FEJSBUK U NOVIM PROBLEMIMA: Izveštaj pokazao zabrinjavajući trend
GRUPA istraživača unutar Fejsbuka sastavila je u martu izveštaj za jednog od najmoćnijih rukovodilaca kompanije, glavnog direktora za proizvode Krisa Koksa.
Rad je uključivao seriju grafikona i podataka koji naglašavaju zabrinjavajući trend: Fejsbuk je gubio popularnost među tinejdžerima i mladim odraslim osobama, prenosi Blumberg.
Jedan grafikon pokazao je da je vreme američkih tinejdžera provedeno na Fejsbuku smanjeno za 16% u odnosu na prethodnu godinu, kao i da su mladi u SAD takođe provodili 5% manje vremena na poznatoj društvenoj mreži.
Broj novih registracija tinejdžera je u opadanju, a možda najviše zabrinjava niz slajdova koji pokazuju da je mladim ljudima trebalo mnogo više vremena da se pridruže Fejsbuku nego u prošlosti. Većina ljudi rođenih pre 2000. godine otvorila je Fejsbuk nalog do 19 ili 20 godina, pokazalo je istraživanje.
Sada Fejsbuk nije očekivao da će se ljudi rođeni kasnije pridružiti društvenoj mreži tek sa 24 ili 25 godina, ako se uopšte i odluče za Fejsbuk.
Interni izveštaji, od kojih neki ranije nisu bili prijavljeni, pokazuju da:
- Mladi provode manje vremena na Fejsbuku.
- Manje tinejdžera se prijavljuje na Fejsbuk.
- Mnogi novi tinejdžerski nalozi su duplikati, a ne jedinstveni novi korisnici.
- Korisnici različitih starosnih grupa imaju manje objava.
- Uprkos detaljnim istraživanjima, zaposleni ne razumeju u potpunosti zašto se ovi trendovi dešavaju ili zašto promene proizvoda nisu uspele da ih preokrenu.
BONUS VIDEO: PO PRVI PUT - Ruski mirovnjaci uvežbavaju taktiku "driftovanja" minobacača u Nagorno-Karabahu