Вучић: Пред нама су кључне промене

П. ВАСИЛјЕВИЋ

02. 07. 2013. у 12:33

Први потпредседник Владе Александар Вучић о потезима који чекају државу, односима са партнерима и условима ЕУ. Обимна реконструкција Владе до 27. јула. Столица за Косово у УН неће бити услов за ЕУ. Ускоро тачка на 24 спорне приватизације

СРБИЈУ чека обимна и свеобухватна реконструкција Владе, која ће бити завршена до 27. јула. После добијања датума за почетак преговора са ЕУ, окрећемо се раду, јачању економије и поправљању животног стандарда. Сад нам је неопходно више снаге, борбености и жеље за реформама и модернизацијом државе.

То су централне поруке које је у уторак, на ванредној конференцији за новинаре у Немањиној 11, упутио први потпредседник Владе Александар Вучић.

У педесетоминутном обраћању јавности, он је најавио велике кадровске промене на свим нивоима, жестоку борбу против незапослености, али и свеукупну промену свести и односа према будућности. „Новости“ објављују најзначајније делове:


РЕКОНСТРУКЦИЈА

УВЕРЕН сам да ће реконструкција морати да се обави до годишњице Владе, 27. јула. Први задатак је да обезбедимо бржи и бољи резултат у свакој области функционисања. Други циљ је стабилност Владе како бисмо се у овој тешкој ситуацији фокусирали на најважније државне изазове.

СНС ће приступити реконструкцији обимно и свеобухватно, а ту врсту односа захтеваћу и од коалиционих партнера који одлучују аутохтоно и аутономно. Нећу од њих тражити да оцењују своје министре, али ћу указати Дачићу и Динкићу у којим сферама живота нема задовољавајућих резултата.

Нисмо размишљали о промени коалиционих партнера, нити нас то занима. Такође, нисам никад инсистирао на подели неких ресора јер поштујем коалициони споразум. Отворићемо разговоре на темељан начин, па можда и они мене замене.

АМЕРИКА НЕ РАСПИСУЈЕ ИЗБОРЕ УПИТАН за могућност ванредних парламентарних избора, Вучић је одговорио да се неће руководити партијским него државним интересима.
- На првом месту нам је стабилност. Важно нам је да покушамо да урадимо што више за Србију, али можда то буде немогуће. Не размишљам о изборима, али их не искључујем. Чињеница је да су избори унутрашња ствар грађана Србије и да о њиховом расписивању неће одлучивати ни ЕУ ни Русија ни Америка, јер они не владају овом земљом.

ЦИЛјЕВИ

ПРВИ пут после двадесет и више година приоритет у раду Владе биће рад и економија, а не политика.

То је огромна промена коју ћемо морати да прихватимо. Зато ће бити најважније да приликом разговора о персоналној реконструкцији разговарамо и о најважнијим програмским опредељењима.

Ниво незапослености сада је нешто нижи него пре годину дана (била 25,6 одсто, а сада 24,1), али морамо да га оборимо испод 20 одсто. То би био показатељ јасног и рационалног раста привреде.

Пред нама је најтежи период, бројна одрицања и бројне промене. Донећемо нови закон о раду, скратићемо бирократске процедуре, уводимо електронску управу, прорадиће канцеларија за брзе одговоре...

Циљ је да ова генерација све ове муке и тешкоће савлада и да обезбеди боље и више за генерације које долазе.

ДАТУМ

ПРЕ годину дана обећали смо да ћемо остварити неколико кључних циљева. Један од њих је био добијање датума за почетак преговора за чланство у ЕУ. Србија је, без обзира на малициозност појединих политичара, добила зелено светло за почетак преговора, а они ће почети најкасније у јануару. Па, макар то био 31. јануар, Србија је добила датум.

То је добра и важна вест, јер је Србија коначно призната и прихваћена као поуздан партнер и земља која испуњава обавезе и поштује договорено. И радује ме што није било превише славља и ватромета као што би то радили неки пре нас.

Све обавезе које смо преузели бриселским споразумом са Приштином испунићемо у потпуности, како не бисмо оставили ни милиметар могућности да би могли да нас условљавају почетком преговора.

Столица за Косово у УН неће бити услов за почетак преговора и Србија неће, нити може, да пристане на нове услове. Такве услове ми никада званично нисмо чули.

НЕЋУ ФУНКЦИЈУ ПРЕМИЈЕРА НА спекулације да би током реконструкције могао да преузме премијерску функцију од Дачића, Вучић је поручио:
- Молио бих људе у политици да не полазе од себе када размишљају шта ћу ја да учиним. Да ме интересује та функција, у року од 48 сати бих је добио или би били избори. Мене то не занима. Занима ме шта можемо да направимо за Србију да људи живе боље. Мислите да је грађане уопште брига ко је на којој функцији. Нјих интересује да им деца имају перспективу.

СВЕСТ

МОРАМО да се изборимо са паланачким духом прошлости. Неки кажу да хоће да бране храст 600 година стар, а неће ауто-пут.

Е, па ја хоћу ауто-пут. Замислите тог зликовца пројектанта који није израчунао да постоји некакав храст, и да сада морамо поново да платимо студију о изводљивости и пројекат од неколико милиона евра због храста.

Да зауставимо модернизацију Србије, све да зауставимо. Е, то је парадигма данашње Србије коју хоћемо да мењамо.

Или имамо поверење народа за те промене или немамо.

Ако немамо, нека владају они који мисле да треба да се учауримо, да бранимо још 600 година храст, а не да градимо пругу и пут. Нека формирају „храст коалицију“ па нека нас победе и врате у средњи век. Нећемо то дозволити. Не смемо да се плашимо промене свести.


КОРУПЦИЈА

ДО краја месеца завршићемо два или три предмета из 24 спорне приватизације, а до краја године биће завршени сви ти предмети. Утврдићемо и какав је био утицај на медије и да ли је било кривичних дела.

Поводом виђања неких људи са члановима Шарићевог клана, мене само интересује да ли у томе има кривичног дела или не. Ако постоји, биће кривичног дела, мора се отворити кривични поступак. Није исто да ли је неко јео торту са неким људима или се бавио криминалом. Подсетићу да је Родољуб Радуловић на потерници и да није ослобођен гоњења.

ХТЕЛИ БИ ПОНОВО ДО ЛАС ВЕГАСА

ВУЧИЋ је поручио радницима у Србији да имају право на штрајк у складу са законом, али је критиковао штрајкаче у „Застава оружју“ у Крагујевцу. Он је навео да су дугови те наменске индустрије према држави нешто мањи од десет милијарди динара:

- И поред тога, држава је била трпељива и обезбедила им упосленост у три смене за наредних 18 месеци. Али они не штрајкују због плата и посла већ зато што инсистирају да у надзорном одбору остане човек који ту не може да буде по закону. Хтели би опет да иду у Лас Вегас са државним парама и да потроше 14.000 долара. Неће им проћи уцене ни политички циљеви.

Први потпредседник је подсетио и на то да се Млађан Динкић оградио од тог штрајка.




Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (372)

Twitter

02.07.2013. 12:38

Vucicu, pod hitno da se smeni Dacic i da ne bude vise premijer, jer nista pametno i dobro uradio nije.

Odin

02.07.2013. 14:26

@Twitter - Twitter-u, ni meni se ne sviđa što je Dinkić u vladi i jedva čekam da mu vidim leđa jer samo gura našu ekonomiju u ambis umesto da je oporavlja.

Avangarda

02.07.2013. 12:38

Koliku energiju samo ima ovaj covek! A kad se samo setim kako je bio negativan dok je bio u radikalima. Da se ne prepozna!

Lepi Cane

02.07.2013. 12:39

Ne postoji garancija da ce koaliciona vlada slabih uspeti da razvije strategiju da razbije niz rezimskih nepopularnih mera .

Finger

02.07.2013. 12:41

Jedva čekam rekonstrukciju, pa da Mladji vidim leđa. On mi se ne sviđa nimalo.

Mimuska

02.07.2013. 12:41

Samo napred!!Svaka cast ovom coveku..Bori se za Srbiju,ide protiv svih,ide napred!!

display

02.07.2013. 12:43

Taman za moj rodjendan ce biti promena u Vladi. Najlepsi poklon ce biti da vidim da URS napusti Vladu RS!

Sokrat

02.07.2013. 12:44

Vucic je najbolji politicar u istoriji kojeg je Srbija mogla imati. Toliko posten a toliko radan i odgovoran to se retko vidja. Njemu je zaista stalo do srbije i naroda. I zato zeli daje ociti d kriminala i korupcije, i da je dovede u red. Da mu zemlja bude za primer. Kako radi tako i dobija poverenje gradjana pa vi prosudite ko je najbolji.

Gospodin Petrovic

02.07.2013. 12:45

Svaki ministar kome je preca fotelja od gradjana Srbije, treba da bude smenjen bez obzira u kojoj je stranci. Neka svakom ministru bude Vucic za primer, jer je posten i pre svega vredan covek koji sve cini za dobro gradjana Srbije!

Finger

02.07.2013. 12:45

Krajnje je vreme da iz vlasti sklonimo URS i SPS i njihove kadrove koji su krivi za propast Srbije. Kakvi su to ljudi. Do juče su bili sa demokratama u super odnosima, a sada ih pljuju, a iskreno, više su krivi oni nego demokrate.

Mexikanac

02.07.2013. 12:46

Barvo Vucicu care, to je najpotrebnije ovoj zemlji, smao tako nastavi!!! Samo rad i nista vise.

Noddy

02.07.2013. 12:48

Vucic shvata znacaj Vlade, i produktivan rad ne samo njenih ministara vec svih ljudi koji vode Srbiju. Zato podrzavam ovakve poteze, jer ukoliko se pokaze da neko ne zadovoljava odredjene kriterijume, rekonstrukcija je neizbezna.

CecaO

02.07.2013. 12:49

Treba smeniti sve koji ne ulazu svoj maksimum za narod Srbije,konacno mora da pocne da se ceni rad i zalaganje na poslu a ne seo sam u fotelju i nedam je zivotom...Vucic je jedan od najboljih primera kako treba da izgleda ministar kome je stalo do naroda i buducnosti Srbije...

Dragana T

02.07.2013. 12:50

Moramo svi da se oslobodimo bremena prošlosti da smo "Božiji" narod kome će sve doći bez imalo našeg truda. Nerad i tavorenje treba da ostane iza nas, jer je takva percepcija života sasvim pogrešna. Samo radom, korenitim promenama, menjanjem svesti o nama samima možemo krenuti napred. Možemo biti deo evropske, kao i svetske zajednice kao ravnopravni činioc.

CecaO

02.07.2013. 12:50

E da je vise ministara kao sto je Vucic da daju svoj maksimum u poslu kojim se bave svima bi bilo mnogo bolje.

IGRA PRESTOLA

02.07.2013. 12:51

Da bi se nesto postiglo u Srbiji mora puno da se radi,onaj koji to ne zna ili ne moze da postigne neka bude smenjen.Znam da SNS sa smenjivanjem svojih clanova nece imati problem li za druge stranke bas i nisam sigurna da problema nece biti.

Povidon jod

02.07.2013. 12:51

Vucic je jedini najodgovorniji covek u vladi i inace. POdrska za Vucica, koji je uradio gomilu stvari za kratko vreme, ako realno sagledate videcete da smao Vucic juri i radi u interesu ovog naroda.

in medias res

02.07.2013. 12:51

Vucic je istakao sustinu naseg daljeg rada na reformama i putu ka eu. Treba biti dosledan u tome.

Boki

02.07.2013. 12:53

Ko god nije u stanju da prati tempo vlade treba da bude zamenjen, Srbija vise ne sme da trpi nesposobnjakovice i one kojima je licni interes na prvom mestu.

bajcetinac

02.07.2013. 12:56

Bravo Vucicu, ponosim se sto sam ti dao glas, i opet cu to urdaiti. Jako sam zadovoljna koliko se trudis za svoj narod.

MatijaBG LDP

02.07.2013. 12:56

Vuki,reci nam samo ,sta je to zbog cega bi ti trebao da zadrzis svoju funkciju ili da dobijes novu?

JOVAN

02.07.2013. 12:57

Sto pre rekonstrukcija, Vucic za premijera! Mrkonjic, Dinkic, Obradovic, Kalanovic, Ilic da se smene!

Hocemo smene

02.07.2013. 12:59

Rezultati ministara trebalo bi da budu jedino merilo i za eventualne kadrovske promene u Vladi, a prelaznu ocenu ne zaslužuju bas svi. Mada Vucic ovakvom inicijativom jos jednom pokazuje odgovornost prema drzavi i narodu.

Jelena

02.07.2013. 12:59

Vreme je da se izvrse temeljne promene i da oni koji nece da rade svoj posao posveceno i korektno kako to radi gospodin Vucic, ne treba da se kriju iza njegovog imena.

