NOVOGODIŠNJI UKRAS VRNJAČKE BANJE HIT NA DRUŠTVENIM MREŽAMA: Dostupan samo virtuelno
G. ĆIROVIĆ
18. 12. 2020. u 11:03
TURISTIČKA organizacija Vrnjačke Banje predstavila je ovih dana na društvenim mrežama svoj novi, novogodišnji, zasad ipak samo virtuelni ukras koji je u kratkom roku privukao veliku pažnju meštana, kao i gostiju koji su već boravili ili tek planiraju da posete prestonicu domaćeg kontinentalnog turizma.
- Na ukrasu je stara razglednica Vrnjačke Banje, a ideja našeg marketing tima je da na ovaj način i meštanima i gostima predstavimo kako je nekada izgledala Vrnjačka Banja – kaže Anja Milošević, dizajner u ovdašnjoj Turističkoj organizaciji.
Prema njenim rečima, za samo nekoliko dana turističkim poslenicima se javio veliki broj ljudi zainteresovanih da kupe ovaj ukras.
On će, međutim, za sada ostati dostupan samo virtuelno, a turistički poslenici će se potruditi da u narednom periodu bude i izrađen.
Pogledajte više