Бабићев возач иза решетака

Ј. ЋОСИН

01. 02. 2019. у 09:38

У суботу ће у тужилаштву бити саслушан тридесетчетворогодишњи Д. С., осумњичен да је изазвао удес на наплатној рампи код Дољевца. "Коридори Србије": Наш ауто није имао ротациона светла и блинкере

Бабићев возач иза решетака

У судару су учествовала три возила / Фото Ј. Ћосин

ВОЗАЧ Зорана Бабића, директора "Коридора Србије", тридесетчетворогодишњи Д. С. ухапшен је због сумње да је изазвао саобраћајну несрећу на наплатној рампи код Дољевца. У стравичном удесу страдала је Станика Глигоријевић (52), док је пет особа повређено.

Он је, како кажу у Основном јавном тужилаштву у Нишу, управљао возилом "шкода суперб", и биће приведен Основном јавном тужилаштву. Информацију је потврдио и начелник Управе саобраћајне полиције Министарства унутрашњих послова Небојша Арсов. Он је објаснио да је до незгоде дошло када се "шкода", која се кретала великом брзином из правца Ниша ка Лесковцу, није зауставила код наплатне станице Дољевац. Ударила је у "опел астру", која је стајала у реду на наплатној станици.

- Од силине удара "астра" се померила унапред и закуцала се у "фолксваген пасат". Он је такође био заустављен на наплатној станици јер је возач плаћао путарину - рекао је Арсов.

Према његовим речима, истрагом и вештачењем биће утврђена брзина којом се "шкода" кретала у тренутку саобраћајне незгоде.

"Коридори Србије" су истакли да су, као и увек, на располагању истражним органима, али и да су доступни медијима за све информације.

- Демантујемо лажне наводе да је аутомобил који је учествовао у саобраћајној незгоди имао ротациона светла и блинкере - рекли су у "Коридорима Србије".

Иначе аутомобил је власништво бугарске фирме "Трејс", која је један од извођача радова на Коридору 10.

- Подсећамо јавност да је реч о уобичајеној пракси у међународним уговорима у целој Европи и свету - саопштили су из "Коридора Србије". - Према тој уговорној обавези, извођачи радова су дужни да обезбеде опрему и возила за потребе инвеститора и инжењера, a у циљу реализације пројекта. Представници инвеститора и инжењера ову опрему и возила користе током целе реализације пројекта, а они потом постају власништво инвеститора тек по завршетку свих радова и окончању уговора.




Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (107)

Ivan

01.02.2019. 10:58

Strašna vest. Saučešće porodici poginule. Nadležni da što pre otkriju šta se dogodilo.

Dzo

01.02.2019. 11:05

Ako se dokaze krivica vozaca najstrozije kazniti istog.Jos jedan dokaz da Srbija radi sve po zakonu.

miki

01.02.2019. 12:19

@Nikola - Ako se dokaze da je vozac kriv,pa kako nije kad je udario od pozada,a sigurno vozio 70km vise nego dozvolene brzine.

ZAKON

01.02.2019. 12:18

Svi znamo da je direktor povredjen i koje vrste je povreda.Kada cemo saznati ko su ostali povredjeni,koliko su ozbiljne njihove povrede i konacno ko je nestetna zenska osoba koja je zivotom platila ovu nevidjenu bahatost?

Goran

01.02.2019. 12:27

Oprez i pažnja su neophodni i tako mora da bude da se ne dešavaju tragedije.

lena

01.02.2019. 14:07

Ovo je strasna nesreca i verujem da ce tuzilastvo ispitati sve cinjenice i uzroke ove tragedije!

File

01.02.2019. 14:27

Trebalo bi da smo svi jednaki pred zakonom, ali ja bih uvela da se profesionalni vozači, kada ne poštuju saobraćajne propise, kažnjavaju dvostruko u odnosu na ostale vozače.

BluMarine

01.02.2019. 16:00

Treba da se utvrde sve činjenice zatim vozač ako je kriv da bude adekvantno kažnjen.

Jela

01.02.2019. 16:05

Ako je bila magla sigurno nije mogao videti automobil. U svakom slučaju svako treba da odgovara za svoje postupke. Slučaj treba ispitati ma ko bio u pitanju.

milena

01.02.2019. 17:57

BItno je da se sve lepo ispita i uradi istraga , nazalost ima i poginulih ,velika je to odgovornost.

deca

01.02.2019. 21:21

Svako mora da odgovara za svoje postupke.. U saobracuje se nezgode desavaju , ali ljudski faktor je veoma vazan.