U hrvatskoj predizbornoj kampanji SDSS se predstavlja atraktivnim spotovima: Srbi poželjni partneri
Milorad Pupovac se ne izjašnjava kome će se prikloniti
ZAGREB - OD STALNOG DOPISNIKA
MOLIMO vas da na svadbi ne pevate ustaške pesme, jer među gostima ima i Srba - predizborni je spot SDSS-a, koji je i najatraktivniji u kampanji jedne političke stranke uoči izbora u Hrvatskoj. U spotu konobarica, koja priprema svadbu, lepi letak na kom to piše i pokazuje i hrvatsku stvarnost, nimalo ulepšanu. Time SDSS nastavlja da se predstavlja atraktivnim spotovima iz ranijih izbora, uz poruku: "Budi ono što jesi, poštuj ono što nisi".
Kako se izbori bliže, SDSS postaje i najpoželjnija udavača, jer bi tri srpska poslanika, uz još pet manjinskih, mogla da odluče do sada najneizvesnije izbore. Milorad Pupovac se ne izjašnjava kome će se prikloniti - HDZ-u sa kojim je dosad bio u koaliciji ili "Restartu", koaliciji okupljenoj oko SDP.
Vođstvo stranke obilazi teren gde predstavnici najveće srpske stranke tvrde da neće biti ničija vreća za udaranje: "Nećemo da dozvolimo da bilo ko pljuje po nama", kaže Pupovac.
I dok je Zagreb potresao još jedan zemljotres, a bilo ih je više od 1.000 od marta, korona bi mogla da odredi ove izbore. Slučajeva zaraženih sve je više, u izolaciji je i Krunoslav Capak, prvi čovek Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, pa je pitanje kako će biti organizovani izbori ako se zaraza proširi.
To bi moglo da ide naruku sadašnjem premijeru Andreju Plenkoviću i HDZ-u, jer će oni lakše motivisati članstvo da izađu u specifičnim uslovima na birališta od levičarskih stranaka. S druge strane, levičarske stranke su se okupile u nekoliko blokova, a dobar uspeh 5. jula omogućio bi im lakše sastavljanje koalicije.