"NOVOSTI" SAZNAJU: Đak koji je izmakao stolicu profesorki u Trsteniku uhvaćen u šumskoj krađi
UČENIK N. Ž. (17), koji je izmakao stolicu profesorki Mariji Stevanović u Tehničkoj školi u Trsteniku uhvaćen je u više šumskih krađa, saznaju „Novosti“.
Više javno tužilaštvo u Kruševcu podnelo je predlog za izricanje krivičnih sankcija koje se odnose na ovo krivično delo u produženom trajanju. Prema saznanjima „Novosti“, sumnja se da je učestvovao u krađi drva u selu Donja Omašnica, kao i na Goču.
U okviru istog predloga,očekuje se da Viši sud izrekne krivične sankcije i u slučaju samog incidenta u školi, kada je profesorki izmaknuta stolica, a đaci mobilnim telefonom snimali i distribuirali ceo događaj putem vibera,odnosno uživo ga prenosili putem Instagrama.
Tužilaštvo je predložilo i sankcije koje se odnose na krivično delo zlostavljanje i mučenje.
Zajedno sa N.Ž. sankcije su za isto krivično delo u saizvršilaštvu zatražene i za I.K.(16), đaka koji je snimao izmicanje stolice i snimak distribuirao društvenim mrežama.
- Ovaj predlog u slučajevima maloletničkog postupka, odgovara „optužnom“ predlogu u slučaju krivično-procesne prakse kod odraslih - navodi izvor „Novosti“.
-Tokom postupka i zadnjeg saslušanja sredunom januara, N.Ž. se branio ćutanjem, dok je I.K. u decemmbru izneo svoju verziju događaja,kao i profesorka, koja je ispričala kako joj je izmaknuta stolica, nakon čega je pala, a đaci se smejali.
Treći i najstariji učesnik incidenta, M.M. (18), koji je takođe snimao nemili događaj procesuira se pred Osnovnim javnom tužilaštvom u Trsteniku. Pre nego što se donese odluka o eventualnom podnošenju optužnog predloga, čeka se mišljenje niških veštaka o zrelosti osumnjičenog.
N.Ž. i M.M. još uvek pohađaju nastavu, jer vaspitno-disciplinski postupak u školi nije formalno okončan nekom novom odlukom. Po pravilniku koji reguliše ovaj postupak, Nastavničko veće bi ponovo trebalo da se izjašnjava o statusu ovih đaka, a direktor o njihovom predlogu. I.K. se ispisao iz škole dan pre nego što se Nastavničko veće 23. novembra izjašnjavalo o ponašanju učenika.