Kontrakcije

02.07.2013. 13:00

Upravo tako, samo nas rad moze da nam donese boljitak i razvitak ove zmelje, a pri tome dobro i nama.

Gospodin Petrovic

02.07.2013. 13:01

Red je da se nesto menja i treba dati odresene ruke gospodinu Vucicu da sam rekonstruise Vladu jer je do sada najvise ucinio za gradjane Srbije i upucen je u rad svih ministara.

Krle

02.07.2013. 13:02

Prolazno vreme godina dana/ Parafirana predaja severa Kosova, za sada neostvarena; povecan broj nezaposlenih; povecani dugovi; smanjen obim proizvodnje; najavljuje se smanjenje plata. Samo odgovorno, partijski! Ako drugovi ministri ne valjaju da ih se smeni. Pa vi ste ih i postavili, pre godinu dana zar ne? No, onda niste znali kakvi su, a sad ste progledali.

PreDragMC

02.07.2013. 13:04

Siguran sam da propusta nece biti i da ce se cvaki ministar analizirati detaljno, oni koji nemaju znacajne rezultate van ministarstva !

sabaduhin

02.07.2013. 13:05

Podrzavam ovde Vucica, jer je zaista realan covek i relano razmislja, niko na tacni nece da nam stavi sve posluzeno, sve to mora da se zaradi i radi.

Rodni

02.07.2013. 13:07

Kao i uvek realan i iskren, bez nerealnih obecanja. Vidim da je svestan tezine puta kojim smo krenuli, ali ne i obeshrabren, jer jedino sistemskim radom mozemo dodji do svih ciljeva.

Peter

02.07.2013. 13:08

Vlada Srbije je dobro odradila posao, pre svega sam zadovoljan radom prvog potpredsednika. Ostaje još puno posla. Za unapređenje investicione klime potrebno je poboljšati regulativu, ali i insistirati na njenoj doslednoj primeni. Tako, na primer, imajući u vidu fleksibilnost tržišta rada na nivou EU, neophodno je modernizovati domaće zakone iz ove oblasti i ukloniti administrativne barijere koje utiču na stvaranje nepotrebnih troškova i povećanje birokratije. T

fica

02.07.2013. 13:09

Dinkicu kud ces ficom pod kamion?Al je tebi kratka pamet,da ti nema Vucica odnosno SNS-a odavno bi otisao u zaborav zajedno sa svojom sacicom dezorjentisanih ljudi.

IGRA PRESTOLA

02.07.2013. 13:10

Da Vucic ne potencira na rekontrukciji opet bi se godinama na ministarskim foteljama protezali ljudi koji te fotelje ne zasluzuju i koji ne znaju ili nece da rade svoj posao.

Nebojša sa Zvezdare

02.07.2013. 13:10

Ono što je rekao prvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić ,sprovešće se od prvog slova do tačke. Ne sumnjam u to

busica

02.07.2013. 13:10

Sto se stabilnosti vlade tice to je ja mislim prioritet, jer ako nisus vi kvalitetni i saglasni u vladi, nema nam ni poboljsanja u zemlji.

pera dss

02.07.2013. 13:11

Nije samo skinuo bedz vec ladno ostavlja Srbiju bez 15% teritorije .A narod kao stado ..to ce nas skupo kostati.

Bela lala

02.07.2013. 13:11

Vidovdan 28. 06. Videćemo 27 .07. Vučić krupnim koracima ka 26.08..... zasad mu ide odlično!

Nebojša sa Zvezdare

02.07.2013. 13:12

Korektna i otvorena poruka kolicionim partnetima:„Ne razmišljamo o izborima, ali ne isključujem tu mogućnost“. Neka se Mlađa i Ivica dobro presaberu.

zorica

02.07.2013. 13:14

Najlakše bi bilo SNS-u i Vučiću u ovom momentu da idu na izbore i ubedljivo pobede, ali se postavlja pitanje da li je dobro raspisivati izbore, u ovom momentu kada se pregovara o Kosovu, i kada očekujemo dobijanje datuma za pregovore sa EU. Birajući između interesa stranke, i interesa države, Vučić je izabrao interes države.

masinica

02.07.2013. 13:14

Promene se desavaju polako ali sigurno, ali mislim da sve dok su ministry u vladi koji ne rade svoj posao vec se izlezavaju kao i u predhodnoj vladi, da promena korenitih nece biti. Zato ja mislim da je najbolje da se sto pre sve procisti po vladi pa tek onda nesto da se krene sa radom.

prorok

02.07.2013. 13:15

Gledala sam konferenciju za stampu i pordzavam Vucica u svemu sto je rekao.To sto su radnici zastava oruzja pokusali je strasno i ponizavajuce za sve geadjane Srbije a osebno one koji nemaju posao ili rade za minimalac.

Mićan

02.07.2013. 13:15

Što se tiče štrajka radnika Zastave, na žalost, biće da su ti nesrećni radnici izmanipulisanii od strane Verka Stevanovića, koji želi da skrene temu sa katastrofalnih rezultata, na izborima za savete mesnih zajednica. Verko je doživeo ogroman poraz i sada pokušava da manipulisanjem nesrećnih ljudi sačuva svoju fotelju od sve većeg pritiska Kragujevčana da raspiše izbore! Ovo ja vidim kao poslednji trzaj odlazećeg gradonačelnika.

Kristina SM

02.07.2013. 14:20

@Mićan - Verko nije pobedio ni u svojoj ulici tj. Mesnoj zajednici, eto kakvo misljenje imaju prve komsije o Verku. Informacija je proverena.

vikica

02.07.2013. 13:16

Ima zrelih ministara za smenu, moji favoriti su Mrkonjic, Obradovic i Mladjan Dinkic, niko se nije pokazao i treba umesto njih pre svega postaviti mladje ljude koji su željni dokazivanja.

Jelena

02.07.2013. 13:18

Potpredsednik vlade Aleksandar Vucic dobro zna ko svoj posao radi i obavlja savesno, a i ko pokusava da hvata krivine i da mu radi iza ledja. Kao sposoban, posvecen i pravedan covek izabrace one ljude koji hoce da vode ovu zemlju napred. Od 27. jula imacemo pravi tim za bolju buducnost.

ivanica

02.07.2013. 13:22

Nedobronamernim političkim protivnicima se ne može udovoljiti, pa tako i gospodin Vučić, što god da uradi po pitanju izbora, ovi nedobronamerni će naći razlog da ga kritikuju. Ako se ne raspišu izbori kritikuju ga što je u vladi sa Dačićem i Dinkićem, a ako raspiše izbore, opet će naći neki razlog da ga kritikuju.

Suncica

02.07.2013. 13:23

Jedino je Vucic najodgovorniji covek, svega se prihvatio i sve radi za dobrobit ove zemlje, nisam zadovoljan ostalim ministrima, i glavnim ljudima, uvek su u pozadini a kad treba za medije da se prica onda su u prvom redu, tako ljudi necemo postici nikakve promene, svi se moraju ukljuciti i raditi. Kao sto kaze Vucic EU nece raditi za nas, vec mi mramo raditi i stvarati, da bi nam bilo bolje.

Milovan35

02.07.2013. 13:29

"Što se tiče ministara koalicionih partnera, SNS neće davati direktne ocene , ali će ukazati Dačiću i Dinkiću na slabe rezultate u određenim sferama života." Nisu Dačić i Dinkić navikli da budu samokritični. Moraćete direktno poimenice da ih prozivate, posebno direktore javnih preduzeća kojima upravlja URS, PUPS i SPS.

mirka

02.07.2013. 22:56

@Milovan35 - Zbog tog cuvenog datuma svasta smo morali da progutamo. i iskreno se nadam da ce se to na kraju isplatiti.Toliko su nas prethodnih godina ojadili da se za taj datum hvatamo kao davljenik za slamku i radujemo mu se kao malo dete.

Sandra R

02.07.2013. 13:30

Naravno da ne treba trpeti ucene, pogotovo ne onih koji bi da manipulišu radnicima da bi sačuvali sopstvene benefite.

penjalica

02.07.2013. 13:31

Ovde bih mogao da pohvalim samo doslednost gospodina Vucica, koji je obecao da ce meriti prolazno vreme svakom ministru. Ko god nije zadovoljio radom treba da se smeni i tako dalje. Tako samo mozemo imati kvalitetnu i funkcionalnu Vladu.

lazar

02.07.2013. 13:32

Kod Vučića je najbitinije da od koalicionih partnera ima iskrenu podršku za nepopularne ekonomske mere koje se moraju sprovesti, a i za beskompromisnu borbu protiv korupcije. Vučić će sve istrage da vodi do kraja, pa ako istraga dovede do ljudi iz vlade i oni će da odgovaraju.

Rezovi

02.07.2013. 13:33

Ko god ne radi dobro treba da bude zamenjen jer nema se vremena za obuku ljudi na tako vaznim mestima.Vucic nema problem sa tim da smeni svoje ljude ali videcemo da li ce druge stranke imati problem da smene svoje ljude.

biljka 82

02.07.2013. 13:35

„Srbiju moramo da modernizujemo, ne smemo se plašiti promena“. Slazem se sa Vucicevom recenicom, i verujem da nas Vucic vodi na pravi put. Rekonstrukcija je potrebna da bi ljudi koji ne rade dobro posao , bili zamenjeni ljudima koji ce odgovorno raditi posao, a ne onima koji ce biti poznati po aferama.

herbalife

02.07.2013. 13:36

Iskren da budem kada se formirala Vlada bio sam protiv nekih ministara koji su to isto radili i u prethodnim vladama. Mislim na gospodu iz SPS-a. Nadam se da ce Dacic uz Vucicevu pomoc odstraniti par svojih nesposobnih ministara.

Moca

02.07.2013. 13:39

Jos samo da se napravi rekonstrukcija gradskih komunalnih sluzbi. Niko nista pod milim bogom ne radi. Sta rade ovi komunalci, samo arce gorivo i ona kola.

minimax

02.07.2013. 13:39

Da je srece da je moglo bez Dinkica i Dacica bilo bi najbolje. Ali ako bez njih ne moze onda smenite najnesposobnije.

ben 10

02.07.2013. 13:44

Ipak mislim da bi delotvornije resenje bilo da se ponovo ide na parlamentarne izbore, jer mislim da u trenutnoj Vladi ima ljudi za procesuiranje, i zbog njih Vlada radi usporeno a bili su i u sastavu prethodne Vlade.

ben 10

02.07.2013. 13:46

Gospodine Vucicu ako budu kocili rekonstrukciju Vlade, najlakse Vam je da izadjete iz Vlade i na izbore. Posle izbora naravno ce te moci sami da formirate Vladu i bez ikakviih kocnica da nastavite borbu protiv kriminala i korupcije tamo gde je zakocilo.

vesna

02.07.2013. 13:47

Vučić je spreman da preuzme neophodne ekonomske mere u cilju finansijske stabilizacije države, a koliko su na to spremni koalicioni partneri SNS-a, znaćemo uskoro. Pitanje je da li su SPS i URS spremne da odustanu od populističke politike, kakvu su navikili da vode u vladi DS-a, ali Vučić ni po koju cenu neće voditi takvu politiku, jer ta populistička politika je i dovela Srbiju u ovakvu finansijksu situaciju.

restlovani

02.07.2013. 13:49

Moze i rekonstrukcija ili kako god da se zove samo Mrkonjica vise da ne vidim u Vladi.

maja

02.07.2013. 13:50

Zaista svako ko je realan ne moze da ospori zalaganja i trud koji pokazuje podpredsednik Vlade.konacno se u nasoj drzavi neko odgovorno trudi za napredak

boomerang

02.07.2013. 13:52

Ono sto gospodin Vucic predlaze i zasta se zalaze je pravo resenje da se ministri dozovu pameti i da rade u interesu gradjana. Jer ovako svako od njih mora da podnese izvestaj o radu i da odgovara za svoj uspeh ili neuspeh.

dragiša

02.07.2013. 13:53

Državno-odgovoran političar, kao što je Vučić, ne rukovodi se rejtingom kada donosi odluke bitne za budućnost zemlje, i tako se ponaša i u slučaju trenutne ekonomske situacije u Srbiji. Vučić je potpuno u pravu kada kaže da je bolje i da SNS ima 10% manje glasova na izborima, a da se smanji nezaposlenost za naprimer 5%. Upravo zbog toga što su se DS i njihovi koalicioni partneri SPS, PUPS i URS, prethodnih godina isključivo rukovodili rejtingom, Srbija danas i jeste tu gde je.

mirka

02.07.2013. 22:52

@dragiša - Posle svega red je da i Srbija počne disati punim plućima. Velika je moja i podrška cele Srbije da i dalje idemo napred,jer stvarno najbolji uvek idu napred.

