DŽORDŽ FLOJD UMRO OD DROGE: Taker Karlson ponovo šokira, objavio službeni izvod iz obdukcije
POPULARNI novinar Taker Karlson je upravo izazvao jednu od najsvetijih krava levice - Džordža Flojda, bivšeg robijaša koji je umro sa slonovskom dozom fentanila u svom organizmu i to dok je bio u pritvoru policije Mineapolisa 25. maja 2020.
Prema Karlsonu, moramo ponovo da razmotrimo određene popularne narative, uključujući okolnosti oko Flojdove smrti - a posebno nedoslednosti između razumevanja javnosti - da je Flojd umro pod kolenom bivšeg oficira Dereka Šovina, koji trenutno služi više od 40 godina u zatvoru.
- Da li je, rasistički beli policajac zapravo ubio čoveka po imenu Džordž Flojd, lidera za građanska prava u Mineapolisu na Dan sećanja 2020? Nama je rečeno da se to dogodilo, govorili su to nemilosrdno više od tri godine - kaže Karlson dodajući:
- Ali pitanje je, da li je on (Derek Šovin) zaista ubio Džordža Flojda? A odgovor je, ne, on nije ubio Džordža Flojda, i ne nagađamo o tome, to znamo konačno zahvaljujući novom sudskom postupku koji je sada u toku u okrugu Henepin, Minesota.
Na ovom novom procesu su otkriveni izvodi izjave pod zakletvom iz razgovora sa okružnim medicinskim istražiteljem Endrjuom Bejkerom, koji ukazuje da Flojdova smrt nije bila posledica gušenja ili davljenja. Umesto toga, Flojda su ubili faktori uključujući upotrebu droga kao i fatalna koncentracija fentanila u telu.
To, tvrdi Karlson, pretvaraju njegovu smrt iz široko objavljenog "ubistva" u obično nenamerno predoziranje.
"Ikonični" crnac iz Mineapolisa, prema obdukciji, nije ubijen, umro od posledica fentanila
Drugim rečima, Džordž Flojd, prema zvaničnoj obdukciji, nije ubijen. On je umro usled "prirodnih uzroka", što bi, u njegovom slučaju, uključivalo decenije upotrebe droga, kao i fatalnu koncentraciju fentanila koji je bio u njegovom sistemu njegovog poslednjeg dana", nastavio je Karlson - podsećajući kako su početnu priču o Džordžu Flojdu podržali i pojačali mejnstrim mediji, koji su tako podstakli proteste širom zemlje, izazvale intenzivan rasni rat i pokrete kao što je Black Lives Matter.
Ove promene su obuhvatile napore da se policiji oduzmu sredstva, da im se uvedu prakse korporativnog zapošljavanja i institucionalizovanje novih kulturnih obreda.
Elison sugeriše da glorifikacija ličnosti poput Džordža Flojda predstavlja podmuklu strategiju za održavanje određenog stereotipa crnaca koji se oslanjaju na sistem, čime se učvršćuje glasačka baza i održava oblik društveno-političke kontrole.