ZBOG JEDNE STAVKE NA RUČUNU, PRESEO IM RUČAK: Gost se naljutio, a ovako je vlasnica restorana objasnila sve (FOTO)
NEGATIVNA recenzija na TripAdvajzoru jednog restorana u Italiji izazvala je velike rasprave oko naplate ''dodatnog sadržaja'' koji mušterije traže.
Naime, jedan italijanski turista objavio je fotografiju računa koji je dobio u restoranu nedaleko od jezera Komo, kod Milana, a u kojem mu je naplaćeno i sečenje vegeterijanskog tosta punjenog krompirićima koje je naručio.
Pogledom na račun koji je iznosio 15,70 evra, a na kojem su osim sendviča bili i gazirani sok, mineralna voda i espreso, jasno se vidi i sporna stavka - 'diviso a meta'' od dva evra.
- Naručeni tost se i inače poslužuje izrezan na tačno dve polovine. Bilo nas je dvoje i tražili smo tost koji bismo pojeli za stolom za dvoje. Ali moramo li platiti jer smo tost podelili na dva dela? Neverovatno ali istinito.. - ostavio je negativni komentar dotični gost, uz ocenu 1.
Celu situaciju objasnila je za La Republiku i sama vlasnica Kristina Biaći, navodeći kako ju je više iznerviralo što mušterija nije odmah rekla, već je umesto toga odlučila da to napiše na internetu.
- To nije bio običan tost, unutra je bilo i prženih krompirića. Trebalo nam je vremena da ga prepolovimo - ispričala je, objašnjavajući što bi se dogodilo da se turista odmah žalio.
- Objasnili bismo mu da se svaka dodatna usluga mora platiti. Morali smo koristiti dva tanjirića umesto jednog i duplo nam je duže trebalo za njihovo pranje. Osim toga, koristili smo i dva podmetača - dodala je.
(Večernji list)
BONUS VIDEO: KINESKINjA OSVOJILA INTERNET: Devojčica od 5 godina izvodi akrobacije na motoru