OPOZICIJA NE ZNA GDE UDARA: Kite se tuđim perjem i svojataju uspehe Vučića za sopstvenu promociju (FOTO)
DA opozicija okupljena oko liste Srbija protiv nasilja ne zna gde udara, pokazuje se u prethodnim danima na svakom koraku.
Nakon narko skandala Đorđa Miketića o kojem javnost ne prestaje da bruji, lista Srbija protiv nasilja je stala uz njega i nije ga izbacila sa liste, i time podržala korišćenje kokaina i to od poslaničke plate – dakle, novca svih građana Srbije.
Najnoviji potez Vladimira Obradovića, kandidata za gradonačelnika Đilasove liste, pokazuje da opozicija nastavlja sa najlicemernijom kampanjom ikada viđenom u Srbiji, te je počela da koristi tuđe uspehe za svoju kampanju.
Vladimir Obradović je objavio promotivni spot koji je (valjda) trebalo da bude za njegovu koaliciju Srbija protiv nasilja. Međutim, čovek je u 30 sekundi spota uspeo da uvrsti sve delove grada koje je obnovila, rekonstruisala ili dala novi izgled jedna druga lista - Aleksandar Vučić - Beograd ne sme da stane!
Krenimo redom: spot počinje snimkom iz drona u čijem je fokusu fontana na Slaviji. Nije ništa čudno što je neko iskoristio tu fontanu za spot, zato što izgleda velelepno, ali se treba prisetiti da su ljudi okupljeni oko liste za koju je taj spot sniman, sipali deteržent u tu istu fontanu pre samo nekoliko godina, tvrdili da je ruglo Beograda i kružili oko fontane automobilom u obliku patke. Licemerno, zar ne?
Najviše vremena u spotu zauzima rekonstruisani Trg Republike, što znači da su i predstavnici opozicije konačno priznali da je trg lep i da su ga ljudi sa liste Aleksandar Vučić - Beograd ne sme da stane, rekonstruisali kako treba. A isti ljudi koji sada koriste Trg Republike kako bi im spotovi izgledali lepše, pre koju godinu su osipali drvlje i kamenje po čelnicima grada iz Srpske napredne stranke. Govorili su da je SNS uništio centar grada, da naprednjaci mrze Beograd i da zato to rade.
U spotu liste Srbija protiv nasilja svoje mesto našle su čuvene kocke, tačnije ugao Francuske ulice i Trga Republike. Iste one kocke koje su predstavnici opozicije farbali u žuto, u okviru svojih političkih performansa. Jer i to je tada bilo loše i ružno, a danas valja za promotivni spot?!
Za kraj su sačuvali najbolje, pa se njihov spot završava kadrom Hrama Svetog Save. Da nije tužno, bilo bi smešno. Vrapci na grani znaju da je Hram urađen za vreme Aleksandra Vučića. Ne završen, već urađen. Što za vreme dok je bio predsednik Vlade, što za vreme njegovog mandata kao predsednika Republike Srbije, kada je Vlada, na njegovu inicijativu, pomagala SPC kako bi obnova Hrama konačno bila završena. A pri svakoj pomoći države crkvi, kao kopci bi skočili predstavnici Đilasove opozicije, da napadnu Aleksandra Vučića, kako “rasipa državni novac”, a od tih napada nije bila pošteđena ni Srpska pravoslavna crkva. Zato danas, kada je Hram Svetog Save najlepše pravoslavno zdanje u Evropi, dobro dođe da se iskoristi za promotivni spot u predizbornoj kampanji.
Ovakvim potezima opozicija oko liste Srbija protiv nasilja samo pokazuje koliko potcenjuje Beograđane i ostale građane Srbije. Kićenje tuđim perjem, odsustvo bilo kakvog političkog programa ili ideologije osim mržnje prema Aleksandru Vučiću nije nešto za šta bi bilo koji birač dao glas.
Do izbora je ostalo još dve nedelje, a ako je Dragan Đilas za kraj beogradske kampanje ostavio: podelu stanova u Beogradu na vodi, fontanu na Slaviji, rekonstruisani Trg Republike i završeni Hram Svetog Save, nije isključeno da se u spotu liste Srbija protiv nasilja u nedelji pred izbore nađe i Aleksandar Vučić.
BONUS VIDEO: ŠAPIĆ U ARENI: Srpski narod će ostati onakav kakav je uvek bio