Највише жалби због инспекције

М. С.

04. 08. 2019. у 18:45

Омбудсману прошле године поднете 754 притужбе. Грађани се обраћали и због "Градског стамбеног", ГСП, буке из кафића

Највише жалби због инспекције

ОКО 6.000 Београђана у току прошле године обратило се градском омбудсману лично или телефоном, а укупно су поднете 754 притужбе. Како се наводи у годишњем извештају заштитника грађана, суграђани су се највише жалили на рад Секретаријата за инспекцијске послове, као и "Градског стамбеног".

Суграђани су били незадовољни због неасфалтираних улица, недостатка семафора, а велики број жалби пристигао је на нереализоване поласке јавног превоза, као и непрофесионално понашање контролора. Када је реч о инспекцијским пословима, проблема је било са извођачима радова, као и са нивоом буке која долази из кафића у непосредној близини стана. "Градско стамбено" било је на мети због цене услуга, као и кашњења интервенција.

- Број примљених телефонских позива је 3.300, док смо примили око 2.800 странака - стоји у извештају. - Највише притужби има на рачун рада Секретаријата за инспекцијске послове, затим следи "Градско стамбено", "Водовод", а потом градске општине и Секретаријат за саобраћај.

У току 2018. године ова институција посветила се решавању случајева кршења и угожавања људских права од стране управе и јавних служби. С обзиром на то да је велики број захтева стигао до заштитника и да има много захтева који нису у надлежности овог органа, закључак обудсмана је да правном систему недостаје адекватан систем бесплатне правне помоћи.

НА ТАПЕТУ И ТРГОВЦИ

КАДА је реч о проблемима који нису у надлежности контроле заштитника грађана, највећи број жалби односио се на трговинске ланце. Потом, на мобилне оператере, као и на упис деце у вртић.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације