ЖЕЉКО МИТРОВИЋ О ЈУБИЛЕЈУ ТВ ПИНК: Извозићемо наше серије као Турци
05. 09. 2019. у 21:30
Поносан је Митровић што је Пинк сада највећа продукција у Европи, која има и 60 програма које емитује на кабловској телевизији

Фото В. Данилов
ВЛАСНИК ружичасте империје Жељко Митровић је гостујући у јутарњем програму ТВ Пинк, која обележава јубилеј - 25 година рада, изјавио да је поносан на породицу, децу, ситуације у којима неком помогне, као кад, на пример, пошаље малишане који нису у могућности да оду на море, а да је што се тиче четврт века његове телевизије задовољан, поготово кад стигну тромесечни, шестомесечни или годишњи резултати. Тврди да је Пинк најбоље огледало самог тржишта, које се стабилизовало и напредује.
Поносан је Митровић што је Пинк сада највећа продукција у Европи, која има и 60 програма које емитује на кабловској телевизији. Све је, истиче, у доброј идеји и добром програму. Мада су познати по телевизији, ријалити "Задруга" је, вели, у претходној сезони имао три милијарде прегледа на интернету, што значи да је Пинк на глобалној мрежи много јачи контакт провајдер, него на телевизији, која ће се у наредном периоду фокусирати на озбиљну производњу домаћег серијског програма.
Прочитајте још -Жељко Митровић открио новине које очекују учеснике нове Задруге
- Укупни буџети су данас између 40 и 50 милиона евра - казао је Митровић. - Ми имамо 10 милиона, РТС има такође 10, држава има 10 милиона у Филмском центру и "Телеком" има толико или нешто више. Ми ћемо покушати да урадимо оно што су урадили Латиноамериканци и Турци, да формирамо програм који ћемо извозити. Ако су они инфицирали пола света својим сапуницама, није српски језик баш толика баријера.
Жељко је објаснио да су у недостатку играних програма, ријалити формати развили емоцију између екрана и гледаоца. Зато Пинк сада снима осам серија, које ће укупно имати 500 епизода. Најобимнији пројекат је "Црвени месец", серија од 120 епизода, снимљених за 180 дана, која ће бити емитована радним данима од 7. октобра. Суботом ће бити приказивана серија Радоша Бајића "Преживети Београд", док се на зиму планирају пројекти са Слободаном Шуљагићем и "Телекомом".
Прочитајте још - ПОЗНАТ ЈОШ ЈЕДАН УЧЕСНИК ЗАДРУГЕ 3!: "Ако убодем тројку у Задрузи 3, вероватно ћу имати и неке премије"
ФИНАНСИЈСКИ ПАРТНЕРИ ЗА НАЈБОЉЕ ИДЕЈЕ
МИТРОВИЋ је открио да ће он, заједно са Веселином Јевросимовићем (власник "Комтрејда"), Андрејем Јовановићем (оснивач "Марбо продукта") и Славком Царићем (директор Ерсте банке), сачињавати жири новог ТВ формата "Шарк тенк", где ће се они утркивати да постану партнер неком ко изложи најбољу идеју, а нема финансија:
- Верујем да ће то пробудити предузетнички дух у Србији. Има овде много клинаца са сјајним идејама, али не знају како да их реализују. Моја идеја је да формирамо екипу са инвестиционим потенцијалом и једном недељно да изаберемо један пројекат. Овде је брука ако сте успешни, а још и богати... Ми у Србији немамо Била Гејтса, Стива Џобса, Марка Закерберга, никога на кога би се клинци угледали. Њима су идоли наркодилери, крадљивци аутомобила и криминалци. Зар није боље да имамо неког успешног и афирмишемо га? Да клинци почну да се остварују и добију самопоуздање.
Коментари (1)