Круг Латинке П.

Ратко Дмитровић

18. 12. 2015. у 21:28

Нико Србе није поразио дубље и далекосежније него што су то урадили комунисти, а Латинка Перовић је последње велико име из оперативне групе југословенских комуниста који су проводили дрезденски налог из 1928. по ком се и данас ради

Круг Латинке П.

Ратко Дмитровић

То може да се назове обилазак градилишта по окончању радова, вожња почасног круга, плес победника на месту злочина... како коме драго, али да се ради о победнику, ликовању, одоцнелом сладострашћу, у то нема сумње. Реч је о Латинки Перовић и једном програму написаном и усвојеном 1928. године, у Дрездену, на Четвртом конгресу КПЈ. Тај програм никада није одбачен, повучен, ревидиран. Он је и данас на столу, по њему се и данас ради (не падајте у заблуду због чињенице да КПЈ формално не постоји, да су комунисти поражени), остало је још понешто за работу на градилишту званом Југославија.

Подсећам, на Четвртом конгресу КПЈ усвојен је програм чија основна поставка гласи: разбити Југославију, формирати самосталне државе Словенију, Хрватску, Црну Гору и Македонију, одвојити Војводину од Србије, подржати Албанце да направе државу у чији би састав ушле све територије на којима они чине већину и константно, каже програм, водити борбу против "српског хегемонизма".

Све је урађено, или готово све. Око Војводине постоје одређене потешкоће, али ради се на томе. Посебни притисци нас тек чекају. Нема овде простора да се подсетимо како је, с ким, под којим условима програм из 1928. године реализован, што на крају крајева и није претерано важно: реализован је. Борба против "српске хегемоније" није прекидана чак ни малим одморима. Сви национализми су опасни (као), али српски је најопаснији.

Латинка Перовић је последње велико име из оперативне групе југословенских комуниста који су проводили дрезденски налог. Била је секретар Савеза комуниста Србије 1968-1972. године, а последњих година "другосрбијанцима" је замена за Тита, Иву Лолу Рибара, Кардеља, Стамболића, Кочу... за све што смо подводили под појам Југославија, са покрајинама осакаћеном и вишеструко условљеном Србијом.

Латинка је написала књигу "Доминантна и нежељена елита"; тринаест портрета личности по њеном избору, којима је дала префикс елитних. Сви осим једног имају позитивну конотацију а онај један је, погађате, Добрица Ћосић. Књига је до сада промовисана у Београду, Подгорици, Новом Саду, Загребу, Тузли... Остали су Скопље, Љубљана и Приштина па да се затвори тај почасни круг победника.

На промоцији у Загребу главни је био Будимир Лончар, последњи шеф дипломатије Титове Југославије, а главна теза да је Југославију срушио српски национализам, с Ћосићем на челу. Хрватски национализам, као такав, за Латинку и братију око ње не постоји. На истој промоцији, Мика Трипало и Савка Дабчевић Кучар представљени су као бранитељи Југославије од српске хегемоније.

Нико Србе није поразио дубље и далекосежније него што су то урадили комунисти.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (139)

Dumar

18.12.2015. 21:54

Ih, sad kad skoce partizani, bice gori nego oni iz KPJ. Da su ubijali Srbiju, vise je nego jasno. Zbog toga, nezavisno sto su imali rezultate na nekom drugom polju, srpska istorija ih mora staviti na svoje mesto. Nikako se ne sme, u cilju odbrane komunizma, smetnuti sa uma, da su kao primarni zadatak imali obavezu da naskode Srbiji i Srbima. Otvoreno su se deklarisali kao nasi neprijatelji.

Dragan

18.12.2015. 23:45

@Dumar - Pa sada ako ne skoči "neka vrsta partizana", odosmo - načisto.....Vidiš li, čoče, gde je i gde "srlja2 Srbija..Ili ti je glava u buretu, a d*** na mekom?

dusan

19.12.2015. 12:05

@Dumar - Dumar:Ako ti nemas mi imamo oceve se dedova tako sto cemo i njih postovati a Jugoslaviju je napravi Kralj Alesandar a mogao je i veliku Srbiju a zato sad imamo malu Srbiju

Lido

18.12.2015. 21:58

Gospodine Dimitrijevicu, niko Srbiju nije porazio dublje i dalekoseznije od Aleksandra Ujedinitelja. A moze i ovako, niko to nije uradio dublje i dalekoseznije od nas samih. Odrekli smo se drzavnosti u momentu kad smo kao drzava bili najjaci u istoriji. Dalje, zapad ne zeli da vidi jaku Srbiju kao ispostava Rusije, pa je zapad sve ucinio da nam uzmu Kosovo i kad komunista vise nije bilo.

Problematičan

19.12.2015. 03:22

@Lido - Nije problem u tome što Zapad ne želi nikakvu drugu sem ljigavoponižavajuću osakaćenu slabu Srbiju, već je problem u tome što Rusija ne želi jaku i stabilnu Srbiju jer u svojoj Kominternovskoj blokadi mišljenja nisu uspeli za 250 godina da prouče plačjive poruke vladika Save i Vasilija Petrovića-Njegoša: Moja je želja da se Srblji ne sele u Rusiju (1752) već da Rusija izađe na Adrijansko more. E, sad figa i šipak..za samo 100 godina nastali su ANTI-srpski i ANTI-ruski NATO-crnogorci kroz komuniz

Влада

20.12.2015. 01:59

@Lido - Слоба а и они пре њега који су заслужни за губљење КиМ, су били комунисти или су изашли из шињела комунизма, немојмо се заваравати. А што се тиче Александра Ујединитеља он је направио кардиналну грешку која нас и дан данас кошта, ту си у потпуности у праву.

Injac Ranko

18.12.2015. 22:01

Shvatio sam Ratkovu poentu.Nazalost ne vidim snagu koja ce se tome usprotiviti pojavio se jedan politicar posle 2000 god. ali izgleda da je uzalud, nazalost baza je takva kakva je, a mozda je to ono sto stvarno zasluzujemo.Nadajmo se promjeni.

Miro Markovic

18.12.2015. 22:05

Bravo, Ratko Dmitrovicu! Ti si jedini covek iz nase dnevne stampe koji ima "petlju" da kaze istinu, ili bar jedan njen deo. Da je nekim slucajem Vlada Srbije donela zakon o lustraciji, kao sto je, na primer, donela Poljska, veliki broj srpskih komunista (Titovih sibicara) zavrsio u Zabeli, jer Golog Otoka vise nema. Zakon o lustraciji nece da bude cak ni razmatran, sve dok Ivica Dacic, direktni naslednik KPJ, sedi u svim vladama Srbije posle oktobra 2000. god. Narod sve vidi, ali mora da cuti.

Petar

19.12.2015. 13:35

@Miro Markovic - I ti si u pravu Miro!!! (ja ko Pašić, ženi...kada su se politički protivnici, žalili jedni na druge)..Bilo je u to vreme "šibicara", ali ovi sadašnji, bre "mnogo veliki" i ne znaju za meru!! Znaš li ijdenog iz Titovog vremena, 'leba ti, (posebno Kajmani Sejšeli i ostala "ostrvca")?

mladjar

19.12.2015. 21:28

@Miro Markovic - Miro, pa kako bre svet priredi "shibicaru" onoliko grandiozni samit na njegovoj sahrani? Kako to da "shibicara" postuju i dan danas? Kako to da obavezno svrate da se poklone "shibicaru" u Kuci cveca? Nesto tu ne stima, kao ni u mnogim stvarima koje zagovarate.

