Нова веза од Бранковог до моста Газела
28. 05. 2018. у 23:59
До краја 2020. модерна саобраћајница би требало да повеже Булеваре Николе Тесле и Владимира Поповића. Руше 14 објеката, пут кроз Блок 17, улагање 4,8 милиона евра

Земљиште предвиђено за саобраћајницу / Дизајн Ана Тешовић
ПОСЛЕ 70 година од прве идеје, коначно ће се 2020. године, од Земуна до Блока 45 путовати у шест трака. План је да се кроз Блок 17 изгради 580 метара саобраћајница, које ће повезати Булевар Николе Тесле са Булеваром Владимира Поповића - за "Новости" прича Милутин Фолић, главни градски архитекта.
Тендер ће се расписати следеће године. А грађевинска механизација требало би да 2020. године започне радове. Према неким проценама, пројекат би коштао 4,8 милиона евра. А посао би се финиширао крајем 2020. године.
- Због непостојања саобраћајне везе, у овом делу града су се стварале гужве. Тек када се уради овај сегмет, имаћемо коридор од Земуна до Блока 45 - објашњава Фолић. - Нешто слично смо имали и прошле године када смо проширивали Тошин бунар.
Фолић наглашава да је изградња ових 250 метара, где се налазе објекти за рушење, неопходна. На месту Старог савског моста, зида ће нови мост са далеко већим капацитетом возила. Да аутомобили који долазе из центра града не би стварали саобраћајне чепове, овај нови сегмет Булевара Владимира Поповића ће прихватити све који иду ка Ушћу, Палати "Србија" и даље ка Земуну.
- Изградњом новог моста растеретиће се Бранков мост. Када се изгради тунел од савског до дунавског амфитеатра, овај коридор кроз Старо сајмиште биће један од најфреквентнијих у граду - објашњава Фолић.
Због изградње овог дела Владимира Поповића, уредиће се и Земунски пут, а мораће да се измести и трамвајска пруга.
Mali Revelin
29.05.2018. 01:14
i to ce sve profunkcionisat do druge polovine 2146 te ako Bog da
@Mali Revelin - Važno je započeti sa radovima,a onda će se kasnilo to par godina ili ne,jednog dana završiti .1/5 britanske ekonomije se stvara u njihovom glavnom gradu,a verujem da je slično i u Srbiji,pa ne sumnjam u realno izvršenje zacrtanih rokova.
Imajući u vidu da će izgradnjom tunelske veze Savske i Dunavske padine, kao i Novog savskog mosta doći do povećanog intenziteta saobraćaja motornih vozila, koji je inače nestišljiv, na relaciji Novi Beograd i Zemun sa jedne strane i centralni deo Beograda sa druge strane, nije teško zaključiti, da će raskrsnica tri bulevara; Mihajla Pupina, Nikole Tesle i Vladimira Popovića biti još opterećenija nego što je danas, a koliko je opterećena danas dobro znaju vozači koji kroz tu raskrsnicu prolaze.
@Gagi, dipl. ing. saobraćaja - da mi je znati...
Dobre su te ideje, ali “strucnjaci” u vlasti ne razumeju glavni provlem: ako se nastavi sa besomucnim zidanjem stanova u Beogradu, i samim rim postepno preseljenje stanovnika unutrasnjosti zemlje u Beograd, nece pomoci ni izgradnja saibracajnica u dva i vise nivoa !
Коментари (9)