Bojana

02.07.2013. 13:53

Do sada niko nije ucinio ovoliko za Srbiju kao sto je Vucic i dokazao je na primerima da mu je veoma bitno da unapredi zivot u Srbiji, i svestan je da sa pojedinim ljudima u Vladi to nece moci i da je rekonstrukcija neminovna.

Kimi

02.07.2013. 15:34

@Bojana - Jasno je pokazano na primerima zasta se bori naprednjacka koalicija: ukinuli srpske institucije na Kosovu, prodali poljoprivredna imanja Arapima, izvinjavaju se za nepostojeci genocid muslimanima, izvinjavaju se Madjarima koji su nas klali u nekoliko ratova, stampaju nove licne karte, stampaju nove zdravstvene knjizice, dizu PDV, dizu akcize na sve i svasta, i jos onaj (G)vidovdan za zeleno svetlo za datum datuma pocetka pregovora.. Zaista su pokazali koliko misle na Srbiju i njihove gradjane.

maja

02.07.2013. 13:53

U potpunosti se slazem sa gospodinom Vucicem da nas narod mora sam da radi i da iskoristi otvorena vrata EU,a ne da ocekuje da umesto njega rade Nemci i drugi narodi.dosta je bilo kukumakanja i zalopojki,vreme je da se zaista krene unapred

Miks

02.07.2013. 14:13

@maja - Meni je najstrašnije kada znam da je najveća izdaja ove zemlje obavljena u sred Beograda, ovakvom privatizacijom društvene imovine i zato mi je drago da se neko usudio da otvori najveće slučajeve, zbog toga što smo time unazađeni za narednih sto godina.

paraglajder

02.07.2013. 13:58

Nema sumnje da Vucic pokusava sa ostalima da od ove Vlade napravi istorijski dobru za Srbiju. Ali neznam koliko ce to uspeti rekonstrukcijom, mozda bi bolje bilo da se izadje na vanredne parlamentarne izbore.

maja

02.07.2013. 14:01

Rekonsrukcija Vlade je neophodna jer se pojedinci provlace zahvaljujuci radu drugih.konacno imamo politicara koji je spreman da smeni svakoga ko ne vrsi svoj posao kako treba i to je za svku pohvalu

željana

02.07.2013. 14:02

Vučić ne insistira na izborima, iako bi SNS-u kao stranci izbori sigurno odgovarali, jer bi materijalizovali na izborima rejting koji SNS trenutno ima, i koji možda nikada neće ni biti veći, ali ako ne bude saglasnosti u koaliciji oko mera koje se moraju preduzeti da bi Srbija krenula u pravcu ekonomskog oporavka, onda treba nakon odluke o datumu, raspisati izbore.

Fikus

02.07.2013. 14:02

Mislim da ce tesko gospodin Vucic odraditi kvalitetno rekonstrukciju Vlade. Najlosiji ministri u Vladi su iz SPS i mislim da Dacic nece moci da ukroti i smeni svoje ministre.

stojdža

02.07.2013. 14:57

@Fikus - misliš? samo gledaj šta je sve spreman da uradi (Dačić) za svoju fotelju!

Geopard

02.07.2013. 14:04

Kada bi svi u Vladi bili korektni kao Vucic, i bili samokriticni. Vlada bi daleko dogurala. Ali prvi Dacic nece moci nista da kaze Mrkonjicu i Obradovicu, a dalje da ne pricamo.

dejan

02.07.2013. 14:07

Potpuno ispravan stav Ace Vučića. Možeš ti biti član stranke 1000 puta, i možeš biti i pošten, i možeš i da se trudiš, i da radiš mnogo, ali ako nemaš rezultata treba da ustupiš mesto nekome ko je sposobniji za taj posao. Ovako nije bilo u vreme DS-a i zbog toga smo i došli praktično do bankrota.

anna

02.07.2013. 14:07

Vucic je covek koji reci pretvara u dela. Sve najbolje u daljem radu na reformama.

bebac

02.07.2013. 14:07

Odlicno resenje za uspavane ministre, svakih sest meseci kontrola i rekonstrukcija. Dosta je bilo vecitih socijalistickih ministara.

Pribakovic

02.07.2013. 14:11

Potpuno se slazem i podrzavam gospodina Vucica, da Vlada moze i mora bolje da radi, posebno pojedini resori koji imaju katastrofalne rezultate u prethodnom periodu. Ne bih da nabrajam da slucajno ne budem shvacen kao politicki pristrasan ili mozda kao simpatizer naprednjaka.

jeremija

02.07.2013. 14:11

Više je ova vlada, pre svega zahvaljujući Vučiću, uradila za 8 meseci, nego sve vlade zajedno za prethodnih 12 godina, i zato ne čudi ovolika podrška koju SNS ima među građanima Srbije.

kifla

02.07.2013. 14:11

Do sada niko nije ucinio ovoliko za Srbiju kao sto je to uradio gosp.Vučić !Vučić u ovom momentu moze da ide na izbore i ubedljivo pobedi jer ima podrsku 80-85% gradjana,ali kao pravi drzavnik,Vučić bira interes države.To je jedan od mnogih razloga zbog kojeg sam napustio LDP i postao clan SNS-a.Vucic je za razliku od Cede covek koji reci pretvara u dela,puna podrska!!!

jogurt

02.07.2013. 16:12

@kifla - Pa sto ne ide na izbore ako je toliko siguran?Iz moje kuce ima 3 glasa manje,a nisam ja jedini,bice ih mnogo vise koji nece vise verovati lazima kojima je dobio izbore..ali nase glasove verovatno ce nadoknaditi glasovima siptara,posto im je dao Kosmet...

Bojana

02.07.2013. 14:12

Ima dosta ministara koji su na funkcijama ostali samo zahvaljujuci koaliciji, a na mnogo primera su pokazali da neznaju da vode posao za nkoji su postavljeni. Takve treba zameniti ako mislimo da Srbija nastavi da napreduje

SNS=LDP=DS

02.07.2013. 14:13

I evo ih konačno, horda mladih skojevaca iz koalicije SNS-LDP-DS je opet u punom pogonu i piše hvalospeve svom mesiji Aleku. Mnogo ste nam nedostajali i vaši lažni plusevi i stotine identičnih komentara.

Deki

02.07.2013. 14:14

"Srbiju moramo da modernizujemo, ne smemo se plašiti promena" ,kaže naš demagog Vučić. A moderna Srbija će se moći prepešačiti u toku jednog dana, kako mi se čini. Doduše, bržim hodom.

kali

02.07.2013. 14:16

Drago mim je da Vučić održava obećanja vezana za rekonstrukciju vlade. Bojim se da vlada može past jer se nekim strankama poput URS-a neće dopasti rekonstrukcija.

jevgenija

02.07.2013. 14:17

Vučić mora da izvrši korenitu rekonstrukciju i da na to natera svoje koalicione partnere, kako bi održao poverenje koje ima u narodu. A to poverenje je stekao svojom borbom protiv korupcije i kriminala.

đukan

02.07.2013. 14:17

Kad se priča o izborima osnovno je pitanje da li su koalicioni partneri SNS-a, SPS i URS, spremni da se odreknu svojih ministara koji nisu dobro radili, i da li su spremni da pruže iskrenu podršku primeni nepopularnih ekonomskih mera i beskompromisnoj borbi protiv korupcije. Vučić je na ovo sigurno spreman, a ako su i SPS i URS spremni, neće biti potrebe da se ide na izbore, u suprotnom će se ići na izbore pa neka narod kaže svoje.

mirka

02.07.2013. 22:51

@đukan - Mislim da nije greška rekonstruisati vladu i da je krejnje vreme da se URS izbaci iz igre.....

Bojan @

02.07.2013. 14:18

Realno gledano nema od toga nista,tonemo sve dublje i dublje.To su sve bajke za gradjane nase lepe Srbije.Sta mene briga sto se lopovi izmedju sebe hapse i svadjaju ko je veci lopov ?! Svi ekonomski pokazatelji govore da se sada 12 meseci od kada ste dosli na vlast,koalicija SNS,SPS-PUPS-JS i URS ,jos gore zivi.Standard je pao bar za jos 10 %,jos je vise nezaposlenih,kupovna moc pala jos 30 %,poskupljuje struja,voda,kucna hemija,piletina,lekovi!Mozda je bor.pr.korupcije 4+,ali EKONOMIJA CISTA 1

Bojan @

02.07.2013. 15:24

@Bojan @ - Ja pisem tako zato sto mislim svojom glavom,ali raduju me ovih 50 minusa jer u tome prepoznajem stranacke vojnike.A ja nisam niciji pijun.Pricam realno i samo ono sto govore brojke i stvaran zivot ! Ostalo im je jos samo 3 god.da pokazu sta znaju ? Ove prve ako uzmemo samo ekonomiju,zivotni standard i novcanik svakog od nas,ako ste posteni prema sebi,svi ce priznati da se za ovih godinu dana vladavine Vucic-Dacic-Dinkic,REALNO ZIVI JOS GORE !

@ Bojan @

02.07.2013. 15:50

@Bojan @ - Nemoj da obraćaš pažnju na minuse i pluseve. Na svaku vest o svom mesiji Vučiću mladi skojevci iz koalicije SNS-LDP-DS-SPS softverski nakucavaju lažne pluseve i minuse. Ne bi me čudilo da je ovih stotinu i nešto identičnih komentara ostavila samo jedna ili najviše dve osobe. Jadno je ovo, ogadili su mi dolazak na sajt Novosti. Samo ne znam koga pokušavaju da obmanu, nas koji još mislimo svojim mozgom sigurno neće uspeti. Prejadni i presmešni su.

Koyot

02.07.2013. 14:18

Lepo ja kazem,na izbore, pa preko 80%, zasto da trpite Dacica i Dinkica?Puna podrska Vucicu!

Isomi

02.07.2013. 14:22

Mnogo toga u državi Srbiji mora da se promeni, aneki ljudi da odu iz fotelja. Verujem u Vučića da će rekonstrukcija uspeti i da će rad vlade biti efikasniji.

ankica

02.07.2013. 14:25

Odnos snaga u parlamentu, i u vladi, ne odražava pravo raspoloženje građana, a to nije dobro. Da je to neka mala razlika u rejtingu, to i ne bi bio problem, ali kada je velika razlika u rejtinzima stranaka, tada treba ići na izbore.

malaplava985

02.07.2013. 14:25

Samo napred. Nisam politicki opredeljena, ali mi se svidja njegov rad, zato sto smatram da je jedini koji hoce nesto dobro da uradi.

Ruben Lonuestro

02.07.2013. 14:42

@malaplava985 - i meni se svidjaju plavuse, mada nisam bas nekako opredeljen ; smatra se da one to dobro rade.

laza

02.07.2013. 14:29

Vučić je jasan. Ova koalicija nije nikakvo ostvarenje snova, i trajaće sve dok vlada bude imala razultate, a kada rezultata ne bude ići će se na nove izbore, pa neka građani Srbije kažu šta misle o kojem političaru, ili stranci.

banex

02.07.2013. 14:38

Da bi dao primer drugima, Vučić kreće od vrha, tj. od ministara, i to od svojih ministara. Samo onaj ministar koji ima rezultate će nastaviti da radi svoj posao, a onaj koji nema rezultate će ustupiti svoje mesto nekom drugom, koji će možda biti uspešniji, a možda i ne, ali ministre treba posle izvesnog vremena, ako nemaju rezultate, zameniti, sve dok ne naiđemo na ministra koji će dobro raditi svoj posao.

EU analiticast

02.07.2013. 14:38

Prosirenje EU na Balkan je vazno za sirenje evropske izvorne vrednosti, demokratije i vladavine prava.

andrej

02.07.2013. 14:40

Ministri SPS-a su najlošiji ministri u vladi Srbije, a tu mislim na Mrkonjića, Slavicu Đukić Dejanović i Žarka Obradovića. Sva 3 ova ministra SPS-a bi trebala da budu smenjena prilikom rekonstrukcije vlade.

Snezana88

02.07.2013. 14:40

Covek nije dozvolio da ga ucenjuje Estonova i EU, a uplasice se jednog Verka i nasesce na strajk oruzara… Ma dajte molim vas…..

Kimi

02.07.2013. 15:38

@Snezana88 - Hahaha nije dozvolio da ga ucenjuje Estoonova, Jesi li ti gledala tacke sporazuma koje smo potpisali u sporazumu sa Kosovom, jesmo li dobili datum na Vucicev (G)vidovda kako je obecao....? Smesni ste

mikica

02.07.2013. 14:44

Odnos snaga u parlamentu, i u vladi, ne odražava pravo raspoloženje građana, a to nije dobro. Da je to neka mala razlika u rejtingu, to i ne bi bio problem, ali kada je velika razlika u rejtinzima stranaka, tada treba ići na izbore.

