autoubusi koji idu ka Novom Beogradu preko Brankovog mosta su skoro PRAZNI, maksimum po 5 ljudi u njima. A logicno je ocekivati da budu puni, posto se poslovni centri nalaze na Novom Beogradu i ljudi treba idu autobusom na posao. Ja licno mislim da je uzrok svih saobracajnih kolapsa to sto je Novi Beograd pretvoren u jedan ogroman parking. Mnogi ljudi koji i ne bi isli kolima na posao, poceli su da odlaze kolima posto u Bulevaru Zorana Djindjica je napravljen parking na zelenoj povrsini od 1000 mesta koji je ujutro prazan i koji bukvalno zove ljude da dodju kolima na posao. Da li mi shvatamo koliko upropascavamo svoj svakodnevni zivot i zdravlje zbog ove sulude preterene upotrebe automobila.
ODBORNICI Skupštine grada Beograda doneli su danas Odluku o usvajanju samoinicijativnog predloga projekta javno-privatnog partnerstva za obavljanje komunalne delatnosti gradskog prevoza putnika na teritoriji grada Beograda, odnosno zameni postojećih trolejbuskih linija linijama električnih autobusa.
GRAD će u sledećoj godini imati na raspologanju 171,6 milijardi dinara. O predlogu budžeta za narednu i projekcijama za 2026. i 2027. godinu, danas raspravljaju odbrnici Skupštine grada.
GRADONAČELNIK Beograda Aleksandar Šapić, pred današnju sednicu Skupštine grada na kojoj se usvaja budžet za 2025. godinu, rekao je da se po pozicijama u predloženom budžetu jasno može videti da se ni od jednog važnog projekta nije odustalo, a da će za socijalne mere izdvajanja biti blizu 250 miliona evra.
Novobeogradjanin
13.10.2021. 09:57
Najveci problem je u samim gradjanima koji samo voze kola, sve po jedan covek u automobilu. U jutarnjem spicu svi autoubusi koji idu ka Novom Beogradu preko Brankovog mosta su skoro PRAZNI, maksimum po 5 ljudi u njima. A logicno je ocekivati da budu puni, posto se poslovni centri nalaze na Novom Beogradu i ljudi treba idu autobusom na posao. Ja licno mislim da je uzrok svih saobracajnih kolapsa to sto je Novi Beograd pretvoren u jedan ogroman parking. Mnogi ljudi koji i ne bi isli kolima na posao, poceli su da odlaze kolima posto u Bulevaru Zorana Djindjica je napravljen parking na zelenoj povrsini od 1000 mesta koji je ujutro prazan i koji bukvalno zove ljude da dodju kolima na posao. Da li mi shvatamo koliko upropascavamo svoj svakodnevni zivot i zdravlje zbog ove sulude preterene upotrebe automobila.