Павле

18.12.2015. 22:05

Мучно је било гледати како једна престарела Титоужичанка очајнички жели да буде пред камерама, као да јој је то питање живота и смрти. Страствено, до сатиријазе, пљувала је на цео српски народ, вероватно разочарана на једног Србина коме ни тако остарела не може да опрости. Када би случајно у интревијуу дотакла нека неугодна питања по друге, напр. хравтско усташко пролеће седамдесетих, одговорила би да је то слојевито питање и у опште је све неугодне ствари објашњавала слојевитошћу!

Dragan

18.12.2015. 22:10

Nisu nikakvi komunisti porazili Srbiju, već imenom i prezimenom konkretni Srbi. Nekada su to bili komunisti (Latinka, Draža, Stambolić....), nekada kraljevi (Aleksadar ujedinitelj koji je hteo veliku državu pa makar istu pravili sa sopstvenim krvnicima), nekada demokrate ( Koštunica, Đinđić, Tadić), a danas kvazi socijalisti i konvertiti zvani Srpska napredna srrtranka. Svi su se oni krili i kriju se iza nekakve ideologije, a svima je u sušttini jedino važan lični interes.

ZalivSajt

18.12.2015. 23:07

@Dragan - Kako je to Draza porazio Srbiju majke ti? Tako sto je prvi u jugo-istocnoj Evropi organizovao otpor fasizmu? Ili ti mislis na svu onu Titovu propagandu gde neki bradati prljavi ljudi trce okolo s nozevima okolo i kolju kojekude ? Da li je moguce da i danas posle svega ljudi toliko malo znaju? Komunizam je bio vece zlo za Srbiju i Srbe cak i od Turaka!!!

И ЗаливСајт

19.12.2015. 02:47

@Dragan - Ја мислим да ви не мислите на истог Дражу. Имали смо ми једног комунисту Дражу, само му се не сећам целог имена. Мислим да се Драган није дорекао.

pamet na grame

19.12.2015. 03:14

@Dragan - što jest jest - komunisti su pobedili jer su bili pametniji, a Srbi su izgubili jer nisu imali ni pameti, ni petlje ...i tako je zavladao običaj slugeranije kao u doba spahijskih paša - smisao života je "u se, na se i podase"...ko će da gine za ideale o srpskoj slobodi...i još nas plaše sa britansko-nemačko-američko-vatikanskom zaverom masona, iluminata, križara, jezuita. Pravi Srbin (a la Sv. Sava) takvih se nije plašio jer je bio PAMETNIJI od njih.

srbo

19.12.2015. 07:24

@Dragan - nije dragan mislio na mihailovića već markovića.ali je dragan duboko u pravu.danas imamo malo dmitrovića,al zato imamo dosta latinki i čedomira,dačića,tadića djilasa,da ne nabrajam.sve će se promeniti kad na vlast dodju ovi kao dmitrović a odu oni kao što su svi ovi do sada.da je sreće direktor nacionalne televizije bi bio dmitrović a ne neki,da ne nabrajam.

Marko

19.12.2015. 08:41

@Dragan - Pretpostavljam da je mislio na Drazu Markovica. predsednika skupstine a kasnije predsetnistva Srbije u SFRJ

Антикомуниста Ћирило

18.12.2015. 22:15

Пријатно сам изненађен да је овакав текст упоште овјављен , поготово у про-комунистичком гласилу као што су Новости. Иначе о латинки перовић мислим све најгоре.

Janko

18.12.2015. 22:20

Potpuno tacno. Samo bih ja dodao podatak, da je tu Jugoslaviju napravio Srpski kralj sa Srbima, a da pritom kada se je razbijala ta ista Jugoslavija, Srbija se je najmanje pitala. U vojnim arhivama postoje dokumenta koja govore da je tokom drugog svetskog rata po cetama bilo na stotine Srba a pokoji Hrvat ili pokoji Slovenac, poneki Musliman, itd. Srbija je dala najvise boraca, koji se nikada nisu vratili svojim kucama, a osnivanjem Jugoslavije sve republike su dobile podjednako pravo. Tuzno.

Zorana

18.12.2015. 22:23

Tito je to otvoreno rekao Mazuranicu jos 60-tih godina, da je Srbe toliko unistio da se nikada nece oporaviti od toga.

Veselin

18.12.2015. 23:25

@Zorana - Zorana, Tito je to lično Vama rekao ili? Bože, Bože, kako se neki ljudi olako gadjaju citatima, za koje samo oni znaju, ne bi li potkrepili svoje nebuloze. Ne znam šta je Tito rekao Mažuraniću, ali znam da se za njegovo vreme super živelo, za razliku od danas i uprkos nekakvom drezdenskom programu

car je ipak go !

18.12.2015. 23:31

@Zorana - Cudno, tada su Srbi bili toliko unisteni da su bili najsrecniji i mnogo sitiji i zadovoljniji, nego dnas, kada su demokratski pobili komuniste.

lapsus lingua

19.12.2015. 03:07

@Zorana - Zorana@ - nije Mažuraniću nego Meštroviću - hrv. masonu koji je unakazio srpsku arhitekturu prikazavši Srbe kao lakoverni i naivni plen za masonske eksperimente, što su od komunizma neizlečivo oboleli poneki Srbi i prihvatili kao novi pristup proleterskoj budućnosti. Takvima iz 50-tih ne treba ni zameriti jer su bili neobrazovani - najviše zvanje Rankovićevo abadžijstvo, a sve školovano žrtvovano na Srem. frontu. Tek su se pokazali Srbi obrazovani po komuni. matrici: sramota me da im ime spomene

Влада

20.12.2015. 01:40

@Zorana - Поредити 1300 каплара ( који су часно бранили и гинули за Краљевину Србију ) са десетинама хиљада голобрадих младића који су беспотребно послати да гину на сремски фронт ( покољ ) на најјаче нацистичке и усташке снаге (које су биле у повлачењу). С тим да је Црвена Армија ушла у Мађарску је онима који бар нешто знају о војној тактици и ратовању беспредметно.

mitar

18.12.2015. 22:27

E moj majstore, kad su komunisti vladali svi Srbi su ziveli u jednoj drzavi I bili su postovani u celom svetu. A danas smo ruglo. Trebalo je vec odavno biti jasno sta je bilo bolje. A svoje licne sukobe resavaj drugacije,kakav bre Drezden I 1928, sta je tebi bre?

LEDOLOMAC

18.12.2015. 23:10

@mitar - Bili ste ''postovani'' do 90te dok nije pao berlinski zid i dok se komunizam nije urusio. Postovali su vas zato sto je Bravar rekao NE Staljinu i na taj nacin napravio kontratezu Istocnom bloku u vidu Jugoslavije, izmedju zapada i istoka. Posledice tog ''postovanja'' se i dan danas vide kroz kredite koje otplacujemo a koje smo dobijali/trazili sakom i kapom za vreme vase vladavine.

