LAŽNA VEST: Novi spot Dine Merlina ne prikazuje “satanističke simbole” i zapaljene krstove

Novosti online 04. 01. 2021. u 13:19

PEVAČ Dino Merlin i Senidah snimili su pesmu "Dođi", a uz pesmu i satanistički spot, tvrde mnogi gledaoci.

Foto: Printskrin

U spotu se pojavljuju masonski simboli, navode oni, a najviše pažnje privukli su zapaljeni krstovi!

Pojedinci u komentarima navode i da se u spotu pojavljuju paljenja knjiga interperetacija "Kurana".

- Na kraju prodavanje duše đavolu - Senidah grli Dina u krugu vatre - piše jedan od gledalaca.

Mnoge su Senidine crvene kose i njeni dugi nokti asocirali na satanske kandže, prenose mediji.

Podsećamo, Dino Merlin je u ratu posvetio pesmu Aliji Izetbegoviću,  a poznat je i po brojnim antisrpskim izjavama.

Potrtal Raskrinkavanje.ba uradio je analizu te gorenavedeni tekst ocenio kao neistinite.

Šta su činjenice?

Spot za pjesmu “Dođi”, koju su izveli sarajevski pjevač i kantautor Dino Merlin i slovenačka pjevačica Senidah, premijerno je prikazan 31.12. 2020. godine. Ispod videa na YouTubeu je navedeno da režiju i scenarij spota potpisuje slovenačka režiserka Kukla. 

U spotu se ni u jednom trenutku ne prikazuju zapaljeni krstovi. U jednom kadru mogu se viđeti knjige na polici u plamenu, što je kadar za koji je u tekstu navedeno da prikazuje zapaljene krstove, što ipak nije slučaj. 

Također je nejasno na čemu se temelje navodi da su knjige u plamenu “interpretacije Kur’ana”.

Spot sadrži vjersku simboliku, ali u vidu prikaza plesa derviša. Derviš, odnosno sufija ili fakir, izraz je koji označava osobu koja slijedi put sufizma. Na web stranici enciklopedije leksikografskog zavoda “Miroslav Krleža” stoji:

Sufizam (prema arap. ṣūfi: sufi, od ṣūf: vunena halja), mistično-asketski smjer u islamu; naziva se i tesavuf. Nastao je u Perziji u VIII. st. pod utjecajem neoplatonističkoga, židovskoga i kršćanskog mističnog naučavanja. Njegovi sljedbenici (sufiji) službenom su islamskom legalizmu suprotstavili unutarnje mistično iskustvo, prisan odnos između Boga i ljudske duše, pri čem su se pozivali na neke retke iz Kurana. 

Tvrdnje da je spot za pjesmu “Dođi” ispunjen masonskim simbolima, kao i da kraj spota simbolizuje prodaju duše đavolu, neosnovane su. U člancima koje smo analizirali se čak ni ne navodi o kojim se tačno “masonskim” simbolima radi. Također, dugi nokti i crvena kosa predstavljaju stilski izbor pjevačice Senidah, a ne satanizam.

Tvrdnja da je Dino Merlin “vrijeđao Srbe”, koja se iznosi u naslovu članka na portalu Alo, također je neosnovana. U članku se čak ni ne navode bilo kakve izjave koje bi aludirale na vrijeđanje po nacionalnoj osnovi.

OVIM PUTEM SE IZVINjAVAMO ČITAOCIMA I ZAHVALjUJEMO PORTALU RASKRINKAVANjE.BA NA UKAZANIM NEISTINITOSTIMA.

Pogledajte više