SERIJA OD 900 MILIONA: Netfliks će od "Squid Game" zaraditi neverovatnu sumu

17. 10. 2021. u 16:02

NETFLIKS procenjuje da će njegov najnoviji megahit, " Squid Game", kompaniji doneti vrednost od skoro 900 miliona dolara, objavio je Blumberg, naglašavajući neočekivane iznose koje jedan megahit može prihodovati u eri strimovanja.

Foto: Jutjub/Printskrin/Netflix

"Squid Game" se ističe i popularnošću i relativno niskim troškovima. Južnokorejski šou, o zaduženim ljudima u smrtonosnom takmičenju za novčanu nagradu, generisao je vrednost od 891,1 miliona dolara, što je pokazatelj koji kompanija koristi za procenu učinka pojedinačnih emisija. Produkcija je koštala samo 21,4 miliona dolara - oko 2,4 miliona dolara po epizodi. Ove brojke su samo za prvu sezonu i potiču iz dokumenta koji detaljno opisuje Netfliksove performanse emisije, piše Blumberg.

Oko 132 miliona ljudi gledalo je najmanje dva minuta " Squid Game -a" u prva 23 dana emitovanja serije, čime je oboren rekord Netfliksa koji je postavio "Bridžerton". 

Foto: Jutjub/Printskrin/Netflix

Inače Netfliks pušta dvominutnu cifru u javnost za neke emisije. Kompanija je rekla da je 111 miliona ljudi započelo gledanje emisije ranije ovog meseca, ali to je zasnovano na podacima koji su malo stariji.

Iako je Netfliks otkrio broj ljudi koji su započeli gledanje emisije, još nije otkrio koliko je ljudi odjednom odgledalo ("bindžovalo") seriju ili koliko je ljudi završilo seriju (stopa završetka).

U slučaju "igre lignji", Netfliks procenjuje da je 89% ljudi koji su započeli emisiju gledalo najmanje 75 minuta (više od jedne epizode), a 66% gledalaca, odnosno 87 miliona ljudi, završilo je seriju u prva 23 dana. Sve u svemu, ljudi su proveli više od 1,4 milijarde sati gledajući seriju.

Foto: Jutjub/Printskrin/Netflix

Detalji o gledanosti verovatno će razveseliti investitore, koji su povratili entuzijazam za Netfliks nakon nekoliko loših meseci, delimično i zbog toga što je " Squid Game" bila toliko popularna, piše Blumberg. Kompanija je pre objavljivanja serije prijavila svoj najsporiji tempo dodavanja pretplatnika od 2013. u prvoj polovini godine, a za neke od svojih problema okrivila je nedostatak novih hit emisija. Takođe je optužio koronavirus za usporavanje produkcije TV i filmova. Njegove zalihe su opale tokom većeg dela godine i zaostale su za tržištem.

Blumberg navodi da su akcije kompanije porasle su skoro 7 odsto od objavljivanja " Squid Game " septembra. 17, vrednujući kompaniju na 278,1 milijardu dolara. Čak i investitori koji kritikuju kompaniju očekuju da će ili povećati performanse u trećem kvartalu ili prognozu za četvrti kvartal - ako ne i jedno i drugo.

Foto: Jutjub/Printskrin/Netflix

- Mislimo da je Netfliks svojim naporima za internacionalizaciju sadržaja pronašao zdravu i isplativu strategiju, a "Squid Game" je savršen primer - napisao je u oktobru analitičar Majkl Pačer.

Ono što čini "Squid Game" još vrednijom je koliko je popularna u odnosu na njenu nisku cenu. Emisija je koštala manje od nedavne specijalne epizode ​​Dejva Čapela ili samo nekoliko epizoda "Krune".

Pogledajte više