Коментар: Мрак
04. 07. 2018. у 12:37
Одавно је пропаганда и борба за профит прешла све границе морала. Ипак, идеја да се наочаре рекламирају поред споменика жртвама којима су злотвори копали очи, само је доказ да су њени креатори дебело утонули у мрак

Снежана Ровчанин Томковић
НЕ морају Аустралијанци, који су од нас удаљени 14.000 километара, да знају шта за Србе значи усташки логор Јасеновац. Искрено, не знамо ни ми много о њиховим ранама. Али је, кад су маркетиншки саветници аустралијске компаније Valley Eye Wear која продаје наочаре, поставили стативе да снимају рекламе поред споменика у Хрватској, неко је морао да им каже:
- Овде је мучено и убијено на десетине хиљада Срба, Јевреја и Рома! Овде су клали децу! Зар је то право место за пропаганду?
Да ли је уопште потребно поставити питање шта би се десило да је неко са оваквом идејом кренуо ка Аушвицу или меморијалном центру Јад Вашем. С друге стране, из Јавне установе Спомен-подручје Јасеновац одмахују главом и кажу да немају појма о чему се ради. А, тешко им је поверовати, јер деценијама покушавају да сакрију шта се дешавало иза жица логора. Кад се свим силама упиру да место где су људи убијани само зато што су Срби, Јевреји или Роми, представе као - радни логор.
ПРОЧИТАЈТЕ ЈОШ: СРАМАН ЧИН АУСТРАЛИЈАНАЦА: Снимали рекламе у Јасеновцу! (ВИДЕО)
Кад хрватски политичари, уместо да се поклоне сенима, траже да се жртве поново броје. Кад посетиоци Јасеновца не могу да виде "србосјек", паклену справу за клање Срба. Кад им чак смета и изложба са фотографијама страхота, док у спомен-парк гурају домобране и поруке - "За дом спремни".
Одавно је пропаганда и борба за профит прешла све границе морала. Компаније свесно улазе у непримерене кампање, јер је и казна - бенефит. Ипак, идеја да се наочаре рекламирају поред споменика жртвама којима су злотвори копали очи, где су многи ослепели од глади и жеђи, само је доказ да су њени креатори дебело утонули у мрак. И зато је боље да уместо за сунце, ставе наочаре за вид.