MOLIJEROV UGLED NAJVAŽNIJI: Kako filmove i reklame snimaju francuski pozorišni glumci
Svi glumci koji pripadaju francuskom Nacionalnom teatru "Komedi Fransez", moraju da zatraže dozvolu od pozorišne uprave i cele trupe ukoliko žele da snimaju neki film. O sadržaju ostvarenja i ulozi se veća, i samo ukoliko stigne saglasnost, član "Komedi Fransez" može da stane pred kamere.
O ugledu ove prestižne kuće, osnovane 1680, koja se smatra "Molijerovom kućom" iako je formirana sedam godina posle njegove smrti, strogo se vodi računa.
Ko želi da snima filmove koji nisu po ukusu najviših standarda, mora da se odluči – ili daske koje život znače u slavnoj sali "Rišelje", ili kamere.
Ovo drugo, recimo, odabrao je glumac Pjer Nine (34), koji je rešio da napusti ovu slavnu kuću, da bi se, prema sopstvenim rečima, više posvetio snimanju filmova. Iste godine kada je napustio "Komedi Fransez", 2015, za ulogu Iva Sen Lorana u istoimenm filmu dobio je "cezara". Sličnih primera napuštanja ove glumačke institucije ima još.
Na špici, inače, ukoliko u filmu ili televizijskoj seriji nastupa član "Komedi Fransez", ova pripadnost mora i da se eksplicitno naznači uz ime glumca. Taj običaj vuče tradiciju još od početka kinematografije, kada filmsko glumljenje nije smatrano tako uzvišenim kao glumački rad u pozorištu.
Ta tradicija, ispsivanja naziva "Komedi Fransez" uz ime glumca, postala je zakonska obaveza 1995. godine. To je objašnjeno time da se na ovaj način daje vizibilitet radu ove slavne kuće.