NOVA DEONICA MORAVSKOG KORIDORA PUŠTENA U SAOBRAĆAJ: Putarina se neće naplaćivati do 1. januara (FOTO)
DEONICA Moravskog koridora Makrešane - Koševi na autoputu od Pojata do Preljine (E761) puštena je danas u saobraćaj.
Do 1. januara neće se naplaćivati putarina na deonici auto-puta od Pojata do Koševa, to jest visina putarine na novim naplatnim stanicama odgovaraće tarifi za postojeću naplatnu stanicu "Pojate", saopštili su Putevi Srbije.
Puštanjem u saobraćaj poddeonice Makrešane - Koševi, uspostaviće se zatvoreni sistem naplate putarine na delu autoputa od Pojata do Kruševca (Koševa), odnosno, u funkciji biće naplatne stanice Ćićevac, Kruševac Zapad i Koševi, dok će naplatna stanica Pojate biti stavljena van funkcije (kroz nju će se samo prolaziti)", naveli su iz Puteva Srbije.
Deonica Makrešane - Koševi je otvorena za saobraćaj u 15 časova.
Uključenje i isključenje sa autoputa u denivelisanoj raskrsnici "Kruševac - Istok" do daljnjeg neće biti moguće.
Digitalni uređaji na Moravskom koridoru
Duž ove deonice postavljeni su digitalni uređaji koji će prikupljati informacije o stanju na putevima koje su veoma bitne za učesnike u saobraćaju kao što je broj automobila, vremenske prilike. One će se preko posebnog softvera prosleđivati signalizacijom ili samim uređajima u automobilima novije generacije.
Ovi uređaji biće postavljeni i duž cele trase Moravskog koridora od Pojata do Preljine u ukupnoj dužini od 112 kilometara.
Na trasi koridora se intenzivno radi, trenutno je angažovano blizu 4.000 ljudi i preko 1.500 putarskih građevinskih mašina i transportnih sredstava.
Leonid Vuković, šef projekta Moravski koridor navodi da je veliki broj objekata već završen.
- Trenutno najveći napredak imamo na deonici od Koševa ka Vrnjačkoj Banji i od Adrana ka Preljini. Veliki broj objekata je već završen. Na deonici od Adrana do Preljine, na primer, radovi na izgradnji nasipa, auto-puta su praktično završeni, tu slede radovi na izgradnji kolovozne onstrukcije. Od Koševa ka Trsteniku mi već na oko 2 kilometara auto-puta imamo izveden asfalt u dva sloja, takođe, u okviru radova na hidrotehničkom uređenju se u zoni Trstenike izvode radovi na izgradnji odvodnog nasipa, dok se u zoni Mrčajevca izvode radovi na izgradnji novog kolektora za Zapadnu Moravu - navodi Vuković.
BONUS VIDEO
Preporučujemo
KAKO SE VOZI MORAVSKIM KORIDOROM U NAREDNA 24 SATA? Vozači, krećite se ovim delom puta
06. 12. 2023. u 14:23
SJAJNE VESTI: U četvrtak se otvara još jedna deonica Moravskog koridora
05. 12. 2023. u 11:10
"VI STE ODGOVORNI ZA SMRT RAISIJA" Stejt department o padu helikoptera: Nećemo da se izvinjavamo
IRANSKA vlada je odgovorna za odluku da upravlja helikopterom starim 45 godina u, kako je opisano, lošim vremenskim uslovima, a ne bilo koji drugi akter, rekao je portparol američkog Stejt departmenta Metju Miler tokom brifinga.
20. 05. 2024. u 20:38
KAKO UKRAJINSKA VOJSKA UBIJA CIVILE? Američki medij izneo zastrašujuća saznanja
UKRAJINSKA vojska zloupotrebljava alkohol i drogu i pod njihovim uticajem ubija civile, piše američki medij Dejli bist, prenosi RIA Novosti.
20. 05. 2024. u 19:17
KO JE CRVENI KOMANDANT? Jedini Srbin general Crvene armije - Lenjin mu bio zahvalan, stradao od Staljinove ruke (FOTO)
ISTORIJA Sovjetskog Saveza, svetske supersile 20. veka, upamtila je brojne heroje, borce, oficire koji su svojim junaštvom i rezultatima zadivili svet. U periodu kada se SSSR tek stvarao i uzdizao, značajan pomena bio je i doprinos jednog Srbina, Danila Srdića (1896-1937), prvog i jedinog Srbina koji je bio general Crvene armije. Ovo je njegova priča.
20. 05. 2024. u 11:53
Komentari (0)