SVE U SLUŽBI GRAĐANA: Potpisan Memorandum o saradnji TO Vrnjačka Banja i CESID
Sa ciljem da se korišćenjem podataka istraživanja unapredi turistička, kulturna i ekološka ponuda Vrnjačke Banje, u sklopu projekta „Razumeti građane: podaci u službi lokalne zajednice“, Memorandum o saradnji potpisali su vrnjačka Turistička organizacija i CESID.
- Ovo je epilog aktivnosti koje su Opština Vrnjačka Banja, UNDP, Turistička organizacija i CESID sproveli u prethodna tri meseca. Važno je da dobijemo jasnu sliku onoga šta gosti žele da dobiju u Vrnjačkoj Banji, koje su zamerke, a koji benefiti, da bismo kroz savremeni pristup znali u kom pravcu treba da idemo dalje - rekao je Ivan Trifunović, direktor TO Vrnjačka Banje.
Tako je CESID već sproveo istraživanja na reprezentativnom uzorku sa građanima Vrnjačke Banje, kao i sa gostima, koja su pokazala da ljudi prepoznaju napredak kada je reč o turističkoj ponudi, da su velika očekivanja da se takvi trendovi i nastave, kao i da je neophodno nastaviti sa dodatnim ulaganjima u bazičnu infrastrukturu i uvesti više reda u oblasti urbanizma.
- Na osnovu istraživanja na nivou Srbije, Vrnjačka Banja je u gornjem domu kada je reč o zadovoljstvu građana njihovim životom i životom njihovih porodica i stanjem u samom mestu – naglasio je Bojan Klačar, izvršni direktor CESID. - Ljudi prepoznaju da se stvari menjaju i mišljenja su da se u Vrnjačkoj Banji živi bolje nego u nekim drugim opštinama.