Вулин:Признање Косова не долази у обзир, неће бити масовиних отпуштања у јавном сектору

Танјуг

02. 03. 2015. у 12:34

Министар рада, запошљавања, борачких и социјалних питања изјавио да изјава потпредседнице Европског парламента Урлике Луначек представља један вид притиска и лични став

Вулин:Признање Косова не долази у обзир, неће бити масовиних отпуштања у јавном сектору

Александар Вулин

БЕОГРАД - Министар рада, запошљавања, борачких и социјалних питања Александар Вулин изјавио је данас да признање независности Косова не долази у обзир, као и да изјава потпредседнице Европског парламента Урлике Луначек представља један вид притиска и лични став, а не став институције. "То јесте вид притиска, то није став једне иституције, то је став једне особе, једног функционера, који не може да говори у име европских институција", рекао је Вулин новинарима у Београду. Вулин је додао да "што се нас тиче, признање (независности) Косова не долази у обзир".

"О томе смо говорили и на почетку владе и ту се није ништа променило и ништа се неће променити. Да смо хтели, и да је само то, ми смо до сада могли да признамо независност Косова, али наравно да то нисмо хтели да урадимо", истакао је Вулин.

Вулин је рекао да пут Србије ка ЕУ не води преко Косова и Метохије, већ преко 35 поглавља, од којих је једно које се односи на Косово и Метохију.

"Јел би то значило да признањем Косова и Метохије не морамо да решимо буџетски дефицит, јел би то значило да признамо Косово и Метохију и не морамо да решимо проблеме у правосуђу или у борби са криминалом, јел би то значило да није важно каква нам је економија, него је само важно да ли признајемо Косово и Метохију? Такву филозофију апсолутно одбијамо, Косово и Метохију нећемо признати и тачка", поручио је Вулин.

Луначек је пре пар дана рекла да ће нормализовани односи са Косовом и на крају и признавање Косова бити услов за улазак Србије у ЕУ, истакавши да о тако нечему не постоји никакав документ, али да је то "политички консензус".

НЕЋЕ БИТИ МАСОВНИХ ОТПУШТАЊА

БЕОГРАД - Министар за рад, запошљавање, социјална и борачка питања Александар Вулин изјавио је данас да неће бити масовног отпуштања радника у државној управи и јавном сектору и да ће се водити рачуна о сваком раднику.

"Нама није циљ никакво отпушање, већ ефикаснија државна управа, да боље и ефикасније радимо и будемо јефтини, то је сва идеја. А да ће бити масовног отпуштања неће, немојте да се плашите", поручио је Вулин.

Он је новинарима након обраћања на радионици "Знањем до циља" у Београду рекао да у све што је са ММФ-ом договорено око смањења броја запослених у државној управи улазе и они који ће отићи природним одливом, односно они који ће отићи у пензију.

Вулин је казао да постоје вишкови и у државној управи и јавним предузећима, али да ће се веома водити рачуна да отпуштања "првенствено имају везе са оним колико радите и са реалним потребама свих органа".

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (36)

Rusofil 2

03.03.2015. 15:16

@bojann - Nezavisno Kosovo : Kako nezavisno, uvek ce biti zavisno od amerike i nato zlikovaca, ALI I UVEK SASTAVNI DEO SRBIJE.

DNS

02.03.2015. 13:04

Kad komunista i pripadnik ideologije mraka brani Kosmet... cc... ave je jasno i krajnje providno...

Панда

02.03.2015. 13:14

Ништа се нечудимо и ако се призна,то нам већ одавно историја говори да смо превртљиви и издајници!Тако нам је како нам је...

Ena

02.03.2015. 13:25

Naravno!necemo priznati nezavisnost Kosova!Kao sto je ministar Vulin rekao,nece biti masovnog otpustanja radnika,ali ce se voditi racuna o svakom radniku!

Milutin The King

02.03.2015. 13:57

Potpuno je nevažno da li MMF insistira na racionalaziciji državnog sektora ili ne ! Pretpostavimo da takvog pritiska nema: da li to, onda, znači da ćemo i dalje finansirati razno-razne partijske kadrovike i aktiviste !? Porast broja zaposlenih u javnom sektoru je, unazad više od deset godina, u totalnoj disproporciji sa našom nacionalnom ekonomijom: što je obim društvene proizvodnje manji to je broj zaposlenih u javnom sektoru veći ! Pa, da li MMF treba da nam tu nešto, kao, "preti" !?

maniks

02.03.2015. 14:57

Gospodine Vulin unazad nekoliko godina zvanicnici EU su jasno i nedvosmisleno rekli da je jedan od uslova ulaska Srbije u EU priznavanje Kosova . Sada to isto govori potpredsednik Evropskog parlamenta potpuno jasno.To su zvanicna lica institucija. Kako onda Vi i ostali nasi politicari tumacite da je to licni stav i slicne nebuloze. Na osnovu vaseg zakljucka pitam Vas da li je i ono sto Vi izgovarate kao ministar i ono sto izgovara premijer Srbije Vas licni stav ili stav Srbije .

Dusan Silni

02.03.2015. 15:07

Da, Srbija ce priznati nezavisnost Kosova jer je to uslov na putu ka integracijama u EU.Ovo sto Vulin prica je samo sarena laza.Narod je davno rekao "ne moze i jare i pare",zapravo ne mozete se neotpustanjem viska administracije dodvoriti biracima,i imati stabilne javne finansije jer glomazna i neefikasna drzava "jede" supstancu.Ovo sto se naziva reformama je samo secerna vodica.Srbiji treba jako gorak lek.

