Нови Сад: Рекламације „Топлани” и СМС поруком
19. 12. 2015. у 20:50
Обавештења су бесплатна, а потрошачи се за коришћење ове услуге могу пријавити на интернет-страни: www.nstoplana.rs или бесплатним позивом на 0800/100-021
НОВОСАЂАНИ су добили могућност да се о услугама ЈКП "Новосадска топплана" информишу и путем СМС порука мобилних телефона.
Обавештења су бесплатна, а потрошачи се за коришћење ове услуге могу пријавити тако што ће електронски попунити формулар на интернет-страни: www.nstoplana.rs или бесплатним позивом на број телефона 0800/100-021.
- Новосађани, који су доставили податке за слање сервисних информација СМС-ом о прекидима у испоруци топлотне енергије, овакве поруке већ добијају. Овом новом услугом корисници ће бити обавештени и о узроку прекида грејања и испоруке топле воде, као и о почетку и планираном завршетку радова на санирању квара.
Корисници даљинског грејања, како подсећају у "Топлани", рекламације на квалитет могу да добију бесплатним позивом на специјални број 0800/100-021 или позивањем бројева телефона Одсека за односе с потрошачима: 021/423-712 и 021/420-853.
У "Топлани", такође, наводе како потрошачи могу да дођу и лично у овај одсек, на првом спрату "Спенса", радним данима од 7.30 до 15.30.
Рекламације на квалитет испоруке топлотне енергије могу се пријавити и Служби рекламација радним данима од 15.30 до 22.00 часа на бројеве: 021/4881-104 и 021/4881-106, као и викендом од 7.00 до 22.00 часа. У случају цурења на кућној инсталацији, због хитности интервенције и доступности телефона грађанима 24 сата, потребно је позвати на специјални број телефона 021/4881-105.
ap0qalypto
19.12.2015. 21:14
koja je poenta sluzbe za reklamacije kada se one ne resavaju? vecina stanovnika Novi Sad se zali na kvalitet grejanja. ne moguce da svi lazemo
@ap0qalypto - ... Nikada Nam Nece Biti Jasno - ZASTO ??? Se Racuni Neplacaju Direkno Toplani - Tako Bi Se ustedelo Na Inflaciji Birokratiji INFORMATIKE - Koja Potrosnju 2-3 Meseca Naplacuje 12 Meseci !!!
Коментари (2)