ZalivSajt

18.12.2015. 23:10

@mitar - Ti si cist primer coveka opijenog komunistickim budalastinama. Mozes li mi reci ko je i zasto dozvolio ulazak siptara na Kosovo bez papira i ne samo to cak su im davali zemlju a branili Srbima da se vrate na svoju dedovinu !? Ko je podelio Srbiju? Ko je demonizovao cetnike a sve u cilju da se nadje nekakav balans sa onim sto su ustase radile....ne samo to vec su se i plasili cetnika u posleratnom periodu jer su se borili protiv fasista te ako ih Srbi podrze eto njima se ljuljne stolica...

grga974

18.12.2015. 23:27

@mitar - E moj majstore svi Srbi su jedini prevareni u toj komunistickoj drzavi, dok su ostali narodi (ako tako mozemo nazvati bivse Srbe) postali kompaktni preko srpskih ledja, mi Srbi smo rastureni i necemo se za jos stotine godina oporaviti od komunizma

dusan

19.12.2015. 11:42

@mitar - Dug SFRJ 1991 14 milijardi $ a sada drzave bivse SFRJ preko 100 milijardi evra i nemoj lupetati.Iz srbije isisano od 2000 do danas 40 milijardi $ i to su komunisti pitaj zute crvene i plave oni znaju gde su.

dusan

19.12.2015. 11:58

@mitar - ZalivSajt:Koje Srbima i Crnogorcima zabranio povratak na Kosovo 1919?Kralj toliko o tome procitaj i vidi gde su te velike Cetnicke bitke koje su vodili ali zapamti ne mrzim cetnike prave volim vise nego ti i vise sam dao nego ti.

Влада

20.12.2015. 01:24

@mitar - О чему ти пичаш човече па краљ је 1919-те почео са насељавањем а не расељавањем, чак су осим Срба и други нарди насељени, пример су ти Хрвати јањевци.

Ne glavom

20.12.2015. 15:50

@mitar - Na ovakav način o "otplaćivanju kredita" iz vremena Jugoslavije, pričalu "ledolomci" koji su glavom lomili led.

ZalivSajt

18.12.2015. 23:04

@Srbija - Srpkinja ili ti mislis da su Crnogorci poreklom s Marsa? Novonastale drzave, cak i danas se tamo njih 40% izjasnjavaju kao Srbi!

СВЕМИР

18.12.2015. 22:29

Особе које су наведене у тексту нису комунисти, јер комунизам сам по себи представља социјалну правду, бескласно друштво и заједничко управљање. Ове особе и сличне њима (ТИТО), представљају стране плаћенике којима отаџбина и народ нису битни већ сопствени интерес, те зарад њега издају, дестабилизују и подривају сваки покушај одбране, слободољубивих народа, од евро-атлантског капитализма. Битно је разликовати праве комунисте и оне (титоисте, лењинисте) који комунизам злоупотребљавају за обману!

Vito Raski

18.12.2015. 22:32

E, gospodine Dmitrovicu, sva ISTINA je sadrzana u ovom Vasem pisaniju, ali se niste setili da naglasite glavne krivce stanja u kome se I danas, I ko zna koliko dugo jos nalaziti Srbija. A ti glavni krivci SMO MI, SRBI, jer smo dozvolili, I na zalost I dalje dozvoljavamo da nas ne samo opanjkavaju, blate I sve najgore iznose o nama, nego razdvajaju, a generacije I generacije su ulozile svoje zivote da bi smo ziveli zajedno. Pitam se: DA LI SMO DOSLEDNI NJIHOVIH ZRTAVA, SVIJIM PONASANJEM?

Igor

18.12.2015. 22:41

Barem neko ima onu stvar u ovoj nasoj Srbiji da kaže ono što svi znamo. Daleko vam Jugoslavija, možete samo da nas gledate, ne želimo vas više sa nama nikada. I ne lažemo vas, mrtvi ste i vi i vaša boleština, preživeli smo i ovo. Srbija!

Rocky

18.12.2015. 22:43

To je tema koja Srbima nije dovoljno poznata a tice sa kongresa KPJ u Drezdenu. Sve sto je tamo kazano na kraju je ostvareno. Ostala je jos Vojvodina. Ko je naredio komunistima da rasture Jugoslaviju? Kominterna iza koje je stajalo Lav trocki. Ko je stajao iza rasturanja SFRJ 90-ih? NATO. Kako je moguce da Kominterna imaju isti cilj? Pa to je jednostavno objasniti time sto je i jednima i drugima gazda isti. Cik pogodite koji.

Miro Markovic

19.12.2015. 01:17

@Rocky - @Rocky. Evo ja cu da pogodim - jevrejski banksteri sa Rotsilidma na celu.

Rocky

19.12.2015. 13:39

@Rocky - sedi, Markovicu. 5. Preko 90% komunista u predratnoj zapadnoj Evropi su bili iz redova jevresjskog naroda. To po automatizmu ne govori da su Jevreji gori od ostalih naroda ali je vise nego zanimljiv podatak koji navodi na razmisljanje. Cionisti u SAD kontrolisu glavne tokove novca i medije. Ko ima kontrolu nad ta dva resursa, on kontrolise celo drustvo. Za vreme raspada SFRJ, 60% Klintonovih najblizih saradnika su bili... Ko se ne seca Olbrajtove, Cimermana, Klarka, Holbruka, Koena...?

Borin

18.12.2015. 22:57

Ма нису нас ни такли, не брините. Комунисти су отровали само део народа. Само jедну генерациjу, "бумере". Остали су добро. Може Латинка да прича до петка, нема шансе да успе. Тако то иде. Jаче речи деде Станоjа ... Србиjа зна за jадац.

ZalivSajt

18.12.2015. 23:00

Kazem ja komunizam je najvece zlo koje je zadesilo Srbe! Ove lude glave sto zale za SFRJ i slicno neka samo znaju cinjenicu da i posle svega sto su Srbi ucinili za Tita on je osakatio Srbiju nacisto!!! Danas nas vode ljudi koji nemaju petlju, nemaju petlju da kazu dosta !

odustajem

19.12.2015. 03:28

@Milan Mladenovic - počeo si da nabrajaš zvučna imena srpske propasti kroz samouništenje izdajom...i prestade....ne zamaraj se....koliko je srpskih izdajnika visoko i malo plaćenih, po zadatku i iz ličnog zadovoljstva...pa od tog imenoslova može da nastane čitava enciklopedija...ko će da uzme za doktorsku disertaciju Imenoslov Srpkih Junaka Izdaje i odanih sledbenika Palih Anđela..??...druga knjiga je VelikoSrpski Hegemonisti: Bakarić, Krajačić, Kardelj, Kidrič, Mišković, Vrhovec, Mikulić, Gligorov, Crvenkovski,...

ISTINA

18.12.2015. 23:22

E Mitre,Mitre,sva sreca sto nisi Tarabic !Da zivjelo se od recimo 71 do 84 pa i do 88 -e ne duze.Znaci ne duze od nekih 15-17 godina i tacka!A da smo bili postovani,hehe,jesmo,vazili smo za nepismene ali dobre radnike (oni koji su radili vani) i nadasve smo vazili za dobre lopove !A komunizam je najvece zlo koje je moglo da pogodi Srpski narod,vece i od bombardovanja NATO-a!Sto se tice Latinke,uhapsiti je odmah,optuzba pdrivanje drzavnog poretka i antidrzavno i antinacionalno djelovanje !

nije nego

18.12.2015. 23:34

Zapadni svet jednostavno nije zeleo veliku Srbiju od Berlinskog kongresa. Sta je izavalo Prvi sv rat vec strah od sirenja Srbije na zapad tamo gde su ziveli Srbi i ostali slavski narodi, posle balkanskih ratova i prosirenja Srbije. Cak da je aminovana velika Srbija 1918., zapad bi uz pomoc buntovnog naroda destabilizovao je i unistio. A sto se tice Latinke, pa ona je sutnuta iz politike od samih komunista kao disident.

dusan

19.12.2015. 11:32

@nije nego - nije nego:Jugoslaviju je stvorio Kralj Aleksamdar,a knez Pavle veliku Hravatski a Mosa Pijade potvrdio granice Hrvatske i Slovenije.Aleksandru je ponudjeno da ocrta granice srbije na sever,istok zapad i jug ali on hteo da bude kralj juznih slovena toliko o tome.Procitaj sta je vojvoda Misic reakao kraljupo pitanju hrvata pa onda pricaj.

