FILHARMONIJA "ZA USPUT": Uspešna kampanja našeg orkestra

M. N. M.

17. 11. 2020. u 10:11

OD POČETKA kampanje Beogradske filharmonije "Muzika svuda", najbolja dela klasične muzike u CarGo automobilima čulo je više od 250.000 ljudi. Za prethodnih mesec i po dana koncerte ovog orkestra na točkovima "je posećivalo" i po više od 5.000 članova CarGo udruženja dnevno.

Foto CEBEF

- Pandemija je ugrozila jednu od osnovnih vrednosti društva - umetnost. Naši članovi su ponosni što smo deo ovog prelepog projekta i što ćemo zajedno sa talentovanim muzičarima Beogradske filharmonije uspeti da bar malo prenesemo duh klasike, a sve sa ciljem da bar nakratko prekinemo brige koje nosimo u ovoj haotičnoj godini - kaže Aleksandar Vučić, predsednik UG CarGo, i dodaje da će sve do Nove godine vozači i klijenti udruženja uživati u snimljenom repertoaru koji orkestar prethodno izvodi u svojoj sali.

Ivan Tasovac navodi da je cilj sezone 2020/2021. da se klasična muzika dovede ne samo do vernih slušalaca Filharmonije, već do najšire moguće javnosti, praktično da muzika bude svuda:

- Beogradska filharmonija razbija sve konvencije uvođenjem alternativnih lokacija slušanja klasične muzike, i to ne samo u Beogradu već celoj Srbiji. Tokom narednog perioda,Filharmonija može da obeća da će biti stroga, ali neposlušna. Prvo se odnosi na poštovanje propisanih mera, a drugo na probijanje svih dosadašnjih navika kada je slušanje klasične muzike u pitanju.
 

Pogledajte više