Jasmina

02.07.2013. 14:54

Gospodine Vučiću nadam se da vam je jasno da neće smenu Obradovića jer svaki dan njegovog ostanka na funkciji ministra prosvete je minus vama i na uštrb vašeg i kredibiliteta vaše stranke što i jeste u krajnjem slučaju istina jer ste u koaliciji sa nekim kog narod ne može više da podnese i trpi bezobrazluk !

Bravo

02.07.2013. 14:58

E pa jeste da prave greske i tu i tamo iznerviraju narod. Al mora im se priznati da kopaju i rukama i nogama da nas ukljuce u zivot i ekonomiju i van granica Srbije. To je mnogo kompleksno, imamo vise neprijatelja i ponekog razvodnjenog prijatelja pa sta god da uradis iz najbolje namere povuce neku posledicu losu. Jos kad se uzme u obzir da neverujemo politicarima onda im je jos teze. Al ipak...rezultati ce pokazati, trude se jos neznam za koga al nekako potajno se nadam da je za Srbiju!

kole 86

02.07.2013. 14:59

Cestitam na govoru ministru odbrane Vucicu, rekonstrukcija Vlade je potrebna odmah.

Dimac

02.07.2013. 15:00

Podrzavam rekonstrukciju vlade pod uslovom da se prvo skresu plate i beneficije poslanicima i svi nepotrebni rashodi a ne da se yrtvuje narod kao u svim predhodnim rekonstrukcijama

Stefan74

02.07.2013. 15:03

A stvarno treba da krenemo napred mali i mi sestalno nesto bunimo. I taj sveti htasr nek se izmesti na drugo mesto ja sam za to ne da se posece. Ali ne mozemo stalno trazitidlaku u jajetu.

Slazem se

02.07.2013. 15:04

Ili nek rekonstrukcija bude akko valja ili nemojte ni da je pravite- to si dobro rekao. Dosta nam je vise kozmetickih promena po Srbiji. Zakona sam ona papiru. mrezu na fasadi pod zastitom drzave, umesto popravku fasade i sl. stvari u nasoj zemlji.

Pravda

02.07.2013. 15:04

Rekonstrukcija vlade je neophodna jer su mnogi članovi vlade podbacili po pitanju rezultata rada, pozitivno je što Vučić prvo kreće od svoje stranke pa se onda tek okreće rezultatima drugih članova vlade iz drugih stranaka, to prestavlja model odgovornosti jednog političara koji je na vlasti, kojeg bi trebalo da se pridržavaju svi ostali političari.

Sve sto znaju je da ruse

02.07.2013. 15:05

Pa da URS pravi probleme, svadja se sa vladajucom strankom. Podkopacva je ko sto je Dinkic po,kopao nas sve prosle decenije .

Bravo

02.07.2013. 15:05

Jeste da ih kritikujem i nerviram se. al u dushi znam da je mnogo kompleksnije nego sto nam se cini. A znam kad uzmes nesto konkretno da resis svi pametni svi vide resenje i sve im lako dok ne probaju. E onda tek mozes da mudrujes o politici kad pokusas da resavas konkretno problem. Kad vidis da tvoja jednostavna i pametna ideja povuce niz negativnih posledica. Treba to izdrzati, boriti se za narod dok te ljudi pljuju i zovu lopovom. Eh sto bi voleo da su ovi iskreni i drugaciji Jos neznam ko su

kondor

02.07.2013. 15:08

Lepo je u kuci biti gazda dok je kuca bogata , tako i u drzavi kada je standard visok . Tesko je biti gazda u praznoj kuci ili vladati u drzavi koja je pokradena . Svi su se lepo slagali posle oktobarskog prevrata 2000. dok je bilo za prodavati i uzimati od drzave i naroda . Za kratko vreme sve su raskrcmili sto je radni narod stvarao godinama , a sada ti sto su svoje zivote ugradili za bolje sutra sebe i onih koji dolaze dobivaju na kasicice da prezive . Ovi drugi sto su krcmili prebogati su.

noc skuplja vijeka

02.07.2013. 15:11

Vucic je izneo bazicne probleme na kojima moramo da radimo.podrzavam ga i shvatam da to nije dovoljno vec svako mora da da svoj doprinos kako bismo bili bolji u celini.

Mislite malo svojom glavom

02.07.2013. 15:12

Bravo omladino SNS-a,vidim da ste dobili naredbu da danas hvalite VODJU...iako i sami znate da od toga nema nista...i zasto im treba ceo mesec za to?Njima je lepo,lepo zive pa i ne zure..i tako iz dana u dan..ali bitno je da ste vi to prepoznali i da hvalite najevropljanina hahah

davno bio omladinac...

02.07.2013. 15:18

@Mislite malo svojom glavom - Malo iskustva nesvojstvenog "omladincima" - ne kaže li naš narod "što je brzo to je kuso"! A, vi kao oskusan stariji drug, zar ne vidite da se ovde ne radi o rekonstrukciji SNS već koalicione vlade. A to ne može brzo!

Panonski

02.07.2013. 15:15

Treba naglasiti da je ova rekonstrukcija vlade pozitivni presedan. Vucicu treba cestitati na vise polja. Ponekad se pitam, da li su ostali svesni, koliko je potrebno odgovornosti, ozbiljnosti, zdravog razuma i stavljanja Srbije na prvo mesto, da bi doslo do rekonstrukcije. Da li jos neko uopste prepoznaje te kvalitete koje podpredsednik vlade, ocigledno ima..

mirka

02.07.2013. 22:51

@Panonski - Ako mora da dođe do rekonstrukcije, onda neka se to obavi u što kraćem roku i što efikasnije. Nema nikakve koristi ako se samo zamene fotelje a i dalje su isti igrači u igri

Diklic

02.07.2013. 15:27

Od 12:40 do 15:12, za nepuna 3 casa, omladina SNS poslala je preko 100 poruka jer skoro sve poruke su njihove. Lepo si unistavate buducnost, jer Vucic vam nije apsolutno nista uradio za godinu dana, sem sto je pustio Srbe sa Kosova Albancima. Broj radnih mesta za vas se smanjio. Samo nastavite, videt cete dokle ce da dogurate sa Vucicem. Mozda i do bajbokane.

Medijski mrak

02.07.2013. 15:53

@Diklic - Komentari te SNS omladine su naruceni. Njima je naredjeno da to rade, a posle ce lepo i polako da napreduju u stranci. Posteno, nema sta!

Goja

02.07.2013. 15:28

Do 27-mog ce se najbolje videti koliko je ko i kako radio i videcemo kakve ce promene biti u strankama na vlasti,poebno me zanim SPS i URS jer znam da ce Vucic prema svojima biti nemilosrdno realan.

Nina

02.07.2013. 15:34

Rekonstrukcija vlade je veoma bitna jer svi nesto rade, ali rezultati nisu nesto vidljivi!

NICCKY

02.07.2013. 15:37

Ove koalicije nisu baš najsrećnije rešenje, a ljudi su pokazali kome najviše veruju kada je vlast u pitanju.Mislim da je rekonstrukcija pravo rešenje

ukile

02.07.2013. 15:38

Svi koji su radili dobro na poboljsanju zivota gradjana Srbije treba da ostanu,a oni koji su sve to raznim malverzacijama potkopavali i na druge nacine pokusali da uniste Vuciceve napore,treba da lete iz vlade momentalno.Zna sam Vucic ko mu radi iza ledja.

Cvetana

02.07.2013. 15:52

Nadam se da ce da ce potpredsednk Vlade da ispuni obecanje i ovu Vladu ocisti od nesposobnih ljudi!

Mile i njegovo pile

02.07.2013. 15:53

Sada je na redu ekonomija i, pravosuđe i borba protiv korupcije i kriminala. Vreme je da se podvuče ccrta i podnesu računi rada ove Vlade Srbije..

Medijski mrak

02.07.2013. 15:55

Neka Vucic podnese ostavku i svojim primerom lepo pokaze da ova Vlada nije sposobma da vodi zemlju.

Šidski šahista

02.07.2013. 15:59

Vučić kaže da je cela poenta protesta oružra da se sačuva fotelja jednog čoveka u Nadzornom odboru. "Mi kažemo - ne možete na mesto Izvršnog direktora i člana Nadzornog odbora da postavice lice koje je zaposleno. A oni kažu 'ne, nama se baš to sviđa, baš hoćemo sve da određujemo i da idemo u Las Vegas državnim parama i potrošimo 14.000 dolara'". Konačno da neko stavi tačku na pljačku! Vala dosta je bilo toga lopovluka u Srbiji!

Šidski šahista

02.07.2013. 16:00

zašla je istina oko oružara u Kragujevcu. Pojedinac bi da arči državne pare u Las Vegasu. E pa neće to da može!

Рокстеди

02.07.2013. 16:09

Реконструкција под хитно да се види, ко ради а ко забушава или једноставно не уме. Напади на Вучића са свих страна, неоснованим оптужбама, не били га пољуљали, али он је попут Његошевог ''ораха''.

Tijana S

02.07.2013. 16:10

Rekonstrukcije Vlade su neophodne nakon procene rada u svakoj Vladi,pa i ovoj.Ministar odbrane je ozbiljno poceo da resava ovo pitanje i sigurno ce ga u zadatom roku i resiti.

Nikola Curug

02.07.2013. 16:13

Po meni je najbolje da se ide na izbore i da SNS sama formira vladu, jer od ovih nesposobnih koalicionih partenra nema vajde. Verujem da bi Vucic kao premijer okupio oko sebe najbolje.

Nikola Curug

02.07.2013. 16:17

Vucic je pokazao da mu je Srbija na prvom mestu, hteli vi to da priznate ili ne. Promene su krenule i trebalo bi svi da podrzimo put ka modernoj Srbiji bez podela i mrznje. Vreme je da gledamo svi u buducnost i da nasa deca zive u normalnoj zemlji.

iva

02.07.2013. 16:19

Baš kada su mnogi posumnjali u rekonstrukciju odnosno u to da će se sve završiti kao prazna priča Vučić nas je još jednom ubedio da je čovek koji ne daje lažna obećanja.

Renata N

02.07.2013. 16:23

Da imamo jos ovakvih funkcionera kao sto je Aleksandar Vucic,koji ne dopustaju bezvlasce,korupciju,procenjuju svaciji rad,...vrlo brzo bi ova zemlja izasla iz krize i haoticnog stanja.

KINEZ

02.07.2013. 16:26

Slučajno sam pratio na TV direktan prenos Vučića i njegovo obraćanje medijima i video sam i čuo da je čovek bez ikakve ostrašćenosti, mislim političke i veoma realno skenirao situaciju u zemlji, firmama i odnos sa strankama u koaliciji. Jednom rečju ništa skriveno.

Kole

02.07.2013. 16:27

Е коначно је почело чишћење у влади у намере Вучића и СНС не сумњам а баш да видим ове из СПС-а и УРС-а.

Volens-nolens

02.07.2013. 16:29

Ako je potrebna rekonstrukcija,treba je sprovesti,ne treba nikoga stedeti.Vucic je u pravu,treba da oslobodimo duh i krenemo da razmisljamo u pravcu napretka i prosperiteta.Nadam se da ce i URS i SPS zameniti svoje ministre.Ne rade dobro.

Pancho

02.07.2013. 16:33

Neko je napisao da ima precise ucena u vladi,mislim da sada pri ovoj rekonstrukcij nece biti ucena jer su i Dinkic i Dacic svesni da ih veoma malo deli od izbora na kojima verovatno dozivljavaju katastrofu pa ce stim odraditi rekonstrukciju veoma dobro i temeljno.

gale

02.07.2013. 16:39

Pre ce se Dacic odreci Obradovica i Mrke nego premijerske funkcije pa tako i Mladja ekonomije i verujem da ce SNS sprovesti dobru rekonstrukciju vlade jer ovi da bi ostli tu gde jesu oraju da slusaju.

1010

02.07.2013. 16:45

Narod bi jedva docekao rekonstrukciju, da se konacno iz vlade izbace nesposobni ljudi, kao na primer ministar Obradovic.

Radovanka H

02.07.2013. 16:45

U slucaju da ipak dodje do izbora,SNS ce imati vecinu.Ocito je da njihova podrska iznosi 40-50% glasova gradjana,sto se nije desilo vise od 10 godina ,verovatno i duze.Lazima to poverenje nisu dobili,inace bi demokrate jos bile na vlasti.

mirka

02.07.2013. 22:50

@Radovanka H - Nedobronamernim političkim protivnicima se ne može udovoljiti, pa tako i gospodin Vučić, što god da uradi po pitanju izbora, ovi nedobronamerni će naći razlog da ga kritikuju. Ako se ne raspišu izbori kritikuju ga što je u vladi sa Dačićem i Dinkićem, a ako raspiše izbore, opet će naći neki razlog da ga kritikuju.

