APOLLON JE U SRBIJI JAČI OD NETFLIKSA! Željko Mitrović proslavio veliki uspeh i 300.000. korisnici ove platforme uručio vrednu nagradu!
Najnoviji holivudski blokbasteri i filmovi Apollon produkcije - uskoro će se naći na ovoj prvoj domaćoj online platformi za gledanje filmova i serija.
Najmoćniji i najbogatiji servis za gledanje filmova Apollon od samog početka je oduševio domaće filmofile. Danas broji 300.000 korisnika i Željko Mitrović je poželeo da tog korisnika nagradi. Mitrović je u svom kabinetu organizovao prigodan koktel u tu čast, a jubilarnoj korisnici Apollona - Marijani Mijajlović pripala je nagrada koju joj je Željko lično uručio.
„Danas je jedanaesti događaj u okviru 30 dana – 30 događaja, povodom 30 godina TV PINK. Platforma Apollon je jedna od najmlađih, ali je utra uspešan projekat. Pre nekoliko dana smo došli do 300.000 korisnika, a danas ćemo uručiti nagradu Marijani Mijajlović – 300.000 korisnici Apollon platforme. Apollon je za nas jako značajan projekat, jer imamo i svoju filmsku produkciju koja snima 52 filma svake godine i ti filmovi ekskluzivno se mogu pogledati na Apollonu. Novina je to da će Apollon imati nekoliko novih svojih kanala, a od novembra meseca ćemo za dvogodišnje ugovore – poklanjati televizor, koji u sebi će imati instaliranu Apollon aplikaciju i nekoliko novih Apollon kanala. Projekat koji ima 300.000 korisnika važi za ultra uspešan projekat. Zadovoljni smo, ali verujemo da za nekoliko godina ćemo premašiti milion korisnika u celom regionu. U Srbiji je tih 300.000 tačno pet i po puta veći broj, od Nefliksovog, koji broji 60.000 korisnika.“ – rekao je Mitrović.
Menadžment Apollona – Dragan Jeličić, Vladimir Petković i Maša Vujović objasnili su da na Apollonu imapreko 28.000 sati filmova i serija – koje nema ni jedna druga platforma, a da u narodnom perioduApollon će biti obogaćen najnovijim holivudskim sadržajem, a osim toga Apollon korisnici moćiće dagledaju i nove filmove Apollon produkcije. Apollon je jedina platforma koja obuhvata sem holivudskog idomaćeg – evropski filmski i serijski sadržaj, kao i da ova uspešna platforma je izbor svih generacija.
Još jedan uspešan događaj u okviru 30 dana – 30 događaja, povodom rođendana Pinka pokazatelj je kako Mitrović, ne samo da je u toku sa svim svojim projektima u okviru Pink Media Group, već i te kako ceni one koji poklone poverenje njegovim kompanijama i prepoznaju kvalitet njegovih ideja.