ISTINA

18.12.2015. 23:37

Pa ti isti komunisti su banda koja nije prije rata imala ni gaca na sebi,razbijaci drzave,najveci lopovi i ubice postenog sveta,djubrad koja je pobila Srba i Jevreja skoro isto koliko i ustase!Sta mislite zasto SFRJ nije imala diplomatske odnose sa Izraelom,valjda zato sto su spasavali Jevreje!U komunistima je bio samo jedan Jevrej,Mosa Pijade a ni on nije mogao nista a i ubrzo je nestao!Eto to su bili komunisti,kao Gebels,propaganda a ko nije slusao ili je imao dobru zenusledio je Goli Otok!

kukavicko.jaje

19.12.2015. 00:41

@ISTINA - Istiniti, zna se vrlo dobro od koga i ige su Jevreji skoncali u Srbiji, od rezima onoga kojeg ovih dana zelite da rehabilitujete, a zbog cega je Srbija proglasena ponosno prvom Juden Frey zemljom. Ne podmeci kukavicko jaje drugoima.

odgovor

19.12.2015. 09:24

@ISTINA - Na gomilu nebuloza pametan ne odgovara, ali cu te ipak udostojiti. Nismo imali diplomatske odnose sa Izraelom jer je spoljnja politika zasnivala na prijateljskim odnosima sa arapskim svetom, a to je donosilo velike koristi. Pogledaj na mapu koliki je izrael, a koliki je arapski svet. Sta mislis koliko je nasih firmi radilo po Libiji i Bliskom istoku. Srbiju je pocistio od Jevreja politika onoga koga trenutno rehabilitujete.

ИСТИНОМ до ПОМИРЕЊА

19.12.2015. 11:20

@ISTINA - Након што је Хитлер прекршио Споразум са Стаљином из 1939. и напао СССР, Ј.Броз је са Стаљиновим комунистима почео да убија немачке чуваре складишта, иако је знао да ће бити стрељано 100 Јевреја и Срба, за 1 убијеног Немца.

odgovor

19.12.2015. 12:28

@ISTINA - A po tebi bi najbolje bilo da su Srbi bili mirni kao bubice, i da nam na kraju neko podari slobodu na pladnju, jel tako? E to se Srbima nikad nije desilo u istoriji niti ce. Uostalom, kad je pocelo 100:1 odluceno je da se predje u Bosnu. A baska sto ti je filozofija ta da je zrtva krivac umesto onaj ko je pocinio zlocin. Tako j sudjeno i direktoru RTS-a za bombardovanje iste. Valjda su i Trojanci krivi sto im unistise zemlju.

Влада

20.12.2015. 01:03

@ISTINA - Ту причу о томе да је Недић почистио Јевреје из окупиране Србије су демантовали и сами Јевреји који су живели тада у Србији а преживели су рат. Рекавши да су искључиво управљање над логором и убијање имали Немци. Недић је то писмо послао Хитлеру да би га одобровољио да спречи оно што се дешавало са Србима у НДХ. Србија и Грчка су једине државе које су и званично и суштински биле окупиране државе, све остале на Балкану су биле савезнице. Ваша гледишта о Недићу су иста као и данашњих усташа.

miki

18.12.2015. 23:42

Komunisti,petokolonasi,jugonastalgicari iskopali su duboku jamu u kojo je Srbija,a sad je kopaju najdublje, oni koji na zasedanju OEBS-a u Beogradu kace sliku Josipa Broza Tita covek koji je u prvom s.r dobio orden za hrabrost u borbi protiv Srba..Latinka Perovic je samo dno takozvane elite koja je povela kolo samounistenja Srbije.Ali ona je sada na zacelju gledajuci kako njena deca zabadaju kolac u srce Srbije a da pri tome svi cute pa i vi gospodine Ratko.

Филиповић Милутин

18.12.2015. 23:43

Аутор текста је доста тога изнео нетачно и тенденциозно, али му ни поједини читаоци у коментарима нису остали дужни. У једном коментару се каже да је " Тито отворено рекао још 60-тих година Мажуранићу........" , а Мажуранић је уствари умро, пре него што се Тито родио.

mladjar

19.12.2015. 00:12

@Филиповић Милутин - hahahahaha Bravo majstore! Ma pusti bre ove lazove, narocito ove sto su se kasno rodili, koji su ponosni sto nisu ucili fiziku, matematiku, geografiju, istoriju, pa ni wikipediju ne umeju da citaju. Za koje je vazila parola "Ko nema ..... taj ide u skolu" hahaha

Kiza

19.12.2015. 10:00

@Филиповић Милутин - уместо да напишете шта је то нетачно и тенденциозно написао Дмитровић, ви се у класичном бољшевичком маниру позивате на апсурдан коментар једног од читалаца и преко њега покушавате оспорити целу конструкцију ауторског текста. Неоспорна је (и од народа дуго скривана) историјска истина да је КПЈ хтео да уништи Југославију. То су на крају правно припремило 1974, да би формални радови кренули неких 15 година после.

Petar

19.12.2015. 13:09

@Филиповић Милутин - Pa napisao mu je osnovnu netačnost: Ivan Mažuranić (1814. - 1890), Tito (1892. - 1980.), pa vidi. Šta je trebalo, da napiše, esej?.....Samo je čovek pokazao koliko su ljudi diletanti i čime se slluže!!

Dekontaminator

19.12.2015. 10:05

@Liman - Veliki deo komunista su casni i posteni ljudi ciju je naivnost neko sa strane dobro znao da iskoristi. Samo pokvaren i zlonameran covek moze da bude protiv ideje ravnopravnosti i socijalne pravde za sve clanove drustva. Druga je stvar sto je komunisticka ideologija koju smo imali bila negacija same sebe.

Nina Jerković

19.12.2015. 15:08

@Liman - Па где сте били "часни и поштени" људи када зе забрањен повратак Срба на Косово, када је Српски народ подељен у 5 држава да буде мањина за шиканирање, протеривање и убијање од усташа, турака, шиптара и бугара, и када су измишљене непостојеће "нације" црногорац, македонац, и муслиман (садашњи бошњак), Где сте били кад је Србији отето 1000 фабрика и дато хрватима и словенцима. Где сте били 1974 поштељачине када је Србија постала таоц шиптара и удружених хрвата, мађара и комуниста из војводине.

Dekontaminator

19.12.2015. 16:53

@Liman - posto je ovo ocigledno upuceno meni, da odgvovorim. Bili "smo" tamo gde ste bili i vi, prevelike Srbende koji ste se pretrgli braneci Srbiju od "nas" zlih komunjara. Pa najpoganije antisrpske poslove su opdardili upravo oni koji su sa gadjenjem gledali na komunizam. Ko to ne zeli da vidi, njegov problem. I kakve veze ima pitanje sa mnom, molicu lepo?

