Почела санација, ускоро галерија са дубоким фундирањем
30. 08. 2018. у 16:24
На траси Коридора 10 код Предејана почела је санација потпорне конструкције и у току радови на изради шипова за дубоко фундирање будуће галерије

фото И.Митић
БЕОГРАД - На траси Коридора 10 код Предејана почела је санација потпорне конструкције, а у Коридорима Србије је речено Танјугу да су у току радови на изради шипова за дубоко фундирање будуће галерије која ће додатно осигурати место на коме се обрушио потпорни зид 19. августа.
На тзв. косини 2 у току су радови на расчишћавању терена од камења и дрвећа које се одронило, раде се приступни путеви у горњем делу косине и припремљен је део платформе за машину за бушење шипова.
Такође, разматрају се опције за уклањање оштећеног дела косине.
У Коридорима Србије наводе да су до сада у Грделичкој клисури завршене три од шест деоница аутопута: Тунел Предејане, као и деонице 5 и 6 које су испред и иза тунела Манајле.
Приводе се крају радови на изградњи леве тунелске цеви у тунелу Манајле дужине 1.808 метара, док ће радови на десној тунелској цеви бити завршени у октобру ове године.
Завршени су и радови на осветљењу најдужег мост Врла дужине 644,4 метара, као и моста Дземен До дужине 521 метара.

Под асфалтом је између 22 и 23 километра аутопута.
На преостале три деонице степен физичке реализације је више од 90 одсто, додају у Коридорима.
Суд части Инжењерске коморе Србије започео је истрагу ко је све и како пројектовао и препројектовао обезбеђивање брда код Предејана током градње дела Коридора 10, кроз Грделичку клисуру, где се три пута обрушио потпорни зид.
Надлежно министарство поднело је против 16 инжењера пријаве захтевајући да им се одузму лиценце.
рашинац св
30.08.2018. 21:06
само се будала бори против природе,код толике механизације брдо би до сада било санирано,,
Drzi bure vodu dok majstori odu
Sa tolikom mehanizacijom su mogli da pojedu brdo za godinu dve.
Коментари (3)