ENGLEZI DOMINIRAJU BROJČANO, ŠPANCI NOVČANO: Real i Barsa su najvredniji fudbalski brendovi na svetu

Tanjug 30. 07. 2020. u 11:51

ŠPANSKI fudbalski velikan Real Madrid je najvredniji fudbalski brend na svetu u 2020. godini, pokazuje studija konsultanske kuće "Brand Finance".

Foto: Tanjug/AP Photo/Bernat Armangue

Ova komapanija sprovela je studiju u kojoj je rangirala klubove na osnovu vrednosti svog brenda, a "kraljevski klub" i ove godine ostao je na čelnoj poziciji sa 1,419 milijardi evra, uprkos tome što mu je vrednost zbog pandemije visursa korona opala za 13,8 odsto.

Na drugom mestu je Barselona sa 1,43 milijardi evropskih novčanica, koja je u ovoj godini imala rast vrednosti od 1,4 odsto.

U top tri je engleski Mančester junajted (1,314 milijardi evra), koji je imao gubitak od 10,7 procenata.

Sledi ga Liverupul na četvrtoj poziciji (1,262 miljarde evra), a među top 10 najvrednijih klubova sveta su Mančester siti, Bajern, Pari Sen Žermen, Čelsi, Totenhem i Arsenal.

Pogledajte više