ČUVAJMO PIJAĆU VODU: Nova kampanja JP „Polet“ iz Plandišta za racionalnu potrošnju
Uz kampanju „WC šolja nije kanta za smeće“, čiji je cilj da se meštanima ukaže na to šta se ne sme bacati u fekalnu kanalizaciju, JP „Polet“ iz Plandišta pokrenulo je i kampanju za očuvanje vode kao prirodnog resursa.
Odštampali su flajere na kojima je grafički prikazano na šta se pijaća voda najviše troši, kako bi podstakli korisnike na racionalnu potrošnju.
-Voda nije neiscrpni resurs, o čemu svedoči i sve više bunara koji presušuju ili im je protok znazno smanjen, naročito u sušnim periodima. Zato smo pokrenuli ovu kampanju, kako bismo podigli svest sugrađana da racionalno koristimo vodu, da očuvamo to prirodno bogatstvo i kvalitet koji imamo, jer se beleži enormna potrošnja – kaže Miroslav Petrović, direktor „Poleta“.
Najviše pijaće vode, čak 43 procenta od ukupne potrošnje, odlazi kroz vodokotlić, koji za samo jedno putašnje vode potroši 10 litara. Sledi lična higijena sa 32 procenta, pa pranje veša sa 12 i čišćenje domaćinstva sa šest procenata.
I ovi flajeri će biti podeljeni svim domaćinstvima.