OPOMENE STIGLE I REDOVNIM PLATIŠAMA: Lokalno požarevačko komunalno preduzeće računima neprijatno iznenadilo mnoge građane
POJEDINE građane Požarevca ovih dana uznemirile su opomene pred utuženje koje su im na kućne adrese stigle zbog, navodno, neplaćenih prethodnih dugovanja za utrošenu vodu.
Osim što ih opominju zbog duga koji treba da plate u roku od osam dana - uz pretnju prinudnom naplatom - požarevački komunalci obaveštavaju ih da će im, u slučaju neplaćanja, usluge biti obustavljene.
Problem je, međutim, što mnogi od njih tvrde da nemaju bilo kakva dugovanja, a neki čak dokazuju da su i preplaćivali iznose na prethodnim računima. U svakom slučaju, neprijatno si iznenađeni ovakvim "novogodišnjim čestitkama".
Adrese
POŽAREVLjANI račune za vodu plaćaju u Jug Bogdanovoj ulici, gde se nalazi i blagajna JKP "Komunalne službe". Administracija "Vodovoda" locirana je na drugoj adresi, baš kao i njegova Služba za reklamacije - u Ulici Moše Pijade - u zgradi koju je lokalna samouprava, krajem 2021, kupila upravo zarad preseljenja pomenutih javnih preduzeća.
- Godinama uredno plaćam sve račune, čak i onda kad vidim da je nešto neosnovano obračunato na moju štetu. Ovo je, ipak, prešlo sve granice, tim pre što sam opomenu pred utuženje i isključenje, iako ništa ne dugujem, dobila ne od našeg "Vodovoda", već od jedne advokatske kancelarije iz Beograda - kaže Požarevljanka koju smo zatekli u redu pred Službom za reklamacije, ne želeći da joj obelodanimo ime.
Na istoj "adresi" bili su i njeni sugrađani koji nisu dobili opomene pred utuženje, ali su im obračunate kamate koje bi trebalo da plate, iako tvrde da ni za to nema osnova.
- Ta kamata nije visoka, svega nekoliko dinara, ali ću se žaliti jer sam redovni platiša. Čak uvek uplatim i desetak dinara više, baš zbog toga da ne brinem, ali sada ni to nije dovoljno da izbegnem ovu glavobolju - ističe jedan penzioner iz reda, takođe nevoljan da se eksponira.
U Službi reklamacija JKP "Vodovod i kanalizacija" uveravaju građane koji nemaju dugovanja da ne bi trebalo da brinu, jer će sve eventualne greške u novopristiglim računima biti ispravljene. Ko ima dokaze da je sve uredno plaćao, treba da im se javi - da se iznosi storniraju, što će biti "očitano" na narednom računu.