U SVETSKOM FINALU ZA NAJBOLJU KAMPANJU U KULTURI: Opera SNP "Aida" na listi najboljih radova za nagradu PHNX Award
ODJEK koji je imala svečana premijera opere „Aida“ na Petrovaradinskoj tvrđavi nije se zadržao samo u granicama Srbije.
O tom izvođenju se i dalje priča kako u umetničkom, tako i u kreativnom svetu. Upravo kampanja Trijumfalni marš:Aida, kao jedina sa Balkana, našla se na listi najboljih radova za nagradu PHNX Award i tako ušla u svetsko finale za najbolju kampanju u oblasti kulture. Ovu nagradu dodeljuje AdForum, platforma koja okuplja kreativce iz celog sveta i na koju se svake godine prijavljuju velike kompanije sa svojim višemilionskim kampanjama. Pobednici će biti poznati 16. juna.
- Postavljanjem grandiozne „Aide“ na repertoar SNP-a doslovno nas je stavila rame uz rame sa svetskim operskim kućama u sezoni – objašnjava Aleksandar Srankov, upravnik Srpskog narodnog pozorišta. - Ali ona je postigla još nešto, podigla je prag na osnovu kog radimo sledeće produkcije. Svaka sledeća naša predstava samo mora biti minimalno na tom nivou jer je to preduslov da u Novi Sad dolaze zaista svetski solisti i dirigenti pred koje, ponosno možemo da stavimo naš hor, orkestar i pevače.
Među 1.050 prijavljenih radova iz 52 zemlje, na listu najboljih 225 radova ušla je upravo ova kapanja, koju je Srpsko narodno pozorište uradilo zajedno sa Kućom Čuvarkućom.
- Nismo imali milionski budžet, ali smo imali ideje koje su neporocenjive, sjajnu saradnju celog tima, želju da kampanja uspe i cilj da dovedemo rekordno veliki broj ljudi na operu – kazao je Vukašin Tanurdžić, kreativni direktor tima agencije Kuća Čuvarkuća. - Hteli smo da pokažemo da je moguće dovesti na operu mlade ljude koji vole drugačiju muziku, ljude koji nisu tipična operska publika, ako im se priđe na pravi način.
- Za Srpsko narodno pozorište, ulazak u finale stiže u pravo vreme kao potvrda da su zaokreti u komunikaciji koji su napravljeni poslednjih meseci, koraci na pravom putu.
- Kada je o reklamnoj kampanji reč, uvek su najbolje one koje u pravoj meri kreiraju očekivanja publike ili kupaca. Ako očekivanja razočaraju, kampanja nije uspešna. Verujem da je baš u tome uspeh kampanje koju smo radili za Aidu. Kampanja je bila sjajna, ali je opera bila još bolja, očekivanja koja smo podigli su bila i više nego ispunjena na samom događaju – tvrdi Ivana Miloradov ispred marketinga Srpskog narodnog pozorišta.
Kampanja Aida – Trijumfalni marš do sada je osvojila Disrupt nagradu kao najbolja kampanja iz oblasti kulture, a ulazak u finale globalnog takmičenja je prvi međunarodni uspeh ove kampanje. Uz kampanju Aida – Trijumfalni marš, rame uz rame se za PHNX nagradu bore kampanje iz Japana, kanade, Indije, Brazila, meksika, Rumunije, Italije u drugih zemalja sveta.
Poslednje izvođenje opere „Aida“ u 161. sezoni SNP-a, biće u subotu 11. juna kada će naslovnu ulogu tumačiti prvakinja Opere SNP Danijela Jovanović, dok će rolu Amneris pevati Sanja Anastasia, operska pevačica iz beograda i jedna od najtraženijih mecosoprana širom sveta. Njren partner u ulozi Radamesa biće gost iz Italije, tenor Dario di Vietri, i to pod dirigentskom palicom maestra Marka Boemia, renomiranog italijaninskog dirigenta koji je radio sa uglednim pevačima različitih generacija poput Lučana pavarotija i Edite Gruberove, Ane Netrebko i Jusifa Ejvasova.