1010

02.07.2013. 16:59

Da konacno pocnemo sa rekonstrukcijom vlade pa gde puklo da puklo, mnogi koji tamo sede nisu svojim radom zasluzili vladu da vide ni na slici.

Tezej

02.07.2013. 17:00

Vucic dobro radi i daje rezultate i vise nego sto sam ocekivala,ali ne cini samo on Vladu.Rekonstrukcija je potrebna sto pre,pogotovo resorima koje vode Mrkonjic i Obradovic.Ukoliko dodje do sukoba,odn. odredjene stranke ne zele da sprovedu rekonstrukciju,ucene ne treba trpeti.Zna vucic sta mu je ciniti.

Verovali ili ne

02.07.2013. 17:00

Ocigledno da vise nikome nije zagarantovana fotelja,od momenta kada je Aleksandar Vucic postao potpredsednik Vlade.

mirka

02.07.2013. 22:50

@Verovali ili ne - Samim tim kada se rekonstruise Vlada RS, automatski ce doci do toga da Srbija krene uzlaznom putanjom u ekonomiji. Trenutno ima ljudi(urs) koji taj put koce.

VENDOKSIN - KAPI

02.07.2013. 17:07

Aleksandar Vučić na danasnjoj konferenciji je jasno rekao sta misli o rekonstrukciji Vlade orocivsi i datum .Jedini ima petlju da se izbori sa svim zlom koje nas je snašlo.Zatekao je katastrofalno stanje i želim mu puno uspeha i istrajnosti u borbi koju je započeo kada je korupcja i kriminal u pitanju i ulazak Srbije u EU.

cane mafija

02.07.2013. 17:07

Narod je dobro izabrao pre godinu dana, jer je Vucic realan i pravican. Nijednog trenutka nije rekao sa datumom je sve reseno, nego predstavlja narodu pravo stanje stvari, da je tek pocetak, ali da najvise od nas zavisi napredak Srbije

Jovana Dragicevic

02.07.2013. 19:36

@cane mafija - Ako do rekonstrukcije dodje, trebala bi biti sveobuhvatna, na svim nivoima i u svim sektorima. Drugacija raspodela i odgovornosti i nadleznosti. Kada kazem jednolicna, mislim na vecinsku vlast vladajuce partije, koja se po mom misljenju jedina bavi problemima i pitanjima vezanim za interese gradjana. Nikakve ucene nece biti moguce, bar kad je Vucic u pitanju, vec je dokazao za sta se bori. Air Serbia bi bila dobra ideja, kao i svaka zemlja, treba da imamo neki svoj pecat.

Morena

02.07.2013. 17:20

Svaka mu čast na odlučnosti da istraje i ne podlegne pritiscima. Činjenica da je situacija u državi i vlasti i više nego teška i nestabilna i da je teško izboriti se za ekonomski napredak i stabilan pravni poredak. Dobro je što je borac i što se ne libi da kaže sve što misli i kakvo je stanje zaista.

Stefan Perovic

02.07.2013. 17:24

Svi morate da pod hitno date ostavku,zbog katastrofalne situacije u Srbiji,za koje su najodgovorniji politicari...ili chekaju da ih narod naprashi iz skupshtine,sto ce najverovatnije i biti.....Kakve bre rekonstrukcije....

Stefan Perovic

02.07.2013. 17:27

Neki dan je Vuchic pustio Olivera Dulica na slobodu......pff...borba protiv korupcije...ha,ha...bajke za malu decu.

LED

02.07.2013. 17:29

neradnike treba izbaciti,primali su velike plate za koje su se samo slikali.

Pera

02.07.2013. 17:32

Pa mogao bi i ti da odes na zasluzeni odmor, pa da mi odmorimo od tvog iskakanja iz "frizidera" svaki dan! Moja deca te bolje poznaju nego svoju baku i deku. Postao si gori od Borisa Tadica a on je bas znao da smara!

mirka

02.07.2013. 22:49

@Pera - Da bi se nesto postiglo u Srbiji mora puno da se radi,onaj koji to ne zna ili ne moze da postigne neka bude smenjen.Znam da SNS sa smenjivanjem svojih clanova nece imati problem li za druge stranke bas i nisam sigurna da problema nece biti.

Sladjana

02.07.2013. 17:36

Vucic sve sto je obecao on je i ispunio. To je jedan od mnogo razloga zbog kojeg ga mnogo cenim i postujem.

tadja

02.07.2013. 23:30

@Sladjana - Da te pitam imenjakinjo moja, i ono obecanje sa sa Dinkicevim imenom na straftastom kaputu sa broojem 00001? I onim dzakovima sa ukradenim glasovima? Nemoj imenjakinjo da se zaludjujes i da se sa sitnim floskulama brukas.

cane mafija

02.07.2013. 17:36

Na dovoljno primera je pokazao da mozemo da mu verujemo, tako da ce i rekonstrukcija vlade biti u interesu napretka drzave

Sladjana

02.07.2013. 17:37

Vucic je najbolji politicar kojeg je Srbija mogla imati. Toliko posten a toliko radan i odgovoran to se retko vidja. Njemu je zaista stalo do Srbije i naroda i zato zeli da je ocisti od kriminala i korupcije i da je dovede u red. Da mu zemlja bude za primer. Kako radi tako i dobija poverenje gradjana pa vi prosudite ko je najbolji.

Sladjana

02.07.2013. 17:38

Rekonstrukcija pa onda vise da se radi na unutrasnjem uredjenju drzave jer se uvek krece od svog dvorista, pa se tek onda zalazi u tudje. U globalu, Vlada za sada dobro funkcionise i posebno se izdvaja rad potpredsednika Vucica sto me veoma raduje.

maratonac

02.07.2013. 17:43

podrska vucicu u daljem radu. naravno, mi se moramo prilagoditi reformama i biti svesni da se nista ne moze dogoditi preko noci.

cane mafija

02.07.2013. 17:44

Sve odluke prepustamo Vucicu, jer nam je na pravim primerima dokazao da misli na narod Srbije i na njihovu buducnost i da mu je glavni cilj poboljsanje Srbije

s__corpio

02.07.2013. 17:52

ne sumnjam da ce procistiit svoje redova, ali me brine sta ce biti u koalicionim redovima!njih treba da pritisne, jer to su ljudi koji su i do sada bili na vlasti...

kinosura

02.07.2013. 17:56

Bojim se da ce samo Vucic da ispostuje rekonstrukciju vlade, SPS- delimicno a Dinkic uopste nece

kinosura

02.07.2013. 17:58

Realno Bacevic, Obradovic, Mrkic, Dinkic, Kalanovic, Krka zasluzuju sikter kafu

gela

02.07.2013. 17:59

Vučić mora da izvrši korenitu rekonstrukciju i da na to natera svoje koalicione partnere, kako bi održao poverenje koje ima u narodu. A to poverenje je stekao svojom borbom protiv korupcije i kriminala.

goga

02.07.2013. 18:10

Nije dobro kada stranka sa rejtingom jedva iznad cenzusa drži kompletnu ekonomiju, kao što je to slučaj sa URS-om. Zbog toga mislim da je korektan predlog da se Dinkićev resor podeli i da jedan deo resora pripadne SNS-u kao ubedljivo najjačoj stranci na srpskoj političkoj sceni.

brzo

02.07.2013. 18:20

s obzorom na 41 odsto glasaca sns i jos tridesetak odsto onih koji podrzavaju vucica i njegove napore da konsoliduje srbiju, ocekujemo brzu rekonstrukciju u kojoj ce se ostranuiti ministri, zamenici ,pomocnici, drzavni sekretari i sefovi sluzbi koji su pre svega neposobni za ovaj trenutak, koji su neposteni i neradni. nadam se da ce se to proslediti i u lokalne samouprave.

Anđela

02.07.2013. 18:34

Rekonstruišite malo Poštu. JAVNA PREDUZEĆA moraju biti lice svake Države. U pojedinim ispostavama Pošte rade se haotične stvari. Pogledajte Poštu u Kladovu, Knjaževcu, Zaječaru..... LUDNICA

Kapadokija

02.07.2013. 18:34

Treba podrzati ono sto moze doprineti boljitku Srbije,a ova rekonstrukcija to bi trebalo da donese.Oni kodrovi koji nisu ispunili ocekivanja treba da budu smenjeni i treba da dodje "sveza krv" koja ce raditi.Neki ministri su uradili dosta toga,pa i sam Vucic,to je za postovanje,mada,oni ne rade nista sto ne bi trebalo.Uostalom,zbog toga smo ih i izabrali.

peki

02.07.2013. 18:39

@ - Realno, kapetan je izgubio kompas, ali ga je ukrao majmun, i sad on upravlja brodom. Tesko nama!

Doka

02.07.2013. 18:43

Kao sto svi tezimo nekom idealu u zivotu, tako i nas potpredsednik Vlade tezi, nekom ne idelanom, ali makar stabilnom zivotu u Srbiji. Smatram da je to moguce samo ako se nastavi ovakvim tempom rada i borbe.

mirka

02.07.2013. 22:47

@Doka - Ima dosta ministara koji su na funkcijama ostali samo zahvaljujuci koaliciji, a na mnogo primera su pokazali da neznaju da vode posao za nkoji su postavljeni. Takve treba zameniti ako mislimo da Srbija nastavi da napreduje

Ljubicica

02.07.2013. 18:43

Ne cini samo Vucic Vladu,njemu za njegov doprinos kapa dole,ali o drugima bi trebalo razmisliti...Rekonstrukcija bi trebalo da bude izvrsena sto pre,mnogi ministri nisu ispunili ocekivanja pocevsi od ministra Mrkonjica,prosvete...

PROCENA

02.07.2013. 18:48

Pa kako sada stvari stoje,ako bi trebalo uraditi temeljnu rekonstrukciju,malo ko bi od sadašnjih ministara ostao u foteljama.

Nika

02.07.2013. 18:51

Svakim danom sam sve vise iznenadjena ovim covekom i njegovom energijom. Uvek je delovao kao sposoban i pravedan covek, ali nadmasio je sva moja ocekivanja.

tadja

02.07.2013. 21:20

@Nika - Pocela si da se iznenadjujes jos 90-ih godiina sa njim? Ja mislim da tebe vise nista ne moze da iznenadi! Da te podsetim...Seselj, radikali, vlada, prevrtljivac.... Ma ne! Sta ja lupam? To je samo odskocna daska! On je Bogom dan! Ocekuj sestro svasta i ne kuni se u sina rodjenog, a mani u politicara.

Franc List

02.07.2013. 18:59

Nadam se da ce ovom rekonstrukcijom biti zamenjeni ministri koji godinama sede u raznim Vladama i nista veliko nisu ucinili za Srbiju.Ukoliko krene sa ucenjivanjem i natezanjem,treba raspisati izbore,pa preguracemo i taj trosak,ali cemo bar imati cistu situaciju.

Indigo

02.07.2013. 19:12

Ne verujem da ce kod Vucica bilo kakve ucene proci.Ja bih sve to po kratkom postupku.Zna se kome je narod poverio najvise glasova,a samim tim i mandata,taj treba i da se slusa.

tadja

02.07.2013. 21:10

@Indigo - Kratke si ti pameti uvezi poveravanja naj veceg broja glasova.Jesi li uzeo u obzir one glasace apstinente koji nisu imali za koga da glasaju?

Jelica

02.07.2013. 19:12

Rekonstrukcija vlade je preko potrebna, da se neki koji ne rade u interesu drzave, iskljuce. Verujem u Vucica da ce sacuvati prave ljude, a one manje vredne iskljuciti.

Mirjanic

02.07.2013. 19:48

Godina dana poverenja i posmatranja pojedinacnih ostvarenja je sasvim dovoljan period da bi neko morao i sam da shvati kako ne funkcionise medju poverenim mu zadacima, ali pojedini, nenaviknuti na skrining svog rada, prosto moraju biti izuzeti , jer je to jedini nacin da se u oderdejnom resoru napravi pomak i jasno vidljjivi rezultati.

Sabac SNS

02.07.2013. 19:50

Molim te Vucicu sredjuj ovu drzavu, ovo je vise neizdrzivo i treba svi da damo doprinos tome ali iskreno receno ne mozemo da dodjemo do izrazaja. Ja cu dati svoj primer u Sapcu i clan sam SNS i sad kad treba da se postave poverenici u Mesnim odborima a kasnije da se ide na izbore na svim niovima stranke u Sapcu pocela su ona "bezobrazna" lobiranja citiram " ako podrzis ovog kandidata proguracu te da budes predsednik ovoga ili onoga, a ovaj drugi ima slicnu pricu, pa dokle vise ljudi, dokle.....

mirka

02.07.2013. 22:47

@Rajko Popovic - Korektna i otvorena poruka koalicionim partnerima:„Ne razmišljamo o izborima, ali ne isključujem tu mogućnost“. Neka se socijalisti i ursovci dobro presaberu i razmisle..