Petar

19.12.2015. 18:41

@Liman - Uredbu (zabranu) povratka srba na Kosovo je, posle drugog svetskog rata, potpisao Pop Vlada Zečević!

Влада

20.12.2015. 00:33

@Liman - Који су то наведи имена. Јел су то Милан Кучан, Фрањо Туђман, Слободан Милошевић, Киро Глигоров све деца комунизма. Паметном доста.

Moleraj

20.12.2015. 12:20

@Liman - Kome je i zbog čega "zabranjen povratak na Kosovo".Ako neznaš pročitaj ili zamoli GM istoričare da objave dokumente o tom pitanju.Ipak, oni to sigurno neće učiniti jer istina je porazna po njihov opstanak na političkoj sceni Srbije. Što se to zbilo, Ninoslava, sa demokratskim načelima po kojima čovek može da se opredeli kako god hoće, pa i da je marsovac!? Dali si učestvovala u popisu stanovništva i videla rubrike o nacionalnom opredeljenju!? Nemože to po nacionalističkom zahtevu već SLOBODNO!!!

Ненад

18.12.2015. 23:57

Их бре људи , не треба нама да се појављују ни политичари , ни „вође" , ни „елита" . Нама треба принцип , Принцип и српски домаћин , баш по том редоследу ( а ни Апис не би сметао ) . Има ли га !?

трула кобила

19.12.2015. 06:59

@Ненад - Тако је, српски домаћим треба Србији а не љубоморни црногорци да Србији кроје капу. Гори су и од хрвата и словенаца јер раде подмукло, ови нас мрзе и то отворено показују увек и на сваком месту.

Знање, Рад и Дисциплина

19.12.2015. 11:15

@Ненад - Апис није потребан Србима, него анархистима који га промовишу.

vuk

19.12.2015. 01:24

i dalje rovare,u ilegali gde se dobro snalaze.Još im nije dosta!I dalje su u svim strukturma vlasti pod drugim imenom i izgovorom!

superfuz

19.12.2015. 01:39

Komunizam je kuga 20-tog veka, najveća socijalna i politička avantura, koja je stajala glave milione ljudi. Gde vlada komunizam tu više trava ne raste. Ta se ideologija često služila terorizmom kao danas Alkaida. Što se tiče te crnogorske akademske "intelektualke" njoj i drugosrbijanskoj "eliti" želim sve što oni žele nama Srbima.

Dragan

19.12.2015. 13:24

@superfuz - U pravu si...Eno Iraka, Libije, Sirije, sve "posejana demokratija" iz zemlje "najveće demokratije" (verovatno i po tvom mišljenju)..Trava raste, kuge nema, nema mrtvih, osim miliona samo dece.. Višemilionske izbeglice... to je tebi u redu i nije zapadnjačka kuga? I nije terorizam.. Na kojoj planeti, ti živiš?

Zoran

19.12.2015. 04:54

"Нико Србе није поразио дубље и далекосежније него што су то урадили комунисти"Sustina je da niko ne moze da te upropasti kao sto ti mozes samog sebe. Pravoslavci su generalno podlozni komunizmu. To je i sada vidljivo. Ko bi najpre da se vrati Titotvo vreme? Srbi. Ko bi socijalu? Srbi.Najvise pristalica komunizma je imala Srbija, a i najsurovijih. Samim tim bez veze je kriviti komunizam, Latinku, Tita. Sto se to nije primilo toliko u Hrvatskoj i Sloveniji? E pa nije, oni pametniji malo.

Влада

20.12.2015. 00:26

@Zoran - Ни у једној републици бивше СФРЈ се комунисти нису искалили на грађански оријентисаним људима као у Србији 45-те. Убили су велики број ителектуалаца који нису били комунисти и самим тим затрли траг и наметнули причу како смо под комунизмом енормно напредовали као друштво. Само има ту једно питање ако је комунизам био толико добар а што није опстао и просперирао?

Neprebolna boljka

20.12.2015. 12:09

@Zoran - Ko su bili i šta su radili tokom rata tvoji "građanski orijentisani ljudi"!? Žmureći na jedno oko, takvi kao ti, vode Srbiju u provaliju, evo već 35 godina.Da smo, za vreme vlasti komunista i Tita, "enormno napredovali kao društvo" je nepobitna činjenica, koja je debelo potkrepljena svim relevantnim ekonomskim pokazateljima, kao i priznanjem celog sveta, a ono što je najvažnije zadovoljstvo i oduševljenjem 90% stanovnika SFRJ i Srbije. Taj "karcinom" nacionalisti nikada neće preboljeti.

Влада

16.01.2016. 16:57

@Zoran - Тај развој у време Тита и његових следбеника није био на здравим основама јер ни један човек није исти ( образовање, интелект, упорност, итд.) Док су неки радили други су забушавали а сви су добијали исто. Основни покретач код обичног човека је мотивација и успех ( у оном што волиш и умеш да радиш ). Па нису њих за џабе студенти прозвали црвена буржуазија. Знаш ли колико је убијено обичних трговаца, занатлија сељака само у првим годинама након 45. Задојеним комунистима је тешко сагледати истину

Realizam

19.12.2015. 05:39

U narodnooslobodilackom ratu moja porodica je dala 2 General majora, 1 Narodnog heroja, nosilace partizanske spomenice. I svi su platili sto su iskreno verovali. Neki jos za svog zivota zbog neslaganja sa moralno-politickom policijom. Potomci organizatora oruzanog ustanka u Baniji i Krajini su ubijeni i prognani od strane ustasa 50 god kasnije. Jugoslovenski komunizam je deo nase istorije iz koga moramo da izvucemo pouke kako ne bi opet pali u zamku idealizma, laznog bratstva i samoodricanja

mirko

19.12.2015. 07:07

Ne priliči Novostima, pišući o Latinki Perović,da tvrde "Niko Srbe nije porazio dublje i dalekosežnije nego što su to uradili komunisti". To nije istina!Bio sam na čelu Novosti i u CK SK u vreme kada smo pružili neviđeni otpori Brozu, upravo što smo branili prava Srbije da očuva Jugoslaviju i štiti svoje interese u njoj.Zbog toga sam , dao ostavku na mesto glavnog urednika Novosti i u CK! Novosti nisu svojina sadašnjih, već i osnivača, koji su skrajnuti i zaboravljeni! I njihovi tiraži

Student iz Srbije

19.12.2015. 11:11

@mirko - Ja sam cuo da su mnogo ljudi i bas u Srbiji ziveli mnogo bolje tada, za vreme komunista, kao i da je Kosovo tada pripadalo Srbiji u to vreme.

Petar

19.12.2015. 12:40

@mirko - Dobro si ti čuo mladiću, ali ovi što su možda i čuli, a možda se od svega i "ovajdili" nikako da "čuju". Ovako, komunisti ispadaju krivi i što izgubismo kosovski boj!!! Jednostavno, "dobri momci" su prihvatili zapadnjačku tezu: sve što im ne odgovara, samo prioglasiš komunističim i "gotova priča".Njihov problem je, što još postoje živi i čestiti ljudi koji poznaju i mane i vrline "ondašnjeg" društva..Ovaj "čika" da ti kaže: nikad Srbija neće biti u usponu kao "onda". Čekaj i gledaj ako si ovde!

pomor.medjeda

19.12.2015. 12:48

@mirko - Petre, ja svakog jutra ocekujem da komuniste optuze za sunceve oluje i pomor belih medveda na Severnom polu.

