"IN CORPORE SANO" PRVA NA TOP LISTAMA 7 ZEMALJA EVROPE! Britanski list ocenio - Konstrakta bi mogla da ponovi uspeh Marije Šerifović
KONSTRAKTIN muzički spot za Evroviziju do prekjuče je imao preko 14 miliona pregleda i postao viralan širom Evrope. Pesma je prva na muzičkim listama u Austriji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Severnoj Makedoniji, Srbiji i Švajcarskoj, pod brojem dva se vodi na Malti, u Norveškoj i Švedskoj, navodi Kvorb.net.
Nalazi se i na top listama u Belgiji, Danskoj, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji i u Lihtenštajnu.
Uoči velikog finala Pesme Evrovizije 2022. koje će se održati sutra u italijanskoj PalaOlimpico areni u Torinu, veoma čitani britanski nedeljnik "Radio tajms", koji je pokrenuo BBC, a sada ga izdaje Immediate Media, objavio je da ove liste možda slute da bi Konstrakta mogla da ponovi uspeh Marije Šerifović koja je zauzela prvo mesto na takmičenju održanom 2007. sa pesmom “Molitva”.
"Srbija je kao nezavisna država debitovala 2007. godine i na kraju pobedila na takmičenju. Ove godine mnogi se nadaju sličnom uspehu srpske kantautorke Konstrakte (43), nekadašnje pevačice benda Zemlja gruva! Pesma 'In Corpore Sano' koju izvodi Ana Đurić, a čije je umetničko ime Konstrakta, nalazi se na samom vrhu top lista u mnogim zemljama”.
"Radio tajms" podseća da je Konstrakta muzičku karijeru započela 1997. i da je bila pevačica benda Zemlja gruva koji je osnovala 2007. kao i da je beogradska grupa objavila tri studijska albuma, pre nego što je ona započela solo muzičku karijeru 2019. godine.
U februaru ove godine, napominje se u magazinu, objavila je svoj projekat Triptih, 12-minutni muzički spot za tri pesme 'Nobl' (Noble), njenu numeru za Evroviziju 'In corpore sano' i 'Mekano' , a koje odražavaju savremeni život u Srbija. Konstrakta u finalu takmičenja za pesmu Evrovizije izvodi 'In Corpore Sano' koja je postala viralna na Jutjubu, zauzimajući mesto br. 1 u sedam zemalja, a veliku pažnju izaziva i na platformama društvenih medija, TikTok-u i Tviter-u.
- Konstraktin muzički spot za Evroviziju stekao je preko 14 miliona pregleda i postao viralan širom Evrope. Pesma je broj jedan na trending listi u Austriji, Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Severnoj Makedoniji, Srbiji i Švajcarskoj, kao i druga na Malti, Norveškoj i Švedskoj. Takođe se nalazio na top listama u Belgiji, Danskoj, Francuskoj, Nemačkoj, Italiji i Lihtenštajnu.
Pesma je opisana kao „delo performansa koje izaziva razmišljanje“, a poredi se sa planetarno uspešnim performansom Marine Abramović iz 1975. „Umetnost mora biti lepa, umetnik mora biti lep“.
Magazin podseća de se Srbija i prošle godine plasirala u finale; grupa Hurricane je sa pesmom „Loko loko“ u polufinalu bila osma sa 124 boda, a u finalu 15. sa 102 boda.
(Kurir)
BONUS VIDEO:
PRVI, NAJMLAĐI, NAJUSPEŠNIJI: Zanimljivosti iz bogate istorije Pesme Evrovizije