Mirjanic

02.07.2013. 20:06

Godina dana poverenja i posmatranja pojedinacnih ostvarenja je sasvim dovoljan period da bi neko morao i sam da shvati kako ne funkcionise medju poverenim mu zadacima, ali pojedini, nenaviknuti na skrining svog rada, prosto moraju biti izuzeti , jer je to jedini nacin da se u oderdejnom resoru napravi pomak i jasno vidljjivi rezultati.

danijela

02.07.2013. 20:19

Iako bi SNS-u, kao stranci, izbori u ovom trenutku nesumnjivo odgovarali, Vučić ne insistira na izborima, i želi da sa koalicionim partnerima napravi dogovor o rekonstrukciji vlade, ali temeljnoj, a ne kozmetičkoj rekonstrukciji. Ukoliko bude postojalo iskrene želje koalicionih partnera da se tako nešto uradi, neće biti potrebe da se ide na izbore. U suprotnom najbolje je raspisati izbore.

iz racunovodstva

02.07.2013. 20:25

Mislim da je to bespotrebno kad citamo da ekonomija ce da poraste.

lutka

02.07.2013. 20:48

svi koji ne rade savesno i svesno svoj posao nego koriste fotelje za licno bogacenje SMENA

tadja

02.07.2013. 21:07

Necu Vucicu da menjam svest nikako, taj hrast je pre tebe ziveo svoj zivot 560 godina. Ako to zrtvujete zbog novaca, sta ja sa 43 godine treba da ocekujem od tebe? Pitaj Vucicu nemce sta bi ti oni rekli po pitanju tog Hrasta.

zika

02.07.2013. 21:11

Zestog demagog! Do sada od svih velikih akcija i krupnih reci u borbi protiv organizovanog kriminala, pljacke Srbije itd, ostalo je jedino vidljivo, i sa velikim posledicama, uporno cutanje Ustavnog Suda. Svi ostali koji su se do sada oglasili su samo pricali prazne price, a to prolazi bez posledica. Vucicevi gresi su utoliko veci jer je on navodni brilijantni student PRAVA, pri cemu za njega Ustav i zakoni ne postoje. Cak ni istragu o Saric-Dacicu nije u stanju da zavrsi do kraja!

sanak

02.07.2013. 21:18

Pa, zasto i radnicima Minel fabrika nisu uplatili doprinose koje bivsi poslodavac nije uplatio? Nekome majka, nekome maceha. Minel je bio prilicno bitan za EPS, pa je dozvoljeno da propadne.

mirka

02.07.2013. 22:47

@sanak - Rekonsrukcija Vlade je neophodna jer se pojedinci provlace zahvaljujuci radu drugih.konacno imamo politicara koji je spreman da smeni svakoga ko ne vrsi svoj posao kako treba i to je za svku pohvalu

REALISTA88

02.07.2013. 21:20

Treba svakoga izbaciti ko ne zasluzuje svoje radno mesto I ko radi protiv Srbije!

REALISTA88

03.07.2013. 22:43

@REALISTA88 - Ova vlada radi posteno i odgovorno svoj posao za razliku od prethodnih!

Dymitr Ogonowski

02.07.2013. 21:23

"Stolica za Kosovo u UN neće biti uslov za početak pregovora". Ipak postoji opanost sta moze biti uslov za samo pridruzivanje. Sada Zapad hoce da bi sever Kosova je bio podreden Siptarima i zatim moze reci na kraju pregovora sta nezavisno "Kosovo" (u smislu siptarskoj drzavi) uklucajuci podrucija sa vecinom Srba je realnost i sta Srbija mora priznati ako hoce se pridruziti u EU. Zao sta Srbija ne dobila garantiju sta ovo nikad nece biti uslov a ne samo za pocetak pregovora.

Dulek

02.07.2013. 21:39

Odlična priča o hrastu - odlično je definisao klasičan primer srpskog mentaliteta. Ne treba dozvoliti da jedan hrast, pa i nešto mnogo ozbiljnije zaustavi pokrenute promene.

Dulek

03.07.2013. 08:21

@Dulek - Od ovih promena zavise životi više od 7 miliona ljudi... Zašto dozvoliti da se promene koje su pokrenute zaustave? Skroz druga je tema, ako baš pričamo o hrastu - koliko će dobrog doneti taj hrast a koliko auto put tom narodu? Iskreno, verujem da će auto put mnogo više doneti.

tadja

03.07.2013. 17:32

@Dulek - Od koga bre sta zavisi? Zavisio sam od tita od milke planinc od slobe djindjica, kostunice tadica evo sad je i ovaj dosao na red. Ostao sam ziv i sit sve ove godine. Put ce da ti donese dobro? Optuzi one ljude koji su olako shvatili svoj posao, pricam ti uvezi tog Hrasta. radili ofrlje, a palceni na vreme. Ne dam Hrast, 600 godina nemaju cenu. Ko zna kolilko bi to drvo zivotnih prica moglo da isprica. A ti si materijalista!

IvanGrozni

02.07.2013. 21:40

Zašto se svi političari deformišu posle samo godinu dana na vlasti? I kakve veze imaju lokalne vlasti Zaječara i Kragujevca sa "reformama" na republičkom nivou? Izgleda da je vlast važnija od svega. Treba raspisati izbore na jesen. Glasaću za "Hrast koaliciju".

Dejan_S

02.07.2013. 21:57

Jesi ti vidio njega:)))kopira Djindjica(Citaj model politicara, ne pretim niti aludiram ninasta dugo osim na tip politicra koji ''gazi'' prema njemackoj recpetu=:))

Dinkic neka ide

02.07.2013. 22:23

Ajde de Dacic ali Dinkic stvarno drema u toj svojoj fotelji, a i nije se nikad pokazao dobrim za nasu ekonomiju, narod ga ne podnosi, ne znam sta ga drzis vise tu.

mirka

02.07.2013. 22:46

@Dinkic neka ide - Nema sumnje da Vucic pokusava sa ostalima da od ove Vlade napravi istorijski dobru za Srbiju. Ali neznam koliko ce to uspeti rekonstrukcijom, mozda bi bolje bilo da se izadje na vanredne parlamentarne izbore.

el-patron

02.07.2013. 23:13

@Dinkic neka ide - Da se ja pitam, i Dačiću bih se zahvalio na trudu jer po meni ništa nije boljji od Dinkića.

Promene na papiru

02.07.2013. 22:23

Ne plasimo se premena, vec narod nema poverenja u evropu i su im sumnjivi njihovi interesi. Da li su te promene dobre za obican sveti li sam oza elitu. A sve valjane promene u Srbiji su do sada ostale samo na papiru.

Velika promena

02.07.2013. 22:25

Privreda je uvek prioritet to je tacno. samo sto politika uvek nekako postane vaznija na kraju. E to ako se promeni u Srbiji bice to velika promena.

Zamena

02.07.2013. 22:28

Ima tu da se izmenja sve i svasta – ono sto se nije pokazalo dovidjenja.

SLOBODAN

02.07.2013. 22:29

Pa neka Vucic pogleda kako Englezi stite svoja stabla.Nijednom projektantu ne bi palo na pamet da pravi bilo sta ruseci zasticena prirodna dobra. Ovakvim izjavam Vucic skracuje svoju politicku karijeru.

boc boc bockalica

02.07.2013. 22:39

Imam poverenja u Vucica jer sam se uverila da sve sto radi on to radi na ispravan i savestan nacin.

Медо Брундо

02.07.2013. 22:50

Иако има све могућности овога света да тражи изборе и ту материализује своју популарност Вучић се, неочекивано, определио за реконструкцију настојећи на тај начин да истовремено поштеди овај народ и државу додатног трошка.

Медо Брундо

02.07.2013. 22:52

Реконструкција мора да има за циљ да свако од чланова владе адекватно буде оцењен за свој рад у претходних годину дана и сходно томе понесе део одговорности за рад владе у првој години мандата.

Медо Брундо

02.07.2013. 22:55

Стога на основу јединог меродавног и проверљивог критеријума,а то су резултати рада, мора доћи до темељне и суштинске реконструкције владе по целој дубини.

Nuhti

02.07.2013. 22:57

Konacno neko ko se ne plasi da menja ono sto nije dobro, da je srece tako je uvek trebalo da bude. Bravo Vucicu!

Cvetko T

02.07.2013. 23:00

Rekonstrukcija je neophodna da se malo uspavani ministri zamene, imali su godinu dana vremena da nauce i vide snagu i energiju prvog podpredsednika Vlade, kako treba da se radi za drzavu i za svoj narod..

Sladjana

02.07.2013. 23:01

Rekonstrukcija vlade je preko potrebna, da se neki koji ne rade u interesu drzave, iskljuce. Verujem u Vucica da ce sacuvati prave ljude, a one manje vredne iskljuciti.

Sladjana

02.07.2013. 23:02

Rekonstrukcija pa onda vise da se radi na unutrasnjem uredjenju drzave jer se uvek krece od svog dvorista, pa se tek onda zalazi u tudje. U globalu, Vlada za sada dobro funkcionise i posebno se izdvaja rad potpredsednika Vucica sto me veoma raduje.

Miha

03.07.2013. 09:59

@Sladjana - @Sladjana, dobro funkcionise u kompletnom neradu, u tome se svi odlicno slazu.

Srbin 100%

03.07.2013. 12:34

@el-patron - Obradovic,Mrkonjic i Dinkic su zaista ljudi koji svojim radom nikako ne zasluzuju mesto u vladi

m

02.07.2013. 23:51

vreme je da sns dobije ulogu u vladi koja odgovara njenom izbornom rezultatu a i populanrosti u narodu.

sokrat

03.07.2013. 08:58

@m - A koji je to njen izborni rezultat? Vreme bi bilo da SNS samostalni izađe na izbore a ne sa sto predizbornih partnera. Još bolje da izađu sa kandidaima koji ranije nisu bili u drugim strankama, pokretima, savezima, udrženjima. Ne bi ih bilo ni za "Poslednju večeru"

Dejan_S

03.07.2013. 00:02

Evo vidim platili su i lajkere da članke na novostima lajkuju hahahaha, o moćni sns, 'moćni'', samo Bog je moćan, ja ovim prestajem da vas komentarisem, a svima nama zelim srećnu buducnost

srba

03.07.2013. 05:18

@Dejan_S - sve vise lice na DS a on na Borisa, kad ovaj narod shvati za koga glasa proci ce dosta a onda je kasno.Zelim i ja svima nama lepu budnoct ali sa ovim gore....jako tesko ce to ici

Miha

03.07.2013. 10:02

@Dejan_S - Ajde da su samo platili i lajkere, nego i "ostavljace komentara", toliko hvalospeva za rad vredan ocene 1 nigde ne mozes da vidis osim na vestima o SNS-u, a polude skroz kad im se pojavi sef, onda dolazi do stanja ekstaze i sledi nenormalno prepisivanje komentara. Ne vredi ovde raspravljati sa IT sektorom SNS-a.

Golijat

03.07.2013. 00:40

Ja znam da gospodin Vucic nije takav, i da nece iskoristiti vecinsku podrsku gradjana, ali da sam ja na njegovom mestu glave bi padale! Na srecu nisam, i zato ce Vucic maksimalno pametno obaviti rekostrukciju!

Ilija Cvorovic

03.07.2013. 00:43

Pod hitno rekonstrukcija vlade i apsolutno da se nikome ne gleda kroz prste.Prosao je i taj famozni 28 jun i odluka Eu i konacno je doslo obecanje da ce se posle toga krenuti u resavanje unutrasnjih politickih prilika ili neprilika,kako god.

Tosha

03.07.2013. 00:45

Bice posla…Ma i Dacica, i Dinkica i Mrkonjica... pa onda redom direktore Bajatovica...

Brat Djura

03.07.2013. 11:50

@Tosha - Dok njih neko smeni ima mecku da rodi.Izbori ,jedino tako ih moze skloniti sa vlasti.11

MilanO

03.07.2013. 00:47

Ako je sudeci po dosadasnjim delima gospodina Vucica, bice ovo bolno za sve koji vole svoje fotelje a ne rade nista u njima! Nije bitno kojoj stranci pripadaju!

mungos

03.07.2013. 00:49

A Srbija je dosla u situaciju da pomisli, da ovakvih ljudi vise nema u politici! Vucicu, imas punu podrsku za kompletnu rekostrukciju!!!

SNS

03.07.2013. 00:54

Sta koda briga sto mi placamo da lajkuju za nas!!? Jel vam krivo mozda??!! Pa ako vam je krivo, onda platite i vi, da lajkuju za vas!! Zar vam brani neko?!?!

zoran

03.07.2013. 09:58

@SNS - Samo vi lajkujute. Stići će vas zaveštanje kneza Lazara! Vaše reči mnogo govore o vama i vašem šefu!