Đerdap prkosi

19.12.2015. 19:50

@mirko - Nemoraš da im veruješ, samo se osvrni oko sebe, pogledaj sela i gradove, puteve, hidro i termo centrale, škole, bolnice ..., sve to je izgrađeno za vreme vladavine komunista i Tita. Najveća muka nacionalista je to što nemogi izbrisati materijalne dokaze koji su ostali posle "komunizma". Lako nacionalisti prepravljaju istoriju i udžbenike, ali Đerdap, Novi Beograd... i sl. objekte nemogu da sruše i sakriju.

M.Mila

20.12.2015. 13:23

@mirko - @Student iz Srbije, kad vec studiras trebalo bi da znas da je to "tada" nedavno bilo ali neka ti bude tako jer smo kratkog pamcenja. Tada je moj Deda znao na svoj nacin da odbrani svoje imanje od siptara da bi posle Rata svoj veliki posed obradiva sa svojom kravom Busom jer tako taj isto tito rekao. Jahao je BELOG KONJA (dao siptarima Drz.Zastavu u suverenu YU) u belom odelu dok smo mi pevali druze tito...i ucili "njegovu istoriju" = ugasio NASU. Nije cudo sta nam se dogada........

srbo

19.12.2015. 07:30

gospodine dmitroviću,novosti skoro sve objavljuju,dobar su list i ozbiljan,nemam primedbu.ali moram naglasiti,zahvaljujući što vas ima vas.svi ostali su kilometar iza vas.ovo što ste napisali je apel na svest nečiju.ovim ste pokušali da zaštitite i nas srbe u srbiji i van srbije što je vrlo bitno.nadam se da će ovo imati bilo koliko uticaja.

Tomo

19.12.2015. 07:47

Žikica Jovanović Španac još ima ulicu u Grockoj. Da se zna kada je počelo - Srbin na Srbina.

Влада

20.12.2015. 00:03

@Tomo - Није Србин на Србина бећ комуниста на Србина, јер су комунисти ушли у рат тек кад је Хитлер објавио рат СССР-у. Чисто да се не заборави.

Dervenski

19.12.2015. 08:29

Ono što bi ovom britkom i hrabro napisanom tekstu trebalo dodati, je da se ovaj naum Kominterninog plana ne bi do kraja realizovao bez podrške onih koji su sebe, celo vreme hladnog rata ,predstavljali kao beskompromisne borce protiv crvene kuge kako su zvali komunizam.Na primeru Srbije razobličeno je sveobuhvatno licemerstvo Zapadnih liberalnih demokratija koje su svet i istoriju ubedili da su se u hladnoratovskom sukobu sa SSSR-om borili za principe istorijske pravde i demokratije.

iz glave

19.12.2015. 08:37

najzad prva javna dijagnoza hronične poremećaja koji se krije čitav vek izazivanjem drugih poremaćaja, osnovnog koji je izvor svih naših zabluda, tumaranja, pogrešnih tretmana ... srpska udba i srpski titosti, o tome pričam 24g

nemam pojma

19.12.2015. 08:40

Latinka Perović je smenjena 1972 godine zbog pokušaja demokratizacije i liberalnijeg pristupa i udaljenju od tvrdorukaškog, centralističkog rukovođenja i šurovanja sa rigidnim sovjetskim sistemom, zbog čega je bila van politike sve do demokratskih promena u Srbiji. Uz nju su bili Marko Nikezić, Koča Popović, Mirko Tepavac, Čanadanović, a došli su poslušnici i ulizice, tipovi zvani "JAGNJEĆE BRIGADE" u narodu, koji su svojim obavljanjem fukcija naneli neprocenjivu štetu levici.

Kiza

19.12.2015. 14:52

@nemam pojma - još nas sada pokušaj ubediti kako je ta Latinka Perović mislila dobro srpskom narodu? Bila je i ostala uz sve naše dušmane. Amin.

Mirko

19.12.2015. 20:23

@nemam pojma - I Latinka, i Marko Nikezić su onda, još za vreme oktobarskog skupa najviših funkcionera Srbije sa Brozom, Dolancom i Gligorovim saopštili da daju ostavku, da bi spasli Srbiju novih deljenja.Broz je na tom sastanku ostao prvi put u manjini - samo njih osam ga je podržalo. Da li je Latinka i sada na istim pozicijama jednostavno je besmisleno tadašnjem Savezu komunista Srbije podmetati da je Srbiji naneo bilo kakvo zlo! Da ne živite bolje nego onda. Da nisu Novosti sada slobodnije i tiražnije?

Влада

19.12.2015. 23:58

@nemam pojma - Та Латинка Перовић није марила уопште за Србе ван тадашње Социјалистичке Републике Србије, док су се словеначко и хрватско руководство супротстављали Титу у погледу кадрова ови наши нису имали храбрости. Нису знали ни умели да ударе шаком у сто и да кажу да овако више не може зато су и настале уставне промене 70-тих година које су нас и угробариле и довеле до крвавог распада а нама Србима нанеле највише штете.

mirko

21.12.2015. 08:07

@nemam pojma - O čemu pričate, čoveče!Zar ije Srbin upravo u tom periodu bio cžsekretar CK SK Hrvatske,a Bogićević Srbin iz BiH poneo sa sobom istorijsku odgovornost što na zatvorenoj sednici Predsedništva SFRJ jer je njegov glas, odlučio da se ne interveniše u sprečavanju raspada Jugosalvije! Ili da je Mađar, a ne Srbin ostao kraj topa i pucao do poslednje granate braneći Plaško od tuđmanovih "endehazovaca"! Važno je da nam je uvek drugi kriv i da je uz to bio komunista.

Мајстор

23.12.2015. 12:06

@nemam pojma - Овима, који бране "комунизам" (титоизам), узмите из библиотеке књигу Милослава Самарџића "Генерал Дража Михаиловић и општа историја четничког покрета", 5. том, поглавље "Комунизам у Србији". Да би вам било јасније шта се десило Србији 1944. године. И још увек траје...

Karadjordje

19.12.2015. 09:32

Stvarno, u svim tekstovima se vide istovetne teze: Prvi sv rat je sprečio jačanje Srbije, Stvaranje Kraljevine SHS isto sprečeno širenje Srbije, sprečavanje rasturanja Jugoslavije u IIsv ratu i komunistička kontrola Srbije, uništenje Slobine politike, Odvajanje KIM, ...

RakijaDoTokija

19.12.2015. 10:07

"Latini su stare varalice oće našeg prevariti cara",šta drugo reći za crvenu Hrvaticu(crnogorci=crveni Hrvati)

srboljub patrijanić

19.12.2015. 11:06

Pametnom je sasvim dovoljno,ime i prezime.Pazite,latinka perović.Dodate li tome i družinu,koju prati i posebno koja je prati,stvar postaje jasnija od "Jasne".Savka D.K.,Tripalo,B.Lončar,i ini maspokpvci (čitaj ustašetine ),a onda našazloglasna elita,Zoka,Čeda,Neša,Boris,Jova,Nataša,Srbljanovićka i....Zlo je minoran pojamčić,za sve ove koji sve ostvariše u Srbiji,pljujući je i ubijajući.

dusan

19.12.2015. 11:06

Jednu veoma bitnu stvar ste zaboravili, a to je Srbi-komunisti,ali gospodine Dmitricu gde su bili komunisti od 2000 do danas(takve pljacke nije bilo na svetu) i poslednje, koje podrzavao osamostaljene tih drzava 1991 kao i danas nevidim da to radi SPS(sem pljacke).

