NISKE TEMPERATURE NE HAJU ZA KALENDAR: U Novom Sadu grejna sezona počela tri nedelje pre uobičajenog termina
MADA je uobičajeno da grejna sezona u Novom Sadu započne oko sredine oktobra, zbog niskih temperatura poslednjih dana, Javno komunalno preduzeće „Novosadska toplana“ objavilo je da je sezona grejanja započela danas te da u skladu sa spoljašnjim uslovima i režimom rada, započinje redovnu isporuku toplotne energije za grejanje.
Tokom grejne sezone korisnici mogu da ppodnesu reklamacije Odseku za odnose s potrošačima na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode pozivanjem broja 0800-100-021, svakog dana od 6 do 22 časa.
Takođe, putem SMS poruke mogu se prijaviti reklamacije na kvalitet isporuke toplotne energije za grejanje i pripremu tople potrošne vode na brojeve telefona 064/81-81-580 i 064/81-81-581 svakog dana od 6 do 22 časa. U poruci treba navesti ime i prezime, tačnu adresu, sprat i broj stana na koji se reklamacija odnosi, kao i kratak opis reklamacije, a sve u cilju što efikasnijeg rešavanja prijavljenog problema.
Na početku grejne sezone, korisnici treba da obrate pažnju na ispravnost i funkcionalnost kućnih instalacija, te da se u slučaju curenja na istim obrate Novosadskoj toplani na broj telefona 4881-105, koji im je zbog hitnosti intervencije na raspolaganju 24 sata i isključivo služi za tu vrstu prijave
- Navedeni brojevi telefona služe isključivo za prijavu reklamacija putem SMS poruke i apelujemo na korisnike usluga da pomenute brojeve ne koriste u druge svrhe. - naglašavaju iz JKP „Novosadska toplana.“