PERONI U MRKLOM MRAKU: Novosadska železnička stanica zbog požara na trafostanici deset dana nema električnu energiju
PUTNICI i vozovi na Železničkoj stanici u Novom Sadu, već deset dana su u mraku zbog požara na trafostanici, koji je 3. maja izbio u 20.55. Na otklanjanju kvara se radi, a po najavama iz "Infrastrukture železnice Srbije" očekuje se da osvetljenje bude popravljeno do kraja ove nedelje i da će raditi u punom kapcitetu.
Nenad Stanisavljević, portparol "Infrastrukture železnice Srbije", kaže da su radovi na popravci trafostanice u toku.
- I pored toga što je železnička stanica u Novom Sadu ostala bez struje, svi poslovi u stanici se obavljaju redovno - navodi Stanisavljević.
- Naše stručne službe odmah su stavile u funkciju dizel-agregate i na taj način obezbeđeni su uslovi da u stanici rade nesmetano svi serveri, zatim Operatika za upravljanje saobraćajem, kao i otpravnici vozova.
Na taj način, kako ističe, obezbeđeno je bezbedno i redovno funkcionisanje saobraćaja u železničkoj stanici. Pored toga, uz pomoć agregata obezbeđeno je i osvetljenje prostora kod blagajne.
U Elektrodistribuciji Srbije za naš list potvrdili su da je 3. maja došlo do prekida u snabedevanju električnom energijom glavne železničke stanice u Novom Sadu, zbog požara u trafostanici koja je u vlasništvu "Železnice Srbije".
KARTE PIŠU RUČNO
BLAGAJNE u šalter-sali rade, a zaposleni putnicima, kako smo se uverili, izdaju karte koje popunjavaju ručno. Na peronima tek nekoliko putnika, jer zbog izgradnje nove pruge od Beograda do Novog Sada i broj polazaka je smanjen. U noćnim satima je takođe manje putnika.
- Nakon sanacije kvara i zahteva vlasnika za uključenje, biće odmah normalizovano snabdevanje električnom energijom - navode u Elektrodistribuciji.
Trafo koja je zbog požara u kvaru, kako predočavaju "Infrastrukture" , stara je skoro šest decenija, i predviđeno je da u okviru izgradnje pruge za velike brzine u potpunosti bude zamenjena novom.