Petar

19.12.2015. 18:34

@dusan - Nema šanse ad oni sto shavre Dušane.... Jednostavno nije da ne vide, nego neće..Čisti mazohizam!!!

upitnik

19.12.2015. 11:13

partizanija,jugoslovenski pokret da se od fašiizma odbrani i očuva jugoslavija i onda drezdenski program da se Juga razruši e ovde lud zbunjenog.Razlog je srpska hegemonija i velika Srbija,ljepa izmišljotina koja se potura i uzima kao razlog za razbijanje Juge.iskoristili su Srbe i 41-45 g.koji su bili 80% partizana i dali naveće žrtve da optuže ,upravo suprotno za razbijanje Jugoslavije.

Nikola

19.12.2015. 11:36

Nemaju veze komunjare kao što je Latinka i njeni sledbenici sa partizanima i borbom protiv Hitlerove Nemačke. Oni su se samo nametnuli i njihov je glavni zadatak da raskomadaju Srbiju i rasele srpski narod sa ovih prostora . Jer kako je moguće biti pripadnik bilo koje nacije a ne biti nacionalista što se jedino od Srba traži.U prevodu traži se da se sami sebe odreknemo.

mladjar

19.12.2015. 12:04

Narode bre, sta ste zapenili, nikad se nije bolje zivelo u Srbiji nego za vreme SFRJ, nikad industrijski jaca, nikad standard veci. Glupo mi je da verujem vama, posebno onima koji nisu tu zemlju ni doziveli, umesto sebi. I sta ste se uhvatili za Latinku disidenta?! Da li je ona kao disident relevantan faktor? Po meni nije. Ona je izbacena iz partije i sa svih funkcija 1972.

zola

19.12.2015. 12:21

Svi znamo ili bi trebalo da znamo priču o Davidu i Golijatu!? Tu se svaka priča završava.

zola

21.12.2015. 14:55

@zola - Svi znamo ili bi trebalo da znamo priču o Davidu i Golijatu!? Tu se svaka priča završava .( za one koji ne znaju ili zatvaraju oči i neće da znaju : mali David je pobedio velikog golijata uz pomoć Boga).

Sydneysider

19.12.2015. 12:44

Zivim 25 god u Australiji, pre toga sam ziveo u SFRJ dugo, skolovao se, studirao, radio u naucnom institutu,.Sad mogu tvrditi, SFRJ je bila daleko bolja nego Asutralija i onda i danas, posebno kad pricamo o kriminalu, drogi, slobodi, sigurnosti, skolstvu, standardu s obzirom da je sad u AU vrlo skup zivot. U onu Jugu bi se sad vratio za stalno. Ja sam i danas ODUSEVLJEN onom zemljom. Divota :)

Nina Jerković

19.12.2015. 14:54

@Sydneysider - Криминал није постојао јер није имало шта да се украде, што већ нису покрали комунисти, а сви они што су одушевљени "оном" земљом, нека продају телевизор, кола, одрекну се телевизије, телефона, мобилних телефона, компјутера, интернета и "трговинских ланаца" и нека иду на пијацу и кувају исто јело за неколико дана а деци дају за доручак хлеба и масте преостале од јучерашњег пржења са алевом паприком и живеће као у "оној" југострадији.

Sydneysider

19.12.2015. 20:39

@Sydneysider - Nije imalo sta da se ukrade?! Da li ti citas sebe. Mislis, u bankama, postama, menjacnicama nije bilo para????????????????????? Meni sad sasvim jasna struktura diskutanata koji pljuju po onoj zemlji.

Lido

19.12.2015. 13:00

Cesto sam se pitao sto je nas narod ovoliko postao apatican, obamro, nezainteresovan, dok siromastvo raste, nezaposlenost raste, cene komunalija i svega ostalog rastu. E sad sam dobio odgovor - niko nema vremena, svi sede za racunarom i biju ljutu bitku protiv mrskog neprijatelja od pre 70 godina preko tastature da dugmici samo pucaju! hahahaha Ako je i ovo Alek smislio, on ne da je maher vec maher na kvadrat.

Утеривач

19.12.2015. 13:23

А зар Латинка није смењена 70 тих? Зар је нису рехабилитовале наше "перјанице демократије"? Зар нисмо хтели да сменимо "зликовца и диктатора и националисту" Милошевића па да "прочишћени" уђемо у Европу? Нама Србима су сви криви само ми наивни не знамо шта нам се дешава. Ни данас не знамо где ћемо ни шта ћемо. Немамо ни годишњи план рада а камо ли петотогодишњи или неки стратешки план шта ћемо да радимо шта да производимо. Најлакше је вјкати се а најтеже засукати рукаве и радити !!

mikula

19.12.2015. 13:28

Svim Jugonost...imaZapitajmo se kako bi izgledala nasa Srbija da se lepo sama razvijala i gradila, kamen po kamen ako treba od 1918 naovamo?Pa onda pricajte ...industrija, Broz, letovanja, krediti...

Petar

19.12.2015. 19:01

@mikula - Što pitaš "jugonostalgičare", oni su živeli u već "skojenoj" državi?..Pitaj kralja Aleksandra!!!

mladjar

19.12.2015. 20:36

@mikula - Ne bi se razvijala kao Juga sigurno. jer ne bi umela da vodi spoljnju politiku tako mudro kao Tito. Drugo, zapad bi bio neprijatelsjki nastrojen prema nama kao i ovih par decenija po prirodi stvari.

ISTINA

19.12.2015. 13:54

Vidim da su crveni jos jaki.Nije im doste sto su ubili jednu Jugoslaviju,Srba nezna se ni broj,nego ste ubili i ovu drugu Jugoslaviju za kojom sada placete.Da upravo vi ste je ubili a ubijanje je pocelo odmah po zavrsetku dsr.I samo da kazem onom odgovoru,SFRJ je prekinula odnose sa Izraelom 72 zbog sebe a ne zbog drugog jer u arapskom svetu bilo je posla za sve pa i za prijatelje Izraela,Ameri i ostala bratija,je kupila kajmak a nasi surutku u tom arapskom svetu!A sad odmah gledati Sutjesku !

