FINALE EVROSONGA PRATILO VIŠE OD 183 MILIONA LJUDI: Tinejdžeri najverniji gledaoci Evrovizije

01. 06. 2021. u 08:26

Prvi Eurosong posle prošlogodišnjeg otkazivanja pratilo je više od 183 miliona gledalaca sa 36 tržišta širom sveta, objavila je Evropska radiotelevizijska unija, devet dana otkako je svoju treću evrovizijsku pobedu ostvarila Italija.

Foto Promo

U odnosu na finale iz 2019, koje je pratilo 182 miliona ljudi, ovogodišnje je ostvarilo porast za četiri odsto televizijske publike. Kada se uporedi sa drugim kanalima istovremeno je Eurosong 2021. pratilo dvostruko više ljudi u prajm tajmu - 19,4 procenta.

Ono što je veliki uspeh je popularnost Evrovizije kod mlađe populacije. Kada se gleda grupa između 15 i 24 godine starosti, ovogodišnje finale je pratilo sedam odsto više tinejdžera u odnosu na 2019.

Porast beleži i gledanje Eurosonga putem službenog evrovizijskog kanala. Čak 50,6 miliona ljudi iz 234 zemalja širom sveta pratilo je takmičenje preko strima, što je porast od čak 28 procenata u odnosu na 2019. Od svih njih, čak 71 procenat onlajn gledalaca su stari između 18 i 34 godine. Društvene mreže Eurosonga (Instagram,Fjesbuk,Tviter,TikTok) imale su oko 14 miliona reakcija na objave.

TikTok kanal Eurosonga sakupio je oko 4,3 miliona reakcija, dok su objave na službenom Fejsbuku došle do 21 miliona ljudi, osam miliona ih je bilo na Instagramu, gde je objave videlo čak 170 miliona puta. Tokom finala objavljeno je gotovo pet miliona tvitova, dok su tokom cele nedelje objave službenog evrovizijskog portala na Tviteru pregledane gotovo 80 miliioa puta.     

Pogledajte više