Aragon

03.07.2013. 01:16

Sve sto nije dobro za gradjane treba promeniti, Vucic je dobar vid za dobru i finu vladavinu.

Kaca

03.07.2013. 01:33

Izvrsiti rekonstrukciju pa zatim krenuti u borbu za bolji zivot gradjana Srbije!

Sa reci na DELA!

03.07.2013. 02:52

Vucicu, prestani da se bavis marketingom I predizbornom kampanjom, URADI BRE NESTO COVECE!

Lola

03.07.2013. 06:04

Politicari najzad treba da shvate da imaju odgovornost za svoj (ne)rad i da njihov ostanak na funkcijama zavisi jedino od rezultata istog! Rekonstrukcija Vlade je zbog toga neophodna!

iz glave

03.07.2013. 06:29

po govoru tela se vidi da ga obučavaju vrhunski eksperti za marketing. Ali ne pomaže, crno ostaje crno, a belo belo. Bog vam pomogao braćo sa Kosmeta!

Mihajlo

03.07.2013. 06:39

"Srbija je, bez obzira na malicioznost pojedinih političara, dobila zeleno svetlo za početak pregovora" - Vucic postao saobracajac!

Branko

03.07.2013. 07:07

Došao je red i na rekonstrukciju vlade. Vučić neće trpeti samo"kozmetičke" promene. Insistiranje na suštinskim, a svakako će poći os svojih, iako, ruku na srce, oni najviše rade.

što bašod nas...

03.07.2013. 07:23

Manji je problem rekonstrukcija, veći je kako objasniti pojedinim ministrima da je to normalan sled događanja jer uvek “može I mora brže, bolje, više”…

Max

03.07.2013. 07:24

Boze me sachuvaj koje bajke.Da,pred nama su kljucne promene,gde treba narod konacno da preuzme drzavu i spasi je od raspadanja i propasti,a politicare izvede pred sud zbog  nepostovanje Ustava..

danica

03.07.2013. 08:08

Vučić ima veliku podršku među građanima Srbije, i zbog toga je njegova odgovornost za rad vlade i najveća. Međutim, da bi SNS mogao bitnije da utiče na ekonomsku situaciju u zemlji moraprilikom rekonstrukcije vlade dobiti jedan deo resora ekonomije.

jovica

03.07.2013. 08:19

Ima da leti perje kad se osete ugroženima”mangupi u sopstvenim redovima”. A sve više ključnih ljudi pod ključem!

lemi

03.07.2013. 08:26

Trenutno najveći problem u Srbiji je ekonomija, a tu SNS nema skoro nikakav uticaj, a kao stranka koja uživa preko 40 % podrške građana, SNS bi morao da ima uticaj na ekonomiju. Upravo tu treba napraviti ozbiljne promene, i red bi bio da URS koji ima rejting na granici cenzusa prepusti jedan deo resora ekonomije SNS-u koji ima rejting preko 40 %.

Dusan pravi

03.07.2013. 08:29

Ovo sto nam se sada dogadja je "Osma ofanziva - sledeca generacija". Svaka cast nasoj precanskoj braci koja brane svoj dom i identitet, ali ovakvi u Srbiji nemaju vise sta da traze. Posle rata su nas ubijali u desetinama hiljada - isto kao Nemci u Kragujevcu i Kraljevu. Onda su se nastanili u otetom i cuvali Tita, a danas sa lokalnim olosem ponovo "jasu" popove i ruse nase spomenike radi "napretka" kako to oni vide. E nece moci. Veze sa Srbijom nemas, idi u Bugojno i tamo seci sta hoces.

sanko

03.07.2013. 08:41

Da bi SNS mogao bitnije da utiče na ekonomije, koja je trenutno najveći problem, mora u skladu sa svojim rejtingom da ima mogućnost uticaja na ekonomska kretanja.

SALE

03.07.2013. 08:55

pa ono sto neobavesteni Boris Tadic nije mogao da uradi za ovih 10 godina uradice SNS. pa ko je DS-u kriv sto je upropastio i zakopao zemlju sumljivim privatizacijama, teranjem ljudi na ulicu raznoraznim kriminalnim i korupciskim aferama... Molim lepo. Ni ovi nisu bolji, svi su isti, ali ko pre devojci devojka njemu t.j. EU.

Ahilijus

03.07.2013. 08:57

Smeniti sve koji ne rade uvesti red i disciplinu u svim drzavnim institucijama i konacno postati jedna jaka drzava kakva je Srbija trebala odavno da bude.Vucicu samo nastavi snazno i ne popustaj jer samo tako imamo buducnost.

slobodan

03.07.2013. 09:04

ajde, ajde sns 'kadrovi' sa obavezom da 'preporuce' kad god se njihov bog, pardon 'prvi' pojavi I kaze nesto ... kao u doba druga tita ... samo lupajte pluseve I kratke poruke neizmerne podrske 'prvom'

ss

03.07.2013. 09:17

Opet nije zvanično rekao da priznanje fantomskog Kosova nije uslov, već da nije čuo. A kad čuje za par godina, e onda će biti razočaran.Ne damo Kosovo! NE u EU!Savez sa Rusijom!

Krle

03.07.2013. 09:27

Ovaj je 20 godina u politici a kao da nista nije naucio. Videt ce kako se spinovanje moze okrenuti protiv onoga ko spinuje

putuj Evropo

03.07.2013. 09:27

Kakva rekonstrukcija ha ha. Pa oni od kada su je formirali rekonstruišu vladu. Priče za malu decu. da se narod zanima pričama i da ne misli o tome kako živi. Do juče su 6 meseci trubili datum a sada ćemo narednih 6 meseci da slušamo rekonstrukcija. Za to vreme nesposobni i nestručni pune svoje džepove. Putuj Evropo.

nnidza

03.07.2013. 09:49

@ - Mi smo tu gde jesmo upravo zbog toga što ne poštujemo sveto, baštinu, kulturu. Mi oremo puteve, posipamo ih blatom traktora, zidamo zgrade nad kućama, asfaltiramo travnjake, zagrađujemo škole. To su projekti koje prave ljudi vođeni profitom. Da je neko mislio na kartu bi ucrtao spomenike, groblja, hrastove,... Nekima nije stalo...

CNN

03.07.2013. 09:50

Vučić izgleda ne shvata da je hrast simbol nezadovoljstva u narodu i otporu vlasti koja je malo toga uradila za godinu dana. Nikakva rekonstukcija neće pomoći, jer je u pitanju loš koncept koji ima ova vlada, tako da zamena ministara ne znači ništa ako se koncept ne promeni.

CNN

03.07.2013. 12:29

@CNN - Izgleda da zaboravljaš da je Voljeni Vučić pre koji dan u jednoj emisiji hvalio Prokića (LDP), a za Čedu rekao da i on ponekad priča pametno, a na mitingu za lokalne izbore u Zaječaru Vuk Drašković ( Preokret koalicija) podržao SNS. Pominje se da će URS izaći vlade, a da novu većinu sačinjavati poslanici Dušana Petrovića (ex-DS). Formira se dakle, BUKVA koalicija.

Miha

03.07.2013. 09:58

Sve je ovo lepa prica, a ko ce to sve da sprovede? Koji kadrovi ce da se bore sa ekonomskom krizom, da podignu privredu i zivotni standard? Mnogo price, ni malo rada, totalna demagogija. Ali valjda ce se sad videti nesto, mislim na taj nerad ministara, kad je prosla ova huka i buka sa Kosovom i datumom (Kosovo je i dalje u pregovorima, ali nema vise mazanja ociju tim problemom).

Србојло, Суботица.

03.07.2013. 10:06

"Пред нама су кључне промене!", "Сад или никад! ", "Бити или не бити!", "Дан Д!", итд, итд... Са А.В. заиста нема неизвесности - извесна је тензија, напетост, криза, пропаст...

svete reci

03.07.2013. 10:07

Osnovno pravo i osnovna duznost prvog potpredsednika Vlade je gonjenje ucinioca krivicnog dela. Bez obzira da li je pocinioc vlast ili birac.

Beogradjanin

03.07.2013. 10:27

Izuzetak potvrdjuje pravilo - moze da se sacuva taj jedan hrast i da Srbija dobije sve autoputeve koji joj trebaju - pomeranje obe trake po 50 metara oko hrasta moze tom autoputu omoguciti turisticku atrakciju...rusenje tog hrasta bi bilo isto kao kada je na Avali rusen srednjovekovni grad Zrnov da bi se izgradio spomenik Neznanom junaku...isto kao kada je rusena Njegoseva kapela na Lovcenu da bi se gradila Mestroviceva skalamerija...a ko je sad "novi Mestrovic"? Da nije Todoric??

svi smo mi Vucic

03.07.2013. 10:34

Divim se ovom coveku..,pitam se odakle mu snage i volje za sve sto radi!?Samo neka tako nastavi jer radi odlican posao za ovu zemlju i narod!Zato sam se i isclanio iz LDP-a i postao clan najvece Srpske stranke pod komandom gospodina Vucica!Covek koji je pokrenuo lavinu,covek koji sve radi za narod i drzavu..,nema stajanja samo napred-siri dalje ALEKSANDRE!!!

miroslav

03.07.2013. 12:05

@svi smo mi Vucic - Stvarno svaka cast na iskrenom komentaru!I ja sam kao i mnogi moji poznanici iz Preokreta pristupio SNS-u jer smo videli da Ceda puca praznom puskom i laprda bezveze 6 godina!Sve ono za sta se zalagao Preokret,uspeo je da realizuje gospodin Vucic!Zato,Evropa nema alternativu-sa Vucicem na celu!Ziveli!

Србојло, Суботица.

03.07.2013. 12:15

@svi smo mi Vucic - Куку, куку... И после Тита, пардон Вучића, Вучић!!! Да се ти ниси скоро пробудио из неке коме и сл?!!!

Шајка

03.07.2013. 10:36

Преузели су диктатуру са Запада, који има далеко највиши стандард живота на Свету и стога може свом народу да прода све. Али Србији се продаје све уз то да Срби плаћају својим територијама, својом државом и својим животима. Највећа, а вероватно и задња издаја Србије.

tanjica

03.07.2013. 10:48

SNS ne može da prihvati da bude optuživana za tešku ekonomsku situaciju u zemlji, a da SNS na ekonomiju nema skoro nikakav uticaj, zbog toga je potpuno korektan predlog Vučića da se resor ekonomije podeli, i da pola Dinkićevog resora pripadne SNS-u.

Farma

03.07.2013. 12:01

@tanjica - Vucic je u direktnom TV prenosu iz Skupstine optuzio Mladjana Dinkica da je ukrao 600 mil Eura i da ce kada dodje na vlast prvo uhapsiti Dinkica,i kao da nista nije bilo posle toga on ga postavlja za Ministra Finansija a ti kazaes da SNS nema nikakav uticaj na ekonomiju smesno i zalosno!

Deki Kosmaj

03.07.2013. 11:13

Aleksandre Vucicu, ako rekonstrukcija ne uspe, 27.jul je idealan datum za raspisivanje vanrednih izbora, a onda preko 50%, pozdrav,

danko

03.07.2013. 11:29

Vučić želi da nakon rekonstrukcije Srbija ima vladu koja će imati hrabrosti da uradi najvažnije poslove za narod i državu, ako koalicioni partneri budu imali iskrenu želju za takvom rekonstrukcijom, neće biti razloga za izbore. Ako takve iskrene želje kod koalicionih partnera ne bude, onda je najbolje ići na izbore.

nenče

03.07.2013. 11:32

Mislim da koalicije nisu baš najbolje rešenje, a gradjani sve više podržavaju vladajuću stranku .Definitivno je rekonstrukcija pravo rešenje!

Sluzba za kreativne

03.07.2013. 11:39

A o njegovom izvrsenju odlucuje sluzbeno lice koje preduzima radnju. A to sam ja. Ako ne pogodis ko sam susrecemo se mozda pre nego sto dodjes u Hag

Duška

03.07.2013. 11:44

Tako ćemo jedino moći da idemo napred, i naravno posle rekonstrukcije vlade treba još puno raditi.Tako da je ovo odlična vest za sve nas.

Farma

03.07.2013. 11:53

Narodu je dosta tih tvojih praznih prica ,pricas o stolici u UN za Kosovo a cutis kada su juce zvanicnici EU cestitali Kosovu Specijalni status za pridruzivanje sa EU,sto ne kazes Srbima sa Kosova o cemu se tu radi kada se razumes u sve pocev od Ekonomije,Bogoslovije,Vojske,Telekomunikacijama,Fudbala,Poljoprivrede,I td......................

Kiriz

03.07.2013. 11:54

Srbija tek sada izlazi iz sivila devedesetih. Samo ovako da nastavimo i svimace biti bolje, jer smo na pravom putu.