Djerdap

19.12.2015. 22:23

@ISTINA - Ekonomija i politika idu ruku pod ruku. Gde god je Tile isao u prijateljsku posetu, tu su nase firme dobijale posao - Egipat, Irak, Libija, Sirija, Tunis, Jordan, Indija, Indonezija, cak i juznoamericke zemlje. Imali smo posla i u istocnoevropskim zemljama, itd. A nas koji pamtimo jos ima, a kad nas ne bude bilo ostace grandiozni spomenici kao Djerdap, pruga Bgd-Bar, i manje vise sve sto vidis oko sebe da svedoce i da vas zivciraju.

chrveni.pasos

19.12.2015. 13:56

Za one koji su se kasno rodili. Isli smo na ekskurziju po istocnim zemljama. Kad smo stigli u Viljnjus pitaju nas odakle smo. Kad smo rekli da smo iz SFRJ, samo su sa divljenjem i ceznjom prokomentarisali "Mala Amerika!" Kad sam putova po dalekom istoku, isto odusevljenje i respekt, cak i u Ameriku kad sam putovao. U Evropu se moglo svugde bez vize sem u Grcku. Kad sam putovao za Pariz carinika nisam video.

tuti.paseporti

19.12.2015. 22:32

@chrveni.pasos - Secam se kako se putovalo za Italiju sa chrvenim pasosem. Karabinjer udje u autobus i kaze nam "tuti paseporti!". Mi svi podignemo pasose u vis, on gleda 3 sekunde, istrca napolje i pokaa vozacu "avanti!". Smejurija ziva. U Trst sam se osecao kao kod kuce, svet usluzan ljubazan prema nama, kupovali smo za dinare, u jednoj elektronskoj radnji dobih i poklone. U Patrizu kao kod kuce, u Londonu takodje. Bili smo carevi.

marcopolon

19.12.2015. 14:21

Uvijek nam je neko drugi kriv. Ništa komunisti nebi mogli uraditi da im to nisu omogućili Srbi-komunisti. Prodavali smo se tad,kao i prije,kao i danas. Dok su ostali narodi ,uvijek prvo gledali nacionalni interes,naši su gledali svoj džep. Tako rade i danas.

ISTINA

19.12.2015. 14:29

I crveni pasosu ko je to sve unistio,nisu valjda komunisti,hehe!Samo da kazem,nisam rekao da se lose zivjelo,kako se ko uspio snaci ali to je vec sasvim drugo pitanje.

Vizantijski vizionar

19.12.2015. 14:38

Srbija ima sve na papiru a nista u praksi ne vrsi ulogu svoje namene. Politicari treba da paza na demokratiju i narod a narod da ih menja ako to nerade.

miroslav

19.12.2015. 15:30

centar komunizma u predratnoj jugoslaviji je bio Zagreb.kopinic , krajacic itd,zvanicno , srbija je tretirana od strane staljina kao hegemonisticki element yu drzave sve do 1934 god , kad se posle ubistva kralja stvari menjaju.centar kominterne i dalje ostaje u zagrebu.bivsa yu je samo nostalgija.zal za necim sto vise ne postoji a bilo je dobro u ona vremena.danas bi ista ta drzava izgledala daleko, daleko drugacije, sto se ne bi bas svideloyu nostalgicarima.

Andra Loncaric Emigrant

19.12.2015. 16:19

- Ratko, potpisujem sve gore napisano...Problem je sto se veci deo Srba koji su jeli sa Brozovog stola budite iz dubokog sna suvise kasno.Ali bolje ikad nego nikad...Mi srpski nacionalsti smo ovo znali i 1941 i 1945, jos i vise i svo vreme posle dok ste vi pevali pesmice Brozu i kompaniji. Ima Boga moj Ratko, dobro dosao medju Srbe...Potomak Srbina ubijenog od "oslobodioca" i oteranog u svet...

Vojvodina

19.12.2015. 17:48

Nismo mi u socijalizmu i pod Titom dobro ziveli sto je to Tito tako napravio nego sto je svet bio miran posle rata svi su stremili na gore i pomagali male i sve one koji nisu hteli sa Staljinom. To je bila mala nagrada. A danas su svi protiv prosecnog Srbina. I srpski politicari i zemlje u okruzenju i svetske sile.

Lido

19.12.2015. 20:47

@Vojvodina - Svet bio miran?! Trscanska kriza, revolucija i intervencija u Madjarskoj i Cehoslovackoj, Prasko prolece, Kubanska kriza, Vijetnamski rat, kriza oko Sueckog kanala, rat u Afganistanu, rat izmedju Palestinaca i Izraela, mrzi me dalje da nabrajam

Politicka Pravda

20.12.2015. 12:03

Jedno je sigurno.U komunizmu se kralo ali ovi danas su neprevazidjeni. Kradu sve sto stignu

STRUČNI VREDNI KULTURNI

20.12.2015. 12:23

Titovi i Staljinovi komunisti su otišli u nebeske visine, a na zemlji su ostali njihovi potomci, koji neće nikada upravljati Srbijom.. Došlo je vreme da Srbijom upravljaju stručni vredni i pošteni Srbi kojima su se preci borili za Srbiju a ne za Tita ili Dražu. Sa verom u Boga, za Kraljevinu Srbiju.

НОВИ САВЕЗ за ЕУ

20.12.2015. 14:06

@STRUČNI VREDNI KULTURNI - Слажем се, али где су ти стручни, вредни и културни ? Мислим да их нема ниједна странка, зато се мора формирати НОВИ савез нестраначких стручњака.

Udaljeni

20.12.2015. 13:01

Poštovani komentatori-udaljili smo se od teme-Kongres KPJ u Drezdenu i mobilizacija Srba u udruženom zločinačkom poduhvatu: fizičko, biološko i statističko smanjenje broja pripadnika srpskog naroda, te vaspostavljanje trajnog mira i osiguranje spokoja od bilo kakve nepredviđene akcije širenja ruskog uticaja i to svođenjem u granice Uže Srbije (!!).To znaju bolje komunisti: da se Staljin oteo Lenjinu i Trockom koji su hteli da uništi Ruse i sve rusko.Tito je bio uz Staljina da se kači uz moćnijeg

Krle

20.12.2015. 13:18

Neki namerno ne prave razliku izmedju boljeg zivota koji pripisuju komunizmu i cetrdesetodosisnjeg radoblja mira u drzavi od 23 miliona ljudi. Volio bi da ih pitam da li misle da bi se losije zivelo da nije bilo komunista. Velika drzava - velike firme, veliko trziste. Uz 40 godina mira, svaki sistem bi uspeo, mozda i vise od komunista.

mladjar

20.12.2015. 22:16

@Krle - Komunistima se mora priznati da su uspeli napraviti pravnu drzavu bez banditskog kriminala, bez droge, bez mafije i mafijaskih obracuna, bezbednu, slobodnu i repsktovanu sa dobrom socijalnom politikom i afirmacijom pravih vrednosti. Sa nekom demokratskom vlascu zapadnog tipa bilo bi i droge i mafija, i oruzanih pljacki i manje bezbednosti.

izbor

21.12.2015. 00:27

@Krle - U multinacionalnoj i multiverskoj zajednici punoj animoziteta, okruzena i neprijateljima i porazenim elementima koji su vec tada jedva cekali da uskoce u zemlju i naprave haos, jedino cvrsta ruka i nikava demokratija, kao sto je i bilo. Cim su dunuli vetrovi demokratije, zemlja se raspala. Za autokratu neka harizmaticni lik koji bi uzivao poverenje kod svih, sto bi prvo iskljucilo da to bude iz najveceg naroda. Tako je i bilo.

Sydneysider

20.12.2015. 22:26

Secam se kad sam dosao u Australiju, na TV hapse nekog dripca, ovaj pokazuje srednji prst celoj populaciji preko kamere. Nisam mogao da verujem sta gledam. Pomislio sam 'eh da ti je moj Plavi da te naplavi'. Onda sam gledao neku seriju u vezi podzemlja Underbelly. Pitao sam se u koju dzubglu dodjoh?! Prvi put sam cuo za 'krtice' u policiji, za 'dorucak' za skoro sve njih u policiji u vidu debelog konerta punog novca od mafijasa. Ubijanja pred decom, ubijanje politicara...