ZA DVE NEDELJE KREĆE IZGRADNJA ČETVRTOG MOSTA U NOVOM SADU: Srpska Atina dobija najlepšu dunavsku ćupriju

Z. GRUMIĆ 01. 06. 2022. u 17:28

NA sremskoj strani Novog Sada, u Sremskoj Kamenici, za oko dve nedelje počeće izgradnja konstrukcije privremenog mosta preko koje će u naredne dve ipo godine biti građen i izgrađen četvrti novosadski most preko Dunava, koji će biti deo zapadne obilaznice grada i saobraćajna veza sa budućim Fruškogorskim koridorom.

N. Karlić

NA sremskoj strani Novog Sada, u Sremskoj Kamenici, za oko dve nedelje počeće izgradnja konstrukcije privremenog mosta preko koje će u naredne dve ipo godine biti građen i izgrađen četvrti novosadski most preko Dunava, koji će biti deo zapadne obilaznice grada i saobraćajna veza sa budućim Fruškogorskim koridorom.

To su danas potvrdili ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, gradonačelnik Miloš Vučević i direktor „Koridora Srbije“ Aleksandar Antić prilikom obilaska gradilišta kojeg je kineska kompanija „Si-ar-bi-si“ (CRBC), kao glavni izvođač radova, pripremila i uredila uz podršku još nekih domaćih podizvođača.

- Ovo je, po mom mišljenju, najveći razvojni projekat za Novi Sad, koji će tom gradu u narednim godinama doneti mnogobrojne investicije – izjavio je posle razgovora sa domaćinima ministar Momirović, naglasivši da je i taj most deo velikog investicionog talasa u našoj zemlji poslednjih godina.

Četvrti novosadski dunavski most, uz drumske kolovozne trake imaće biciklističku i pešačke staze. Biće u osnovi dug 887 metara a ukupno više od dva kilometra i spojiće novosadski Bulevar Evrope sa budućim Fruškogorskim koridorom, podsetio je ministar i naglasio da će izgradnja biti završena u naredne dve ipo godine.

- Ovo će biti i najlepši most u Novom Sadu – rekao je Momirović, saglasivši se sa izjavom gradonačelnika da „Novi Sad postaje grad mostova“.

Vučević je naglasio da je grad potpuno spreman da prati sve radove na izgradnji mosta i obilaznice i da graditeljima pruži svu neophodnu pomoć i podršku na realizaciji tog projekta od nacionalnog značaja.

- Ja sam živeo i živim za ovaj most. Čekali smo ga šest decenija – kazao je on podsetivši da je most na toj lokaciji bio planiran u gradskom GUP-u još 1963. godine.

Direktor „Koridora Srbije“, preduzeća koje je investitor u ime Republike Srbije, rekao je da su na lokaciji budućeg mosta sa sremske strane rešena sva pitanja eksproprijacije zemljišta dok su na bačkoj strani još u toku. Antić je dodao da su nekoliko kilometara nizvodno počele pripreme i za izgradnju petog novosadskog mosta preko Dunava, koji će biti nastavak istočnog kraka Fruškogorskog koridora.

Planirana vrednost radova na izgradnji mosta sa obilaznicom, kako je ranije saopšteno, iznosi oko 15 milijardi dinara. Tu kapitalnu investiciju finansira Republika Srbija.


 

Pogledajte više