VIRTUELNE TURE TO SRBIJE: Skadarliju videlo 100.000 Kineza

Ј. Су. 01. 08. 2020. u 15:00

KAD već ne može uživo, onda bar da Srbiju i Beograd turisti posete virtuelno.

Foto: "Novosti"

Samo je pre nekoliko dana, više od 100.000 ljudi uživalo u šetnji po srpskoj prestonici, preko lajv strima za kinesku platformu "Mafengvo". Poznati kao veliki svetski putnici, Kinezi su tokom pandemije počeli da organizuju digitalne obilaske evropskih destinacija, među kojima je i naša zemlja.

Kako objašnjavaju u Turističkoj organizaciji Srbije, ovo je jedan interesantan i savremen način za promociju naše države. "Alibabina" platforma "Fligi" je samo jedno od mesta na kojima smo se promovisali i pozivali goste iz Azije da nas posete.

- Imali smo mogućnost da se promovišemo na mnogim platformama u Kini, zbog velike popularnosti naše zemlje - ističu u TOS. - Potrudili smo se da taj trenutak iskoristimo i da turističku ponudu približimo kineskim turistima. Tokom vanrednog stanja, usled nemogućnosti putovanja i promocije Srbije kroz predstavljanje na sajmovima, dovođenje tur-operatera, novinara i influensera, organizovali smo snimanje lajv strimova uglavnom iz Beograda, ali kroz koje je bila promovisana cela zemlja.

PROMOCIJA

SRBIJA je, kako kažu u TOS, jedna od malobrojnih zemalja koje su u vreme pandemije u Evropi intenzivno radile turističku promociju u Kini. Inače, TOS je krajem prošle godine obezbedio veliki projekat, koji finansira Evropska turistička komisija, pa se uz pomoć tih sredstava rade kampanje u Kini i SAD.

- Zahvaljujući tome prisutni smo na svim najvažnijim platformama u Kini - naglašavaju u Turističkoj organizaciji Srbije.

Pogledajte više