JUNAJTED GRUPA PRAVI SKANDALE I U REGIONU: Narod u Hrvatskoj besan na Šolaka!

27. 09. 2021. u 14:55

HRVATSKA regulatorna agencija pokrenula je više postupaka protiv kompanije na osnovu masovnih žalbi korisnika zbog pljačkanja i obmanjivanja.

Arhiva

Otkako je mobilni operater “Tele 2” došao u ruke novih vlasnika iz Junajted grupe, nezadovoljstvo građana kvalitetom usluga je dramatično poraslo, objavile su je najtiražnije hrvatske novine Jutarnji list.

Kompanija Junajted grupa, na čijem je čelu Dragan Šolak i koja u sastavu ima televizije Nova, N1 i Sport klub, u martu 2020. godine u Hrvatskoj kupila je za 220 miliona evra operatera “Tele 2” i promenila mu ime u “Telemah”. Po običaju, tom prilikom su najavljena ogromna ulaganja i data krupna obećanja o novim uslugama i poboljšanju kvaliteta mobilne mreže.

Međutim, jedini rezultat Šolakove kompanije u Hrvatskoj do danas su - masovne žalbe korisnika i kršenja zakona. Šok je još veći jer je bivši “Tele 2”, pre dolaska u Šolakove ruke, bio redovno proglašavan za najboljeg mobilnog operatera u zemlji, piše Jutarnji list.

Hrvatska nezavisna regulatorna agencija HAKOM potvrdila je da je povećan broj prigovora i reklamacija potrošača protiv “Telemaha”, a i sama je protiv ovog operatera pokrenula više postupaka. 

- Najveći broj žalbi korisnika odnosi se nedostupnu korisničku službu, nestajanje novca s pripejd računa, kao i na smanjenja dostupnih brzina. U HAKOM-u su potvrdili da su u poslednje vreme preduzeli pojačane aktivnosti prema Telemahu, a učestali upiti na kraju su doveli i do nekoliko nadzora nad poslovanjem operatera u kojima su, vidljivo je iz rešenja inspektora, kod ‘Telemaha’ zabeležene brojne nepravilnosti -  piše Jutarnji list.

Ukratko, agencija je otkrila da je operater u tarifi “Bezbroj GB” dozvoljeni saobraćaj smanjio sa 1TB na 200 GB, a da o tome uopšte nije obavestio korisnike. Takođe, otkriveno je da je “Telemah” smanjivao brzine interneta i u drugim paketima.

HAKOM je primio značajan broj pritužbi korisnika nezadovoljnih i načinom kako se postupa po njihovim zahtevima.

Inspektori su utvrdili da “Telemah” ne odgovara u propisanom roku od 15 dana na prigovore korisnika, ne odgovara potom na reklamacije, propušta da na zahtev korisnika raskine ugovore u propisanom roku od jednog dana, a potom na vreme ne dostavlja ni obračun penala na zahtev potrošača, objavio je zagrebački Jutarnji list.

Hoće svoju mrežu i u Srbiji

Junajted grupa u Srbiji preko svojih televizija i portala N1 i Nova već duže vreme vodi kampanju da joj se, preko SBB-a, omogući da bude operater mobilne telefonije. Iako na ovom tržištu već postoji puna sloboda konkurencije i žestoka borba velikih operatera MTS, Telenor i VIP, Šolakovi službenici tvrde da ih vlast Srbije iz političkih razloga koči da dobiju svoju mrežu i ostale dozvole. Čak i da je to tehnički moguće, na šta bi ličilo najbolje se vidi baš na primeru masovnih pljačkanja korisnika i nesposobnosti kakvu je Šolakova družina pokazala u Hrvatskoj.

Pogledajte više