Грочанима траже новац за лоше услуге

Ј. НОВАКОВИЋ

29. 10. 2016. у 19:47

Од 20.000 канти, колико су обећали, Грочанима за годину дана поделили 8.500. "Еко Гроцка" дала рок неплатишама до краја недеље, а месецима касне са одношењем ђубрета

Грочанима траже новац за лоше услуге

КОМУНАЛНО предузеће "Еко Гроцка" корисницима, којима је слало опомене због дуга, дало је рок за измирење рачуна до краја ове недеље. Ако не плате на време, извршитељи ће закуцати на врата око 3.000 неплатиша, који дугују од 5.000 динара до 120.000 динара.

Грађани ове општине тврде да поменута фирма признаје да је лоше обављала посао и да је због тога требало да смањи цене услуга. Од око 20.000 канти које су челници поменутог предузећа обећали на почетку "мандата", до сада је подељено 8.500 канти за ђубре.

Читатељка "Новости" Марија Н. је револтирана због бизарне чињенице да су канте прво пристигле у претходно седиште фирме у Врчину, али одатле су послате у друга насеља. Врчинци још чекају на њих.

- Стално наглашавају да су те канте бесплатне, а својевољно су их обећали - љутито говори Марија. - Ми избацујемо отпад у кесама, али кад их нањуше луталице, поцепају их и развуку смеће. То прави ругло од општине и загађује је.

Наша суграђанка додаје да "Еко Гроцка" очигледно има кратко памћење с обзиром на то да је имала још пропуста у раду, али сада се само "сећа" дугова мештана.

- Многи неће да плате комуналије због лоших услуга. Подржавам их. Неки немају одакле, а неки неће из принципа - истиче Марија.

Житељи овог приградског насеља тврде да недостају и контејнери. Из "Еко Гроцке" напомињу да им постављање ових посуда отежавају "пиромани".

- Тренутно је постављено 300 контејнера, иако је у претходном периоду запаљено и уништено више од 60, које смо заменили новим - наводе из поменуте фирме. - У фази израде су нише где је предвиђен посебан простор за контејнер за одлагање пепела и другог кабастог отпада.

Марија "разуме" потешкоће комуналаца, али напомиње да она и њени суграђани нису за то криви и да је "Еко Гроцка" морала због овога да им смањи рачуне, а не да шаље опомене.


ТУЖИЛИ ИХ КОРИСНИЦИ

ОРГАНИЗАЦИЈА потрошача "Ефектива" је почетком јуна, пре комуналних опомена, у име десет потрошача поднела колективну тужбу против "Еко Гроцке" због нередовног одношења смећа и неодговарања на рекламације. У првом случају крши се члан 83. став 1, а у другом члан 166. став 33. Закона о заштиити потрошача. Тужба је тада предата Одељењу за заштиту потрошача Министарства трговине, туризма и телекомуникација, али на њу још није одговорено.


Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (1)

Mihajlo

31.10.2016. 10:49

Vezano za navedenu temu, dodao bih i to da su , kad je Kaluđerica upitanju, pošto sam žitelj iste, bila vrlo nelogična podela kanti za smeće koje su nam obećane.Naime, bez ikakve prethodne najave su deljene u sred radnog dana, stihijski,onima koji su se u tom momentu zatekli kod kuće, uglavnom penzinoerima....Pošto u sred dana nisam bio kući ( radim ) propustio sam po svemu sudeći jedinupriliku da dobijem kantu za smeće....