Freedom

03.07.2013. 11:59

Potez kao sto je rekonstrukcija je dobar ali dokle god je SPS-a i URS-a u vlasti bice problema ne samo na republickom nivou vec i na lokalima!

manojlo

03.07.2013. 12:01

Još jednom je Vučić ovom konferencijom za novinare pokazao kolika je njegova volja i upornost da se u Srbiji izvrše korenite promene i da je potpuno posvećen svom poslu. Rekonstrukcija vlade je u direktoj vezi sa ciljevima koje smo ispred sebe postavili, tako da očekujem da će Vučić smoći snage da posao privede kraju

Srbin 100%

03.07.2013. 12:33

Vucic zaista pokusava da napravi funkcionalnu i reformsku vladu,nadam se da ce koalicioni partneri ova nastojanja podrzati

IVONA

03.07.2013. 12:50

Vučić se ne rukovodi stranačkom interesima, jer da je tako on bi odmah išao na izbore, već se rukovodi dravnim interesima, a u državnom interesu je da se sprovede ozbiljna rekonstrukcija vlade, jer samo takva vlada može imati snage za sporovodjenje nepopularnih ekonomskih mera, koje je neophodno sprovesti, ukoliko Srbija želi da se finansijski stabilizuje.

PreDragMC

03.07.2013. 12:51

Ako pricamo o zameni minisstara onda bi trebalo pricati i o zmeni premijera, da li ce Dacic prepustiti to mesto ili stvarno misli da je obavljao odlicno svoj posao!

bambino

03.07.2013. 12:53

Prvo omoguciti sprovodjenje Briselskog soprazuma do Januara pa onda krenuti sa reformama u svim oblastima drzustva da bi sto ranije bili spremni za ulazak u Eu.

Mafin

03.07.2013. 12:55

Samo neka rekonstruiše,da ga ne usporavaju oni koji nisu sposobni da sa njim drže korak

scatman

03.07.2013. 13:00

Rekonstrukcija ce biti dobro sprovedena jer Dacic i Dinkic nece dopustiti da dodje do izbora jer im to ne ogovara u ovom i bilo kojem drugom trenutku,posle rekonstrukcije treba nastaviti sprovodjenje sporazuma iz Brisela i sptovodjenje reformi u Zemlji radi brzeg integrisanja u EU.

svete reci

03.07.2013. 13:09

Stranka i branilac duzni su da u zahtevu navedu okolnosti zbog kojih smatraju da postoji neki od zakonskih osnova za zalbu, a sa druge strane i sam govoris da neces da ti se sudi preko novina. Nezvanicni protes to je otezavajuca okolnost, i povecava sumnju.

Freddie

03.07.2013. 13:25

Pored svih obaveza, ne sme se stati sa cesljanjem spornih privatizacija. Moramo kriminal I korupciju saseci u koren!

Lookus

03.07.2013. 13:27

Uz ovoliki rad I borbu Aleksandra Vucica napredak Srbije je neizbezan, verujem da ce istrajati u ovome sto je I zapoceo!

ANA MATI

03.07.2013. 13:27

E,samo onog Dinkića da više ne vidim,jer upropasti sve čega se dotakne,a o onih 1000 evra da i ne pričam - "extra" prevara!

yroš yb

03.07.2013. 13:29

Vučić kao predsednik ubedljivo najpopularnije stranke u Srbiji, ima i najveću odgovornost, za kompletan rad vlade, pa i za pitanje ekonomije, i on od te odgovornosti ne beži. On ne želi da se skriva iza Dinkića, ali ne želi ni da na sebe preuzima odgovornost za ekonomsku situaciju, ukoliko nema mogućnost da na nju utiče. Zbog toga Vučić potpuno korektno traži jedan deo resora ekonomije.

Modna slogerka

03.07.2013. 13:32

Ja bih Vucica stavila za premijera. Realno, kada je bilo sve ovo oko pregovora i datuma, on je pregovarao, a Dacic je pevao Taciju. Nama je na mesto premijera potreban odgovoran i ozbiljan politicar sa stavom. A za to je, bar kad je ova vlada u pitanju, najadekvatniji Vucic.

Sebron

03.07.2013. 13:43

Vučićeve promene za direktore javnih preduzeća su, svi moraju da su ponavljali u osnovnoj školi, da su krivično osudjivani, da se protiv njih vodi krivični postupak, da su kupili diplomu fakulteta i srednje škole, da su radili na carini i dobili otkaz zbog kradje posle najviše 3dana, da u kafani sami sebi lupaju flaše od glavu, da im kumovi ili leže ili su odležali u zatvoru zbog šverca SKANKA. Ko ispuni ove uslove može dase kandiduje za direktora Komunal Projekta u Bačkoj Palanci.

SolidSnake

03.07.2013. 13:44

Svi verujemo da ce Vucic istrajati, a zasto i ne bi kada mu je cist obraz i kada radi sve za dobrobit naroda.

ThePrince

03.07.2013. 13:48

Svako ko je umesan u neku od spornih privatizacija bice izveden pred zakonom, nema postedjenih.

ekspert

03.07.2013. 14:13

Zar je normalno da jedan Dinkic koji je krao i kupovao glasove na izborima i dobio 1,99% bude zadovoljan svojim kadrovima. Covek koji je svojim reformama upropastio srpsku ekonomiju. Prodavao preduzec za DZABE i davao im stimulativna sredstva, samo da ne budu drzavna. Narod ostao bez posla. Zauzeo skijalista gde navodno ulaze pare, Stara planina, Kopaonik. Pa o cemu pricamo. Vreme je da izleti iz ove vlade i nestane sa politicke scene Srbije, ali pre toga da vrati sve sto je ukrao.

David Boreanez

03.07.2013. 18:56

@ekspert - Dinkic i njegova partija su uoci svakih izbora delili namirnice ili kes, zavisi koji je odbor URS-a sa cim raspolagao i onda ne treba da nas cudi odakle im i tih 5%.

Billy D Kid

03.07.2013. 14:23

Iza nas je 12 crnih godina "demokratske" vladavine, medijskog mraka, neizvesnosti, lažnih obećanja - kao da smo bili pod sankcijama. Narodu je ostavljena opustošena ekonomija na čuvanje do sledećih izbora i turbo bogataši koji su bogatstvo stekli kroz malverzacije po partijskoj pripadnosti i putem rodbinsko-partijskih-čvorova. Srbija traži pravdu da bi krenula napred! Plenidba imovine onih koji su dno dna ovog naroda je još uvek tabu tema ali nepravda kod naroda ne prolazi.

Sone

03.07.2013. 15:00

Sad kad se ucene nece trpeti od strane Vucica verujem da ce rekonstrukcija biti sveobuhvatana i dobro odradjena jer ce Dinkic i Dacic zrtvovati svoje ministre koji nisu dobro radili zarad ostanka na svojim funkicjama ministra ekonomije i premijera,jer bolje i to nego izbori koji njima apsolutno ne odghovaraju.

Darko

03.07.2013. 15:00

Slazem se sa gospodinom Vucicem da akcenat treba staviti na ekonomiju. Rekonstrukcija Vlade ce svakako doneti promene koje ce na to pozitivno uticati! Verujem da ce mudro sprovesti promene koje ce ubrzo uroditi plodom!

David Boreanez

03.07.2013. 18:55

@Darko - Ekonomija nam je u ocajnom stanju, i upravo pomenuta mora biti prioritet.

Dingospo

03.07.2013. 16:14

Presek stanja mora da se uradi. Godinama stagniramo i klizimo u bankrot ali vreme je da se nadje resenje i stvarno pokrene drzava sa mrtve tacke. Vidim iskrenost i zelju za promenama kod gospodina Vucica i zato ga moramo podrzati.

David Boreanez

03.07.2013. 18:55

@Dingospo - Godinama stagniramo...? Ja bih pre kazala da godinama idemo unazad, zahvaljujuci lopovluku, korupciji i ocajnom vodjenju drzave, od strane raznih ''experata''.

Dingospo

03.07.2013. 16:21

Situacija je alarmantna i neke bolne odluke se moraju doneti. Godinama se rasipalo i unistavala Srbija. Mi vremena nemamo za cekanje jer za buduce generacije Srbija mora biti ekonomski stabilna i perspektivna za zivot. Prvi potpresednik vlade daje nadu da ima svetlosti na kraju tunela.

ljutka

03.07.2013. 18:45

Samo covek bez putera na glavi moze da odoleva pritiscima svake vrste i istera stvari do kraja. . Vucic se svojim dvadesetogodisnjim angazovanjem u politici nije nikom obecao, prodao ili se kod koga zaduzio - zato sada ima otvoreno polje da sprovede svoje politicke ideje u delo. I podrsku naroda, takodje.

David Boreanez

03.07.2013. 18:54

S obzirom da je on garant za te najavljene promene, namece se logican zakljucak da su pozitivne.

mm87

03.07.2013. 19:04

Mislim da ce nakon dugog vremenskog intervala koji se meri u decenijama posle rekonstrukcije vlade, ako je bude predvodio Aleksandar Vucic ta ista vlada raditi mnogo bolje i da nece biti nedodirljivih, odnosno ljudi kojima je funkcija i fotelja preca od bilo cega drugog, a najvise od povratka nase drzave iz ambisa u kome se nalazi.

lola

03.07.2013. 19:20

alo bre,kakve kljucne promene,korupcija i kriminal su veci nego ikad,i bas se pitam ko je kriv za to.jedina kljucna promena bila bi da das ostavku !

zanzibar

04.07.2013. 00:05

Promene, promene i promene to je ono što Srbiji najviše treba trebalo bi sve okrenuti naglavačke jer ovako kako je bilo do sada ništa nije valjalo...

zanzibar

04.07.2013. 00:26

Malo je promena napravljeno, Srbija bi trebala iz korena da se menja ako mislimo da ostvarimo neki napredak...

Zvončica

04.07.2013. 09:56

G-dine Vučiću Vi nikoga ne ostavljate ravnodušnim! Vi ste čovek koji zaista želi da gradi i radi! Srbija je uz Vas! Sve što kažete je tako, svaka Vaša reč ima težinu! Samo Vama verujemo i pratimo Vaš rad! Da. želimo da živimo u modernoj Srbiji, a Vi imate viziju! Vi znate šta hoćete i želite da pomognete ovom narodu! Naravno da hoćemo auto-put i naravno da hoćemo da radimo! Zato Vas i podržavamo jer samo uz Vas g-dine Vučiću sve je to moguće! Bravo za SNS!

malisa

04.07.2013. 13:54

Od svih ciljeva i planova,najvise mi se dopada tacka na 24 sporne privatizacije.Najzad ce se i te price privesti kraju i zaustaviti korupcija i kriminal.

konan

04.07.2013. 14:40

kako mislite da krene Srbija napred kada opstine vode ljudi sa preko 100 krivicnih prijava,ljudi koji su poznati kao najkorumpiraniji,ljudi koji prodaju Srpsku teritoriju Albancima,ljudi koji zaposljavaju kao svoje zamenike ljude koji su na interpolovoj poternici,koji zaposljavaju kao svoje zamenike ljude koju su proterani iz policije kao lopovi...... kao sto je Slobodan Draskovic predsednik Opstine Medvedja!???? dokle god ima takvih na slobodi ova zemlja nece mrdnuti iz mesta,samo unazad!!!

VASHsmKA

05.07.2013. 00:12

Svako ko nije zasluzio svoje mesto u vladi i nije dao dovoljan doprinos unapredjenju svog resora treba da ustupi mesto onome ko ce to mesto zasluziti i svojim potezima dokazati da je stasao za mesto ministra

Ignosrisanje obaveza

06.07.2013. 10:29

Svi verovatno jako cekamo da ta rekonstrukcija u vladi pocne i jos bolje zavrsi se. Da se vidi na cemu smo onda. Ovako se vidi da ne ide planiranom brzinom. Mnogi kao da ignosrisu svoje obaveze ili ih obavljaju na slu. Ti isti koce promene u Srbiji.

NEDista

09.07.2013. 20:18

UKoliko ne bude ključnih promena mora se ići na izbore Vučić će sprovesti promene a ostali će kalkulisati.

Radivoj Todorović

22.07.2013. 08:08

Kakve reči. Pred nama su ključne promene.Još kad bi znali značenje reči ključne.Glasaš za njih a narod u klin a oni u ploču.Ori se evo godina dana a promena nikako.Oni ih ne žele. Vučić baš. Da ih želi nebi mu ministri radili na dva radna mesta. Ministrima gazda i država i privatnici.Pa i sam premijer i potpresednik prvi rade na dva radna mesta.Može li jedan radnik da radi kod dve gazde.Odmah bi dobio otkaz.E to je Srbija i nema pomaka nama.Glasam i razočaram se.