Dušan The Forcefull

02.03.2015. 16:30

@Dusan Silni - Ne, Srbija nikada neće priznati Kosovo, bilo da je to uslov na putu ka EU ili ne. To što Vulin priča je jednostavna istina. Narod je odavno rekao ne "invaziji žutog" po javnim preduzećima. "Deratizacijom" javnog sektora lako ćemo zadobiti naklonost biračkog tela. Ovo što se naziva reforma je, u isti mah, "gorka istina" za sve što sebe prepoznaje kao "žuto". Srbiji je potrebna svežina, vedrina i čist vazduh. Srbiji je potrebno PLAVO !

Претерали сте, бре!

02.03.2015. 22:02

@Dusan Silni - Навијачи, и жути и плави, доста бре! Идите на стадион па митингујте, ослободите простор на порталу за нормалне!

ko sme da dira javni sektor?BRE?

02.03.2015. 15:10

RFPIO, na svakog direktora po 4 savetnika, 3 sekretarice, gomila ljudi bez odgovarajuce skole dovedeni u poslednje 3 godine. 1800 ljudi poslato u penziju, a onda 2400 primljeno, od njih 600 penzionera, koji uzeli po 20 k evra da odu u penziju. Sa clanskom kartom PUPS i SPS. Penzije snizi!!! Srbijagas, u rukama SPS-a, najveci gubitas u Srbiji, kadrovi SPS-a, po tri na jedno radno mesto. Plata vozaca generalnog direktora 181.000. Donacije udruzenjima Krajisnika, klubovima.Dugove da placa Srbija!

Neša (Glodur)

02.03.2015. 15:21

"Neće biti masovinih otpuštanja u javnom sektoru..." ali će BITI otpuštanja i to uskoro, već od juna. "Priznanje Kosova ne dolazi u obzir" možda za ovu garnituru na vlasti. A možda i bude. Sve zavisi od želja i htenja "naših stranih prijatelja".

stevke

02.03.2015. 15:43

Necemo se odreci kosova zarad evrope, cim nas uslovljavaju to je dokaz da opet moramo da igramo po njihovom

radisa

02.03.2015. 16:00

Naravno da ova vlda nece priznati nezavisnost Kosova i Metohije, a sa Evropskom Unijom cemo naci neko kompromisno resenje u to sam siguran.

Nadrkani

02.03.2015. 18:57

@radisa - Blago tebi! Naćemo kompromis kao što ga lav nađe sa zebrom. ...mada..po tvom komentaru je očigledno ko si, šta zastupaš i da sada imaš dobar život.

stanoje

02.03.2015. 16:02

Ni Briselski pregovori ne bi bili otvoreni da Evropa ne planira da nadje neko obostrano prihvatljivo resenje, vec bi uslov odmah bio prvo priznjte KiM pa onda mozemo da razgovaramo.

laki

02.03.2015. 16:08

Svi poznajemo makar jednog radnika u drzavnoj administraciji koji nam se hvalio kako na poslu ne radi nista. Slazem se da treba smanjiti drzavni aparat, a visak zaposlenih preusmeriti negde gde ce biti produktivni.

Aaaaa

02.03.2015. 16:31

Masovna otpustanja = masovni odliv glasova = grejanje optuzenickih klupa. Ne im se sedi na optuzenickim klupama...

hvala

02.03.2015. 19:57

efikasniji javni sektor ne podrazumeva tri coveka na jedno mesto ,nema potrebe da se plase oni koji su skolovani za isto i koji dolaze na posao.

mita

02.03.2015. 20:08

Kosovo je osetljivo pitanje ,svima je u srcima i za njega se treba boriti sve dokle to ima smisla

pujaju

02.03.2015. 22:36

Stav o Kosovu smo zauzeli ,nema priznavanja . Na razne provokacije cemo da nailazimo ali ne smemo da nasedamo.

из главе

03.03.2015. 07:07

sa kim je potpisan bris spor, kome je dato sudstvo, zašto je carina na sred Srbije, zašto smo prećutali zastavu sa drona i štetu, ko kasapi, ruši, otima i proteruje srpsko sa KiM, zašto NIKO ne pominje Ustav, rez1244 i Metohiju, od koga jug Srbije kupuje struju, otkud izjave tušte eu-nato službenika o neminovnom priznanju kosova i članstvu u nato i suprotnost u delanju i izjavama Vlade ...

Komadant Mark

03.03.2015. 07:48

Vulin ne shvata da je nebitan i nevazan i da sa svojih 2000 glasaca novoupisanih zbog fotelja nema moralnog prava da bilo sta govori. Vreme je da mi apstinenti sa proslih izbora najurimo losu vlast !!! Problem je za koga glasati? Neku novu Grupu gradjana? Svi su isti i svi su se izredjali za ovih 20 godina a nama sve gore!!!

kosovo je srpsko

03.03.2015. 09:55

Рече он "Да смо хтели, и да је само то, ми смо до сада могли да признамо независност Косова, али наравно да то нисмо хтели да урадимо", истакао је Вулин." и оста жив!Немате ви овлашћења да признате, бојите се да не би остали без глава, иначе бисте то давно урадели, то сам сигуран.А и боље вам је да се не играте.

Sizika

03.03.2015. 11:44

Vlada Srbije je od pocetka zastupala stav da nece priznati nezavisnost Kosova i ostaje dosledna tom stavu. Izjava potpredsdnice Evropskog parlamenta predstavlja jedan vid pritiska i licni stav, a ne stav institucije.

rasputin

03.03.2015. 16:18

Naravno da nije cilj otpustiti ljude I poslati ih na ulicu. Ali da bi dosli do cilja, odnosno uredjene drzave koja ide u sigurnu buducnost moraju se preduzeti I ovakve mere.